Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voeding van de action te mooi om waar te zijn?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding van de action te mooi om waar te zijn?

    Korting op 420shop
    Hallo!

    Ik was vandaag bij de action en toevallig zag ik ook plantenvoeding en mest. En heb maar wat meegenomen want het koste echt niks.

    nou vroeg ik me af of dit waardeloos spul is of dat het nog best kan werken.

    de eerste:

    20180710_153138.jpg 20180710_153216.jpg
    koste 95 cent

    en de volgende:

    20180710_154400.jpg 20180710_154442.jpg deze koste 80cent

    ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
    Attached Files

    #2
    je geeft beter iets ipv niets

    persoonlijk zou ik de vloeibare voeding wel durven gebruiken tijdens de groeifase

    de droge mest zou ik voor guerilla gebruiken, --> volle grond, dat moet geen dure mest zijn vind ik

    Comment


      #3
      mijn eerste kweekje gaf ik gewone vloeibare meststof voor mijn tomaten omdat ik geen nutteloze kosten wou doen bij probeerkweek
      en jawel ik haalde 50gr droog van 1 plant en ik was verkocht en schaftte mij tent en al de rest aan
      ik gebruik nu enkel powerroots, terra grow en bloei en green sentation

      Comment


      • Johnnydekweker
        Johnnydekweker commented
        Editing a comment
        50gram droge tomaten? xD typfoutje zeker

      #4
      Hij gaf zijn wiet tomatenvoeding. Geen schrijf- maar een leesfout dus

      Volgens mij kun je die Action voeding prima gebruiken, las laatst een post van LR2 dat alle voeding met een hoog N gehalte geschikt is, hij gebruikt altijd Pokon.

      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Johnnydekweker
        Johnnydekweker commented
        Editing a comment
        Oh, haha ja mijn fout. Mooi inderdaad dat het hoge N heeft. Maar ik heb ook wel eens gehoord dat spoorelementen belangrijk zijn, maar dat kan ik nergens op het etiket vinden.
        Weet jij misschien hoe ik er achter kan komen of er spoorelementen in zittenn?

      #5
      Klopt, die vloeibare voeding ziet er prima uit. Die korrelmest iets minder vanwege het relatief hoge P gehalte.

      Maar waar het op neer komt: kijk eens op je verpakking van wietvoeding, die verpakkingen die 50 euro per fles kosten en waar een naampje aan zit. Kijk eens naar de ingredienten.
      Denk je dat K2O anders is dan K2O? Zou ureum anders zijn dan ureum? Nitraat anders dan nitraat? We hebben het hier over chemisch identieke stoffen. Die plant geeft er geen fuck om of dat ooit vogelpoep geweest is, die afgebroken moest worden door het bodemleven, waarna dat bodemleven afgebroken werd door ander bodemleven2 en vervolgens een keer vrij komt als nitraat... Of dat het nitraat uit een flesje is.

      En dat klopt, voeding is fucking goedkoop! Het hoeft niets te kosten. Maar mensen lopen liever op Nikes dan op schoentjes van de Action. Mensen zijn gevoelig voor merken. Planten niet. Als je denkt dat de ene voeding 'meer geschikt' is voor wiet dan een andere, dan adviseer ik je van harte om de chemie er achter eens uit te pluizen.
      Kijk de tabellen in dit topic eens door, daar heb ik veel voedingen en hun samenstelling op rij gezet https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-betere-wereld
      Terra Vega is de meest complete, iets minder compleet dan Pokon (7 euro/verpakking, goed voor 3000L water). Voor de prijs van een flesje Terra Vega (incl. bezorgen: 15 euro) waarmee je 4000L water kunt maken, koop je 2 verpakkingen pokon bij je tuincentrum. Daar maak je 6000L mee.

      Ik gebruik overigens niet alleen pokon, maar ook andere voedingen. Net wat de portemonnee het makkelijkste vind.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


      • daan56
        daan56 commented
        Editing a comment
        Zelf heb ik nu de biobizz starterpack ivm eerste keer maar als het op is zal ik zelf gaan kijken naar goedkoop spul puur omdat ik niet geloof in voeding dat 50 euro per flesje kost
    Bezig...
    X