Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sperma?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Sperma?

    bump!

    Comment


      #77
      Re: Sperma?

      ik heb het ook gedaan werk prima geef elkedag wel 1 keer zaad word echt groot me plantje

      Comment


        #78
        Re: Sperma?

        Geniaal, ik lig dubbel van het lachen
        Groene vingers

        Comment


          #79
          Re: Sperma?

          Smerig als je het mij vraagt....
          en als je met je maten deze soort aan het roken bent en ze vragen, ey welke voeding heb je allemaal gebruikt, toch wel bio

          Comment


            #80
            Re: Sperma?

            Dude, het is jouw keuze, maar na mijn idee begin je de weg kwijt te raken hierdoor. Snap dat variatie leuk is, maar dit gaat nergens over. Vanuit mijn perspectief zou ik dat nooit roken. Maar zoals ik al zei: jouw keuze.

            Comment


              #81
              Re: Sperma?

              wat maak het nou uit je kan het gewoon goed spoelen met water je proef er weinig van denk ik hoor en jhet is me eigen saad dus wat maak het uit lijk me wel geil

              Comment


                #82
                Re: Sperma?

                Tuurlijk, witte vloed en menstruatiebloed bevatten ook extra voedingsstoffen.
                De schimmels activeren het bodemleven en het menstruatie bloed voorkomt ijzertekorten.
                Wel een goede afzuiging gebruiken
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #83
                  Re: Sperma?

                  Jep, ladies juice lijkt me beter dan mannenpap.
                  Sperma zit ramvol vitamine B, da's leuk voor allerlei dingen, maar je moet je plant niet overdoseren.

                  Realiseer je echter wel effe heel goed, dat we niet voor niets toiletten hebben. Menselijke restproducten moet je verwijderen, anders ga je gewoon ziektes kweken.
                  Je kwarkt zomaar een slurrie vol voedzame mensencellen in een ruimte van 28 graden met hoge vochtigheidsgraad. Da's een beetje waar, en hoe ziektes ontstaan. Dat is waarom sommige zwemparken dicht moeten voor een paar maanden.

                  Nu is het nog geil en aardig, als je staks tuberculose, candida, of iets anders hebt opgelopen uit je eigen tentje, dan opeens mag je blij zijn dat je nog aan je pik kunt trekken zonder je longen eruit te hoesten.
                  Menselijk en dierlijk afval is voor in de tuin of het riool. Niet voor kweektenten. Als je het toch niet kan laten, ieder zijn fetish natuurlijk, zorg dan dat het in droge vorm is door het bijvoorbeeld in de oven te bakken tot een krokante koek. Zorg dat er geen levende cel meer te vinden is.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #84
                    Re: Sperma?

                    Comment


                      #85
                      Re: Sperma?

                      Waar blijft de rukhandleidingvideo? Laat zien dan.
                      Is da nou gay of straight?
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                      Comment


                        #86
                        Re: Sperma?

                        Oorspronkelijk geplaatst door kenzo32 View Post
                        wat maak het nou uit je kan het gewoon goed spoelen met water je proef er weinig van denk ik hoor en jhet is me eigen saad dus wat maak het uit lijk me wel geil
                        Weirdo lol

                        Comment


                          #87
                          Re: Sperma?

                          je eige saad lijk je wel geil, ahaa juist...

                          Comment


                            #88
                            Re: Sperma?

                            Is dat vies degoutant topic nu nog niet gesloten/gedelete...

                            Comment


                              #89
                              Re: Sperma?

                              FAPFAPFAPFAPFAP nou en

                              Comment

                              Bezig...
                              X