Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mannetje / Vrouwtje

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Mannetje / Vrouwtje

    feit....ik heb m inmiddels al omgekapt.
    de nieuwe poging is nu al zo'n 2 a 3 weken oud en wel een gefeminised zaadje, dus die gaat waarschijnlijk wel lukken.
    nieuwe ronde nieuwe kansen.

    Bedankt voor de reactie ikhebeennaam, maar wat die is mag joost weten.
    ik ken dat jong nergens vinden ook.
    sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

    Comment


      Re: Mannetje / Vrouwtje

      Misschien was toch een vrouwtje geworen al was haar geaardhied een man

      Comment


        Re: Mannetje / Vrouwtje

        Beste
        Heb sinds 20/05 een paar autoflowers staan, waarvan een diesel auto van Royal Queen seeds.
        Deze begint sinds een week mannelijke trekken te uiten..
        Kan iemand bevestigen of het een herma wordt, alhoewel hij al zolang in bloei staat.
        Bedankt alvast!
        1.jpg2.jpeg
        Last edited by BCbe; 2 August 2016, 20:21.

        Comment


          Re: Mannetje / Vrouwtje

          IMG_20160816_184335_01.jpg
          Red Escape. Lijkt een man, maar ik zie nergens steeltjes.. Het lijken wel allemaal topjes maar geen witte haren.
          Zo heb ik ze nog niet gezien.
          Baas in eigen brein.

          Comment


            Re: Mannetje / Vrouwtje

            Wow dat zijn veel ballen en je twijfel nu nog ???
            God was never on your side..

            Comment


              Re: Mannetje / Vrouwtje

              Hahaha, ik heb ze zelf nog niet zo gezien in real life.. meestal op een steeltje. maar hij is al om.
              Baas in eigen brein.

              Comment


                Re: Mannetje / Vrouwtje

                "Lijkt man"...ghehe..
                Yep..
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  Re: Mannetje / Vrouwtje

                  Overduidelijk een mannetje.
                  Niks vrouwelijks te zien dus, klote maar waar....omhakken die plant
                  Of afzonderen van de andere planten mocht je er meer hebben.
                  sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

                  Comment


                    Re: Mannetje / Vrouwtje

                    In 2 dagen tijd dit hele topic bekeken....
                    Heb het idee dat ik nu wel redelijk kan zien of het een mannetje of een vrouwtje is....

                    Toch kan het best lastig zijn:
                    'Mannetjes maken balletjes op steeltjes'--> maar niet altijd op steeltjes, soms zitten ze strak tegen de plant....
                    Soms blijken ballen calyxen te zijn.....waar alleen de haartjes nog niet uitgekomen zijn.....

                    Maar goed, denk dat je 't een aantal keer moet hebben meegemaakt en dat het dan wel ingeprent zit

                    Wat ik me nog afvraag... Hoe lang na het verschijnen van de ballen gaan deze open??? dagen? weken? Pas als ze open zijn zijn ze 'gevaarlijk', toch?

                    Ik heb zover ik dat kan zien ook een man in m'n tentje staan.... Het plantje groeit zeer compact en met veel vertakkingen maar toch zie ik balletjes.....
                    Vanavond maar afmaken??

                    2016-06-20 16.28.19.jpg2016-06-20 16.31.12.jpg2016-06-20 16.31.38.jpg
                    Last edited by jojoja; 18 December 2016, 11:32.

                    Comment


                      Re: Mannetje / Vrouwtje

                      Man. Ik denk dat het doorgaans ni langer dan twee weken duurt eer ze open breken. Kan soms snel gaan. Binnen een paar dagen staan die laatste wsl al open.

                      Comment


                        Re: Mannetje / Vrouwtje

                        thanks Beowulf.....

                        Betreffende plantje is inmiddels door de blender gegaan ....

                        Nummer 2 heb ik ook al aangetroffen....helaas, helaas....'t was/is mijn grootste plant.....

                        De balletjes zien er bij deze uit alsof ze IN een nieuwe bladknop zitten....over de gehele plant is dat zo (anders dus dan bij bovenstaande....)
                        Maar, het feit alleen al dat ik verder geen enkele witte haartjes zie....ben ik bang dat deze ook maar de shredder in moet....

                        --> vernietigen maar??

                        m'n laatst overgebleven plant is wel een vrouwtje.... daarvan heb ik foto's in m'n kweekverslagje gezet....

                        2016-06-22 11.51.54.jpg2016-06-22 11.53.42.jpg2016-06-22 11.54.20.jpg

                        Comment


                          Dit is ons eerste plantje ik dacht dat het vrouwelijk is maar toch voor de zekerheid ? wat denken jullie ?
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.

                          Comment


                            vind niet zo duidelijke foto, maar het lijkt inderdaad een vrouwtje te zijn. Over een paar dagen weet je het zeker als er witte haren er uit komen.
                            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                            Comment


                              Zeg het maar... IMG_20170414_163241.jpgIMG_20170414_163450.jpg

                              Comment


                                Lijkt op vogelzaad wiet.

                                Comment

                                Bezig...
                                X