Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan ik deze bloeivoeding gebruiken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kan ik deze bloeivoeding gebruiken?

    Korting op 420shop
    37F841F5-8947-49AD-BA03-2F8DC2ADE3EB.jpegC262D2D9-E13A-43E7-ACA9-AA165F2E77EC.jpegKan ik deze bloeivoeding gebruiken voor mijn wietplant?







    Ik hoop dat jullie het weten?

    Groetjes,
    Wietfarm1998
    Last edited by RollWiet; 14 August 2017, 11:09.

    #2
    Als je je aan de gebruiksaanwijzing houdt, een half dopje per 2 liter water 1x per week kan dat geen kwaad.
    Of het ook aan alle behoeftes voldoet is de vraag.
    Echte wietvoeding is wel beter afgestemd op de plant.

    Het ligt er ook aan wat je verwachtingen zijn natuurlijk.
    Als je voor de grap een plantje in de vensterbank zet en er lol in hebt als zo'n ding groeit, no problem.
    Als je echt een goeie zak wiet verwacht moet je misschien iets meer doen.

    Je oogst niet zomaar een kist tomaten als je de kantjes eraf loopt, maar zo'n plant laten groeien kan iedereen.




    * Ik heb dat andere (zelfde) topic even verwijderd. Eentje is genoeg eh
    En deze stond al in de goeie sectie.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Als je je aan de gebruiksaanwijzing houdt, een half dopje per 2 liter water 1x per week kan dat geen kwaad.
      Of het ook aan alle behoeftes voldoet is de vraag.
      Echte wietvoeding is wel beter afgestemd op de plant.

      Het ligt er ook aan wat je verwachtingen zijn natuurlijk.
      Als je voor de grap een plantje in de vensterbank zet en er lol in hebt als zo'n ding groeit, no problem.
      Als je echt een goeie zak wiet verwacht moet je misschien iets meer doen.

      Je oogst niet zomaar een kist tomaten als je de kantjes eraf loopt, maar zo'n plant laten groeien kan iedereen.



      * Ik heb dat andere (zelfde) topic even verwijderd. Eentje is genoeg eh
      En deze stond al in de goeie sectie.
      Last edited by RollWiet; 14 August 2017, 10:31.

      Comment


        #4


        Probeer is via het advanced menu wietfarm .

        Druk rechts van de pagina op de A als je een bericht maakt advanced.JPG

        En dan druk je op afbeelding toevoegen

        advanced balk.JPG

        zo kan je iedere keer apart een nieuwe afbeelding toevoegen en komen ze netjes onder elkaar te staan

        succes

        ''Dit bericht is gekopieerd uit een ander topic ''

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Nonsense View Post

          Probeer is via het advanced menu wietfarm .

          Druk rechts van de pagina op de A als je een bericht maakt advanced.JPG

          En dan druk je op afbeelding toevoegen

          advanced balk.JPG

          zo kan je iedere keer apart een nieuwe afbeelding toevoegen en komen ze netjes onder elkaar te staan

          succes

          ''Dit bericht is gekopieerd uit een ander topic ''
          Jaa zal ik doen ik heb het veranderd!
          Last edited by RollWiet; 14 August 2017, 11:09.

          Comment


            #6
            yep dan kan je zelf de grote bepalen .
            wel direct uploaden naar de site (send it to the server)

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Nonsense View Post
              yep dan kan je zelf de grote bepalen .
              wel direct uploaden naar de site (send it to the server)
              Jaa het is gelukt bedankt! Zal deze bloeivoeding mijn plant ook sneller laten bloeien in de zon en duisternis?

              Comment


                #8
                Bloeivoeding heeft nauwelijks effect op het sneller of eerder bloeien van planten. Men gelooft dat de toppen er beter van worden, maar qua snelheid maakt het niets uit.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                  Bloeivoeding heeft nauwelijks effect op het sneller of eerder bloeien van planten. Men gelooft dat de toppen er beter van worden, maar qua snelheid maakt het niets uit.
                  Ja is ook men worden alleen maar rijker door het bloeivoeding te verkopen terwijl het weinig effect heeft haha maar ik heb nog een andere vraag, mijn plant krijgt duisternis van 19:00 tot 07:00 als ik een half uur te laat ben om mijn wietplant buiten te zetten om 07:00 is dat erg? Of maakt dat helemaal niks uit?

                  Comment


                    #10
                    Daar heb je een topic over, ik en zo ontzettend veel anderen hebben erg veel moeite gedaan om dat op meerdere plaatsen ruimschoots te behandelen.
                    Ook de gevolgen en risico's van niet op tijd zijn heb ik dit jaar alleen al 5-8 keer beschreven. Nog 20 andere foummers hebben dat ook gedaan.
                    Je vraagt het erg vriendelijk, maar ik kies er bewust voor om geen antwoord te geven. Informatie die je zelf moet uitzoeken, blijft namelijk veel beter hangen.
                    In feite voelt dit voor mij als: "Ja leuk LR2, fijn dat je uren moeite stopt in het hapklaar maken van informatie. Erg leuk ook dat je jouw vrije tijd op maakt aan het helpen van anderen. Ook echt goed dat je daar niets voor terug vraagt. Maareh, ik zelf wil het graag allemaal nog een keer van je horen, speciaal voor mij, in mijn context, zodat ik er niet over na hoef te denken, speciaal op een afgelegen plaats zodat niemand er ooit nog wat van terug leest. Speciaal daar, zodat iemand anders hetzelfde trucje volgende week weer kan doen. Maar dan voor die persoon, speciaal, in die context, zodat die persoon er niet over na hoeft te denken.." enzovoorts..

                    Om dat gevoel inzichtelijk te maken, en beginners een beetje te informeren over het reilen en zeilen van het forum, heb ik een topic geschreven.
                    Die krijg je aangeraden als je hier als forummer begint. Het zou ontzettend veel helpen als mensen die wat vaker zouden lezen, of gewoon tijdens registratie iets doen met tips. Ook hier heb ik weer 3-4 uur mijn stinkende best gedaan om het leuk te houden en begrijpelijk te maken.. Tevergeefs. Blijkbaar.
                    Anyhow, hier is de link: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...en-nl-beginner
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    Bezig...
                    X