Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Suikerwater?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Suikerwater?

    Korting op 420shop
    Bij tabak word meestal na het drogen een oplossing van 1 deel suiker op 6 delen water gespoten om het zoeter te maken.
    Iemand dit ooit al eens gedaan met wiet? Goed idee?
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower


    #2
    Re: Suikerwater?

    Je zou beter een goede soort kunnen kiezen. Verbrand maar eens wat glucose of witte suiker, in een steelpannetje bijvoorbeeld. Wat je overhoudt is.. Tja.. Kijk zelf maar.
    Niet zo'n goed idee, maar prima mogelijk als je het zonder gist of schimmelvorming droog kan krijgen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Suikerwater?

      Maar bij tabak word dat toch ook gedaan, dus wat is dan het verschil?
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #4
        Re: Suikerwater?

        Dat zeg ik: verbrand maar eens wat suiker in een steelpannetje. Maar weinig mensen doen ooit wat ik zeg, snap ik wel vaak is het bullshit, maar soms leer je er wat van . Je krijgt dan dit:
        bad-cooking-burnt-sugar.jpg
        Wil je dat nog eens aan je jointje toevoegen die ook nog voor een deel uit bewerkte tabak bestaat? Ik durf er bijna mijn hand voor in het vuur te steken dat minstens 50% van de teer uit verbrande tabak, door het suikerwater komt. Tabak krijgt immers zes of zeven keer zo'n behandeling.

        Het verschil is dus: wiet is geen tabak en moet je niet zo behandelen, je hoest waarschijnlijk je longen uit je lijf, je verhoogt de kans op longkanker, bronchitis etc. met x%
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Suikerwater?

          Eet een snoepje vlak voor je gaat blowen dan heb je een zoetere smaak

          Comment


            #6
            Re: Suikerwater?

            Weer die discussie over smaken toevoegen ?
            Inderdaad, zoals in meerdere topics hierover al is gezegd, kies een soortje om de smaak, en niet om de naam.
            Dan hoef je je wiet niet te verknoeien.

            En natuurlijk is dit al gedaan.
            Wiet wordt toch ook met 7-Up besproeid voor de glans, de plak en het gewicht.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Suikerwater?

              Dan maar zonder suiker
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                #8
                Re: Suikerwater?

                ik verkruimel er altijd een zoetje boven

                of..wacht..ja! een filter van nanotubes die opgebouwd zijn uit suikermolekulen
                ? je bedoelt zetmeel?
                nee ..jaa...zeg maar een soort likfilter, net zoals die koekjes weet je wel
                ?hou je niet van blowen ofzo?
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: Suikerwater?

                  Likkoekjes%u00252Bzak.jpg tresheureux.gif
                  Je kan ze er wel bij eten natuurlijk .. tot je kramp in je tong hebt.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Suikerwater?

                    soms mis ik toch een like button...

                    Comment


                      #11
                      Re: Suikerwater?

                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment


                        #12
                        Re: Suikerwater?

                        Suikerwater pak je alleen als je out gaat, of extreem droge mond hebt :p Je lijkt wel zo'n vieze sigarettenfabrikant, die ons troep wilt laten roken.

                        LEAVE WEED ALONE!!!

                        Comment


                          #13
                          Re: Suikerwater?

                          geef je planten gewoon ranja te drinken
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment


                            #14
                            Re: Suikerwater?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Renhaze View Post
                            Je lijkt wel zo'n vieze sigarettenfabrikant, die ons troep wilt laten roken.
                            Kerel hij vraagt alleen wat het verschil is met shag en of het met wiet ook mogelijk is.
                            Hij heeft het vast ergens gehoord en gedacht zo krijg ik mijn wietje zoeter.

                            Helaas poepzak, het word er niet beter van

                            Comment


                              #15
                              Re: Suikerwater?

                              voor de goede orde : suiker, -alle- suikers worden NIET opgenomen door de wortels van de plant. De plant maakt zelf suiker aan agv fotosynthese, wat verder wordt verwerkt tot leuke dingen.

                              Giet je suikerwater bij je plant stimuleer je alleen maar gist- en schimmelgroei rond de wortels, giet je het over je plant dan blijft het aan de buitenkant, want ook andere delen van de plant nemen geen suiker op.
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...
                              X