Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

Korting op 420shop
    Via via aan wat bussen met voeding gekomen....het is in poedervorm(grof)
    Ben al langs de growshop geweest en die vertelde me al dat dit echt pro spul is....
    Ook zeiden ze dat het super super super geconcentreerd is....iemand had het over een
    theelepel op 200 liter water ofzo.....dit is volgens hun "old school shit"
    maar verder wisten ze er niks over te vertellen helaas....
    Kom op internet ook bar weinig tegen erover....
    Wie o wie weet wat dit voor rare goedjes zijn
    Tis chemisch daar ben ik al achter....
    DSC_0243klein.jpgDSC_0244klein.jpg
    Alvast bedankt voor de info
    GRTZ Thur.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Niemand???? 1 maal andermaal???? verkocht!!
    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

wat loopt er toch een kennis op dit forum rond zeg.....maar niet heus! prutsers!!! hahahahaha

Comment

Dan zoek je het zelf toch lekker uit, topic gesloten!

Comment

Je neemt een zogenaamd super goedje aan, diegene die je het verkoopt weet er niet veel over te vertellen, jij dus ook niet en besluit het hier te vragen.
        Vervolgens krijg je geen reactie en noemt de eventuele mensen die je topic gelezen hebben prutsers omdat ze net zoveel weten als jou over bloei a en bloei b

Ik gooi het topic weer open, een beetje vermaak kan geen kwaad
        Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Ik weet wel wat het is, maar hij heeft het recht op een antwoord verloren.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Ik zag dit topic gisteren en dacht even wachten tot HJM komt, die het weet het wel.

Maar die zegt niks!

Wordt zijn ongeduld niet te zwaar opgevat?

Comment

ik kan het je wel vertellen wat het is en wat er in zit.
                heb meegeholpen om dit spul in een nieuw jasje te zetten en op de markt te zetten.

Comment

Kennis genoeg.
                  Soms ontbreekt de motivatie.

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hahaha leuk. Maar ik heb zo'n vermoeden dat wij de prutsers niet zijn.. Iets met potten en ketels, ongeduld maakt schuld enzo.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

beetje interessant komen doen met die ouwe rommel van 20 jaar geleden waar ze niks vanaf weten maar wel willen weten!!!
                      prutsen met gevonden zaadjes en nu met onbekende voeding getuigd van weinig verstand
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

hahahaha jongens jongens wat zijn jullie een druktemakers zeg hahahahaha ik laat 1 keer het woord prutsers vallen en moet je kijken wat een reacties.....
                          jongens toch steek ff lekker een dikke bats aan en maak je niet zo druk man zijn jullie nou stoners???
                          als ik op dit forum zit te kloten ben ik stoned kan weinig me boeien hahaha.....en miss wat ongeduldig dat is een karaktertrekje...excuses daarvoor
                          maar om dan meteen elkaar lekker op gaan zitten stoken om zoiets vind ik een beetje kinderachtig....zal wel aan mij liggen
                          En nog even over die ouwe bende.... ga deze chemische bende zeker niet gebruiken....word zoiezo lastig want ik kweek op aarde en dat blijf ik doen

Jongens relaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxt!
                          toch hou ik wel van jullie hoor

Comment

Staat gewoon op't etiket wat het is he, als e dat dan eens zou google en je eens inleest in plantvoeding dan weet je het. chemische bende, lol.

Comment

dat spul is ook alleen maar geschikt voor aarde want op hydro blijf je spoelen met dat spul omdat alles te snel oploopt en omdat er een paar ingredienten ontbreken om op hydro te kunnen.
                              chemische bende denk ik niet, ik vindt het leuk spul.
                              1 zo'n busje en jij kan er 3 jaar op draaien.
                              weer eens wat anders dan een liter canna wat in feite hetzelfde is maar dan met een liter water erbij

Comment

Bezig...
                              X