Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winterkweek op vensterbank?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Winterkweek op vensterbank?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Winterkweek op vensterbank?

    Ik denk dat je in de allerbeste situatie voor het raam hooguit 50 gram zult oogsten. Maar tegen de tijd dat je zover bent, is de plant al opgevreten door beestjes, of dan is het reeds lente.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Winterkweek op vensterbank?

      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      Ik denk dat je in de allerbeste situatie voor het raam hooguit 50 gram zult oogsten. Maar tegen de tijd dat je zover bent, is de plant al opgevreten door beestjes, of dan is het reeds lente.
      50 gram vind ik een prima oogst voor mijn eerste plant, ga ik veel last hebben van beestjes? Het is gewoom binnen natuurlijk. En die methode van de bloei uitstellen werkt dus wel echt?

      Comment


        #4
        Re: Winterkweek op vensterbank?

        zolang ze geen 12 uur donker hebben gaan ze niet bloeien. Wil niet zeggen dat het geen herma's zullen worden, of dat ze opgevreten zullen worden door de beestjes.
        50 gram is erg optimistisch voor 1 plantje achter een raampje eerlijk gezegd. Denk eerder een stuk minder en fluffy wiet.

        Maar heb je tijd over en plaats. Go for it. Kost je wat aarde en een zaadje en tijd.
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

        Comment


          #5
          Re: Winterkweek op vensterbank?

          Oorspronkelijk geplaatst door vaperke View Post
          zolang ze geen 12 uur donker hebben gaan ze niet bloeien. Wil niet zeggen dat het geen herma's zullen worden, of dat ze opgevreten zullen worden door de beestjes.
          50 gram is erg optimistisch voor 1 plantje achter een raampje eerlijk gezegd. Denk eerder een stuk minder en fluffy wiet.

          Maar heb je tijd over en plaats. Go for it. Kost je wat aarde en een zaadje en tijd.
          Oke, erg bedankt voor de snelle reacties. Het zaadje had ik dus al bestelt(amnesia haze royal queen seeds). Ik denk er ook over na om deze misschien te bewaren tot de lente. Kan dat in een luchtvrij wietzakje in een donkerbakje in de
          koelkast?

          Comment


            #6
            Re: Winterkweek op vensterbank?

            OHO voor 50 gram per plant zet ik ook heel mn vensterbank vol
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Winterkweek op vensterbank?

              In de allerbeste situatie Bella
              Dus met 27 graden, ruime pot, enkel glas (plastic), en de rest ook allemaal in orde. Dat krijg je binnen nauwelijks gedaan achter het raam.
              Best onhandig, om dan een amnesia te bestellen. Daar kun je buiten niks mee, en binnen zit je al gauw op 16 weken bloeitijd. Omdat de boel daar trager gaat, komen daar nog wel een aantal weken bovenop. Dan nog de verkoper: RQS. Die staan nogal bekend om het feit dat ze geen soorten leveren die goed tegen stress kunnen. Al met al heb je in je enthousiasme een soort perfecte situatie van alle verkeerde omstandigheden..
              Het is moeilijk om er dan goed vanaf te komen. Als het je toch lukt, dan verdien je wel kudo's natuurlijk.

              Ik stel voor dat je toch lekker begint, gewoon achter het raam. Zo doe je vast wat ervaring op, en zo blijf je toch een beetje bezig. Dan kan je komende zomer lekker naar buiten met een rugzakje vol kennis. Maar reken niet op een leuke uitkomst.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Winterkweek op vensterbank?

                Dus hup die verwarming op 27 graden en gaan met die banaan . Lol
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Winterkweek op vensterbank?

                  Wacht gewoon nog 4,5 maand en ga dan naar buiten.
                  Ga je wel op de vensterbank beginnen. Succes.
                  Zie de komende vragen vanzelf.
                  Help mijn plantje strekt.
                  Help mijn plantje krijgt bloei en ballen.
                  Help mijn plantje wordt opgegeten.

                  Kun je beter een keukenkastje ombouwen spaarlamp er in. En wc afzuiger.

                  Comment


                    #10
                    Re: Winterkweek op vensterbank?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tokkelboer View Post
                    Wacht gewoon nog 4,5 maand en ga dan naar buiten.
                    Ga je wel op de vensterbank beginnen. Succes.
                    Zie de komende vragen vanzelf.
                    Help mijn plantje strekt.
                    Help mijn plantje krijgt bloei en ballen.
                    Help mijn plantje wordt opgegeten.

                    Kun je beter een keukenkastje ombouwen spaarlamp er in. En wc afzuiger.
                    Ik kan opzich wel wachten, hoe kan ik het zaadje het best bewaren?

                    Comment


                      #11
                      Re: Winterkweek op vensterbank?

                      droog en koel.
                      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                      Comment


                        #12
                        Re: Winterkweek op vensterbank?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Pispaal View Post
                        Ik kan opzich wel wachten, hoe kan ik het zaadje het best bewaren?
                        Donker en droog bewaren in de koelkast.
                        Heb zelf ook een plant gehad op de vensterbank en met de beestjes viel het wel mee ook al hebben ze geen natuurlijke vijanden etc.. Het licht komt er gewoon niet vol op en wordt afgebroken door het glas. Zeker met dubbels glas. Het zal groeien, veel strekken en een vol bossie wordt het niet. Het was fluffy wiet met een totale opbrengst van nog geen 9 gram. Waren geen AF en er was geen voeding gebruikt.
                        Ad usum proprium!

                        Comment


                          #13
                          Re: Winterkweek op vensterbank?

                          In de verpakking in de koelkast.

                          Comment


                            #14
                            Re: Winterkweek op vensterbank?

                            volgens mij ga je met een gram of 10 blij mogen zijn. en als je ze snachts zomaar eventje onderbreekt met een uurtje licht ga je 9 op 10 een herma kweken en heb je 10 gram wiet waarvan 6 gram zaad... klein kastje met tl's of spaarlamp zou je meer deugd doen.
                            1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                            Comment


                              #15
                              Re: Winterkweek op vensterbank?



                              I sun lampje voor in de winter
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...
                              X