Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aarde, voeding, en boosters Plagron

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Aarde, voeding, en boosters Plagron

    Korting op 420shop
    Ik ben benieuwd wat jullie voor jezelf gebruiken met het kweken op aarde van cannabis planten.
    Hiervoor wil ik producten aanschaffen van Plagron.
    Echter hebben ze zoveel aanbod, dat ik niet weet wat ik moet kopen.

    Ik zou willen weten, welke middelen jullie in huis halen?

    #2
    Ik heb een plagron tera pakket gekocht. Zat van alles in voor (volgens plagron) genoeg voor 1m2

    Comment


      #3
      Heb de plagron bio lijn, met regenwater hoef je dan niet af te zuren, tenzij je ph van het regenwater uitzonderlijk is..

      Comment


        #4
        Check de site van Plagron daar kun je er alles over lezen.
        Kies de kweekmanier die het best bij jou past.
        Dan kijk je in het voedingsschema wat er allemaal nodig is.

        Ik doe niet aan Plagron, zoals je in m'n kweekverslagen kunt lezen

        --- topic verplaatst naar de afdeling "voeding voor wietplanten" ---
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          ik gebruik de terra lijn grow-bloom en volgende kweek ga ik eerste maal green sensation en wortelstimulator gebruiken alles van plagron
          succes
          Last edited by DannyDeVito; 14 April 2018, 04:04.

          Comment


            #6
            Gewone potgrond bij de super werk prima met zes weken voeding..
            Tegen de tijd dat ze voeding nodig hebben, biologische voeding van het tuincentrum iets voor aardbeien.
            Zo kweek ik al vele jaren je kan het net zo duur manken als je wilt!

            Comment


              #7
              Ook hier al 12 jaar.. Damn, da's best lang eigenlijk.. Op wat ik het goedkoopst kan krijgen van het tuincentrum. Vaak is dat DCM of POKON.
              Nog nooit problemen mee gehad eigenlijk.. Ook dat is best absurd; ik loop constant adviezen uit te delen en problemen te verhelpen die ik zelf al jaren niet meer heb gezien.

              De kunst? Een beetje minder geven. Minder water, minder voeding, minder aandacht.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Bedankt voor de reacties.
                Ik voel wel wat voor Plagron; ziet eruit als een verzorgde voedingslijn.

                In wat voor bakjes plaatsen jullie het zaadje, en hoeveel liter zijn deze?

                En is het dan na 2 weken over in een pot van 18 liter?

                Comment


                  #9
                  Justgrower waar heb je dit pakket gekocht?
                  Heb je dan een complete voedingslijn?

                  Comment


                    #10
                    Google op plagron top grow box

                    Comment


                      #11
                      ik zaai mijn ontkiemde zaadjes in potjes van 0,7 liter
                      daar blijven ze 2 tal weken in tot de potjes volledig volgeworteld zijn waarna ze in 11 of 18 liters gaan
                      daarin blijven ze nog paar weken voorgroeien op 18/6 tot het tijd word om op 12/12 over te schakelen
                      bij zaaien wel aarde licht bevochtigen met toevoeging van power roots en die eerste twee weken geen of bijna geen water geven enkel oppervlakte van de aarde benevelen zodat hij niet uitdroogt en kijken wanneer de wortels door de gaatjes onderaan komen piepen das de tijd om ze over te potten
                      voeding geef ik maar na 4 tal weken want universele potgrond van compo sana bevat voor 100 dagen voeding
                      en de voeding terra grow en bloom tot max 3ml/l water

                      Comment


                        #12
                        Top bedankt!

                        Mooi om zo'n set voedingssupplementen aan te schaffen, meteen alles in huis.
                        Is dat voor langer dan 1 kweek met 5 cannabis planten?

                        Comment


                          #13
                          Danny volgens mij lukt het ook prima in van die plastic bekertjes toch, met gaatjes?

                          Ik wil ze ook overpotten in 18 liter potten.
                          Maak je de potten schoon met Dettol?
                          Voor voeding en supplementen wil ik een bewateringssysteem gebruiken.

                          Comment


                            #14
                            Ik denk dat ik of de plastic bekertjes haal, die gebruikt worden om uit te drinken.
                            Of kleine potjes van een tuincentrum.

                            Comment


                              #15
                              die potjes kosten nog geen halve euro het stuk en je kan ze meerdere malen gebruiken
                              en ze zijn ook zwart want wortels houden niet van licht he

                              Comment

                              Bezig...
                              X