Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Thurgood Jenkins
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 695

    #1

    Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

    Korting op 420shop
    Via via aan wat bussen met voeding gekomen....het is in poedervorm(grof)
    Ben al langs de growshop geweest en die vertelde me al dat dit echt pro spul is....
    Ook zeiden ze dat het super super super geconcentreerd is....iemand had het over een
    theelepel op 200 liter water ofzo.....dit is volgens hun "old school shit"
    maar verder wisten ze er niks over te vertellen helaas....
    Kom op internet ook bar weinig tegen erover....
    Wie o wie weet wat dit voor rare goedjes zijn
    Tis chemisch daar ben ik al achter....
    DSC_0243klein.jpgDSC_0244klein.jpg
    Alvast bedankt voor de info
    GRTZ Thur.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Niemand???? 1 maal andermaal???? verkocht!!
    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
  • Thurgood Jenkins
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 695

    #2
    Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

    wat loopt er toch een kennis op dit forum rond zeg.....maar niet heus! prutsers!!! hahahahaha
    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #3
      Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

      Dan zoek je het zelf toch lekker uit, topic gesloten!

      Comment

      • Jointjedraaien
        Admin
        Admin
        • Oct 2007
        • 4362

        #4
        Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?



        Je neemt een zogenaamd super goedje aan, diegene die je het verkoopt weet er niet veel over te vertellen, jij dus ook niet en besluit het hier te vragen.
        Vervolgens krijg je geen reactie en noemt de eventuele mensen die je topic gelezen hebben prutsers omdat ze net zoveel weten als jou over bloei a en bloei b

        Ik gooi het topic weer open, een beetje vermaak kan geen kwaad
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment

        • HJM
          Wicked Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 3714

          #5
          Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

          Ik weet wel wat het is, maar hij heeft het recht op een antwoord verloren.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment

          • angel777
            Cronic Grower
            • Mar 2010
            • 3409

            #6
            Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            • Buizerd
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 1161

              #7
              Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

              Ik zag dit topic gisteren en dacht even wachten tot HJM komt, die het weet het wel.

              Maar die zegt niks!

              Wordt zijn ongeduld niet te zwaar opgevat?

              Comment

              • 010
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Mar 2012
                • 357

                #8
                Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

                ik kan het je wel vertellen wat het is en wat er in zit.
                heb meegeholpen om dit spul in een nieuw jasje te zetten en op de markt te zetten.

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

                  Kennis genoeg.
                  Soms ontbreekt de motivatie.

                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • LR2
                    Mother of all Growers
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2011
                    • 8552

                    #10
                    Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

                    Hahaha leuk. Maar ik heb zo'n vermoeden dat wij de prutsers niet zijn.. Iets met potten en ketels, ongeduld maakt schuld enzo.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    • angel777
                      Cronic Grower
                      • Mar 2010
                      • 3409

                      #11
                      Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

                      beetje interessant komen doen met die ouwe rommel van 20 jaar geleden waar ze niks vanaf weten maar wel willen weten!!!
                      prutsen met gevonden zaadjes en nu met onbekende voeding getuigd van weinig verstand
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment

                      • HJM
                        Wicked Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2010
                        • 3714

                        #12
                        Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

                        Hey 010, laat het hem even lekker uitzoek hé.

                        Dat wij het in bulk kopen gaat hem niks aan
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment

                        • Thurgood Jenkins
                          Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2012
                          • 695

                          #13
                          Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

                          hahahaha jongens jongens wat zijn jullie een druktemakers zeg hahahahaha ik laat 1 keer het woord prutsers vallen en moet je kijken wat een reacties.....
                          jongens toch steek ff lekker een dikke bats aan en maak je niet zo druk man zijn jullie nou stoners???
                          als ik op dit forum zit te kloten ben ik stoned kan weinig me boeien hahaha.....en miss wat ongeduldig dat is een karaktertrekje...excuses daarvoor
                          maar om dan meteen elkaar lekker op gaan zitten stoken om zoiets vind ik een beetje kinderachtig....zal wel aan mij liggen
                          En nog even over die ouwe bende.... ga deze chemische bende zeker niet gebruiken....word zoiezo lastig want ik kweek op aarde en dat blijf ik doen

                          Jongens relaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxt!
                          toch hou ik wel van jullie hoor
                          "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                          Comment

                          • FlintStoned
                            Banned
                            • Oct 2012
                            • 5580

                            #14
                            Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

                            Staat gewoon op't etiket wat het is he, als e dat dan eens zou google en je eens inleest in plantvoeding dan weet je het. chemische bende, lol.

                            Comment

                            • 010
                              Big Bongmaster
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2012
                              • 357

                              #15
                              Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

                              dat spul is ook alleen maar geschikt voor aarde want op hydro blijf je spoelen met dat spul omdat alles te snel oploopt en omdat er een paar ingredienten ontbreken om op hydro te kunnen.
                              chemische bende denk ik niet, ik vindt het leuk spul.
                              1 zo'n busje en jij kan er 3 jaar op draaien.
                              weer eens wat anders dan een liter canna wat in feite hetzelfde is maar dan met een liter water erbij

                              Comment

                              Bezig...