Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sannie's Buffertablets

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Sannie's Buffertablets

    Korting op 420shop
    High ! Ik snuister al wel een tijdje rond op dit forum, maar het heeft nog even geduurd alvorens ik lid ben geworden. Dag allemaal ..


    Ik ben momenteel bezig met een ronde van Sannie's Sugar Punch, opgestart uit gefeminiseerd zaad. De dames staan bijna in de 3e week van de bloei en doen het uitstekend ! Ik ben gestart met Plagron Light Mix in 11 ltr potten, symbiosis, bacto en buffertablets van Sannie. Aanvankelijk had ik echter slechts 10 buffertablets besteld voor mijn 9 plantjes. Heb net extra buffertablets in de post ontvangen.

    Is het raadzaam om ze in dit stadium nog toe te voegen ? Aangezien de planten natuurlijk al erg stevig geworteld zijn. Of gewoon niet te diep duwen ?

    groetjes,
    Jean

    Ik probeer in de nabije toekomst ook nog wat foto'tjes te delen ..

    #2
    Wat is de functie van die buffertablets?
    Zie je aan de bladeren van de planten dat ze het nodig hebben? Zo niet, dan hoef je ze niet toe te voegen. Zo simpel is het. Veel kwekers gaan de fout in door geen genoegen te nemen met 'goed', en proberen dan door zoveel mogelijk toe te voegen de plant nog beter te laten presteren. Dat gaat bijna altijd fout.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    Bezig...
    X