na lang en veel geschreeuw om bio is het er

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tuinbroek
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2013
    • 2470

    #1

    na lang en veel geschreeuw om bio is het er

    Korting op 420shop
    Al een paar dagen is er al een bio. afd. Maar er is nog geen bericht op gezet, ik heb daar ook aan meegedaan,en heb verschillende mensen wel gezegd dat er nu een bio afd.is.Maar als er nou geen gebruik van gemaakt word dan neem ik afscheid van dit.Zou erg jammer zijn want er zijn zatmensen die ook bio wilden maar nu ineens met ph en ec shit bezig.Dus ik hoop dat het serieus word op gepakt.Vooral door members die net zo hard om een bio afd schreeuwden als ik.
    DUS ER IS NU EEN BIO AFD.KOESTER DAT.
    SCHONE WIET IS VEEL GEZONDER.
    TUINBROEK.
  • El Plantos
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 1609

    #2
    Re: na lang en veel geschreeuw om bio is het er

    Waar dan? ik zie hem niet tussen de forums in het overzicht...
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: na lang en veel geschreeuw om bio is het er

      Beter plaats je even de Link van dat topic
      God was never on your side..

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: na lang en veel geschreeuw om bio is het er

        Als je even kijkt waar dit bericht geplaatst is ...
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Jointjedraaien
          Admin
          Admin
          • Oct 2007
          • 4362

          #5
          Re: na lang en veel geschreeuw om bio is het er

          In het board voeding staat het board biokweek. Suggesties voor een betere locatie of indeling zijn welkom.

          We kunnen bijvoorbeeld het volgende doen:

          1.Alle bio-kweekverslagen in dit board plaatsen. Eventueel de volgende prefixen meegeven: Info, Kweekverslag en Vraag.

          Of..

          2. Een prefix (BIO) toevoegen aan de kweekverslagen fora (binnen, buiten etc). En dit board puur voor informatie en vragen houden.

          Het laatste lijkt mij het beste, wat jullie?
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment

          • Cookaap
            Elite Grower
            • Dec 2011
            • 2730

            #6
            Re: na lang en veel geschreeuw om bio is het er

            Optie 2

            Comment

            • Escargot
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4984

              #7
              Re: na lang en veel geschreeuw om bio is het er

              Optie 2 zonder twijfel
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment

              • Blani
                Ultra Grower
                • Jun 2011
                • 2004

                #8
                Re: na lang en veel geschreeuw om bio is het er

                Optie 2.

                Comment

                • Bongool
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 412

                  #9
                  Re: na lang en veel geschreeuw om bio is het er

                  Idd optie 2 lijkt me het handigst.


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                  Comment

                  • LR2
                    Mother of all Growers
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2011
                    • 8552

                    #10
                    Re: na lang en veel geschreeuw om bio is het er

                    Ook ik stem voor optie twee.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    • tuinbroek
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2013
                      • 2470

                      #11
                      Re: na lang en veel geschreeuw om bio is het er

                      Ik ben allang blij met jullie keus.
                      Tuinbroek

                      Comment

                      • psychedelic1988
                        Retired
                        • Oct 2012
                        • 2796

                        #12
                        Re: na lang en veel geschreeuw om bio is het er

                        Ook van deze kant optie 2 blijft het een mooier geheel.

                        Greets

                        Comment

                        • chemmie
                          Super Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • May 2013
                          • 1535

                          #13
                          Re: na lang en veel geschreeuw om bio is het er

                          Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek
                          Al een paar dagen is er al een bio. afd. Maar er is nog geen bericht op gezet, ik heb daar ook aan meegedaan,en heb verschillende mensen wel gezegd dat er nu een bio afd.is.Maar als er nou geen gebruik van gemaakt word dan neem ik afscheid van dit.Zou erg jammer zijn want er zijn zatmensen die ook bio wilden maar nu ineens met ph en ec shit bezig.Dus ik hoop dat het serieus word op gepakt.Vooral door members die net zo hard om een bio afd schreeuwden als ik.
                          DUS ER IS NU EEN BIO AFD.KOESTER DAT.
                          SCHONE WIET IS VEEL GEZONDER.
                          TUINBROEK.

                          Nou nou telleurgesteld dat ik eerst mijn voeding op wil maken ipv weg gooien?
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                          Comment

                          • HJM
                            Wicked Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2010
                            • 3714

                            #14
                            Re: na lang en veel geschreeuw om bio is het er

                            Hey Tuinvod,

                            Je begint een geloof, en niemand komt kijken. Da's pas echt triest.
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment

                            • stafford
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 2382

                              #15
                              Re: na lang en veel geschreeuw om bio is het er

                              hey tuinbroek...

                              ik sta er wel voor open dat ook de negatieve kant van bio word blootgesteld, en niet alleen het positieve.
                              de mensen verdienen een zoon eerlijk mogelijk topic boordevoll info.
                              dus ook de negatieve kant ervan.

                              gr staff

                              Comment

                              Bezig...