Nu nog zaaien....

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Chicorico
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2016
    • 219

    #1

    Nu nog zaaien....

    Korting op 420shop
    Hey allen.

    Ik wil nu nog als dat mogelijk is hollands hope bestellen, kiemen, voor groeien in de tuin in een pot, en guerilla weg zetten. Is het daar al te laat voor of kan het nog wel ?
    Anders worden het nog meer auto flowers.

    Mvg
  • FlamingMango
    Wicked Stoner
    Member
    • Feb 2016
    • 240

    #2
    Re: Nu nog zaaien....

    Ik typte je vraag in op Google en binnen 2 sec gevonden .

    De vraag is: tot wanneer kan ik mijn buitenwiet nog zaaien? Muna legt uit wanneer je het beste zou kunnen zaaien.

    Comment

    • Chicorico
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2016
      • 219

      #3
      Re: Nu nog zaaien....

      Ja dat had ik al gelezen. Echter lees ik graag ervaringen van mensen met ervaring op het forum.
      De voor en of nadelen hiervan vooral.

      Rest mij een laatste vraag mbt een guerilla kweek.
      ik heb 10 big jack autoflower zaden, maar auto's houden niet van overpotten. Thuis ontkiemen en ontkiemd in de aarde op de spot weg zetten. Of toch 1 liter potjes / turf potjes voor groeien thuis en daarna overpotten in volle grond ? Ik wil het best mogelijke voor de plantjes zonder hun in der groei te doen laten remmen.

      Comment

      • BigMart
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Jan 2016
        • 139

        #4
        Re: Nu nog zaaien....

        Ja kan nog prima.

        En je autoflowers kan je gewoon ontkiemen en even voorgroeien in kleine potjes, geen probleem.
        Als je maar niet wacht tot het potje geheel vol geworteld is en de plantjes met gehele kluit gewoon uit het potje laat zakken voor het overpotten of in volle grond plaatsen.

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: Nu nog zaaien....

          Voor ervaringen moet je eens kijken in kweekverslagen. Je zult je verbazen over de hoeveelheid mensen die daar opschrijven wat ze doen. Ik vind het dubbel werk om dan hier nogmaals, speciaal omdat jij het dáár niet wilt lezen, alles over te typen.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • plantje76
            Advanced Stoner
            Member
            • Apr 2016
            • 72

            #6
            Re: Nu nog zaaien....

            Als je ze heel voorzichtig en op tijd Overpot kan dat best. Doe ik ook. Nieuws zand in een grotere pot. De kleine pot in het zand drukken/graven. Plantje voorzichtig uit de pot halen door zachtjes in de pot te knijpen en in het potje van zand te zetten. Voorzichtig aandrukken. En klaar

            Comment

            • Chicorico
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2016
              • 219

              #7
              Re: Nu nog zaaien....

              Thanx voor de info mannen. Ik heb ondertussen 230 kweek verslagen gelezen hier. Spijtig genoeg nooit geen datums rond deze tijd, en spijtig genoeg kweek verslagen die nooit afgemaakt worden.
              Dan ga ik de autoflowers maar in kleine potjes zetten.
              Vanaf hoe groot kunnen ze het buiten in de volle grond overleven.( guerilla tussen de brandnetels)

              Comment

              • Hypnotized
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2014
                • 926

                #8
                Re: Nu nog zaaien....

                Dat vind ik knap, kijk mijn kweekverslagen anders die zijn rond deze tijd

                Comment

                • joremkrank
                  Cronic Grower
                  Lucky Member
                  • Oct 2015
                  • 3260

                  #9
                  Re: Nu nog zaaien....

                  nu niet zaaien,mars staat nu heel dichtbij,wacht nog 4 dagen
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                  Comment

                  • Chicorico
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2016
                    • 219

                    #10
                    Re: Nu nog zaaien....

                    Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank
                    nu niet zaaien,mars staat nu heel dichtbij,wacht nog 4 dagen
                    Rook er nog 1 gozer

                    Comment

                    • De Witte
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2013
                      • 2133

                      #11
                      Re: Nu nog zaaien....

                      Je verliest wel veel tijd zo

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Zitten ze nou in de grond?

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Ah, nee, ik lees net bovenaan je bericht dat je nog moet bestellen. Schattig...
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                      Comment

                      • Chicorico
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2016
                        • 219

                        #12
                        Re: Nu nog zaaien....

                        Vanwaar zo'n irriterend hatelijk bericht...
                        Omdat ik een noob ben op kweek gebied, ik denk dat jij in het begin ook met vele vragen heb gezeten...
                        Als je wat verder zoekt in mijn berichten staat er al 1 in me tuin in een 20 liter pot, en heb ik momenteel 10 zaden tussen de koffie filters liggen voor een guerilla spot.
                        Op diezelfde spot wil ik nog wat regulier zaad planten.
                        Maar goed, prettig kennis gemaakt te hebben #

                        Ps: zaden zijn al besteld, 3 stuks hollands hope en 1 verrassing gratis erbij

                        Comment

                        • Droned
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2015
                          • 208

                          #13
                          Re: Nu nog zaaien....

                          Wie niet waagt, niet wint.

                          Gwn doen.
                          A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

                          Comment

                          • FlintStoned
                            Banned
                            • Oct 2012
                            • 5580

                            #14
                            Re: Nu nog zaaien....

                            Je kan gerust nog zaaien hoor. je verkort enkel de groeifase dus minder grote planten maar je kan tot in juli nog zaaien want op onze bretegraat is het pas eind september 12/12. Laat je dus niet gek maken. de in maart gezaaide zijn gewoon te vroeg. 15 mei is pas 2 weken geleden.

                            Comment

                            • Chicorico
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • May 2016
                              • 219

                              #15
                              Re: Nu nog zaaien....

                              Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
                              Je kan gerust nog zaaien hoor. je verkort enkel de groeifase dus minder grote planten maar je kan tot in juli nog zaaien want op onze bretegraat is het pas eind september 12/12. Laat je dus niet gek maken. de in maart gezaaide zijn gewoon te vroeg. 15 mei is pas 2 weken geleden.
                              Dat is een duidelijk antwoord. Mijn dank is groot

                              Comment

                              Bezig...