Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Biologisch kweken is onzin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Biologisch kweken is onzin

    Dat staat nergens beschreven,enkel dat je film,gaat over bio eten,niet over cannabis

    Comment


      #47
      Re: Biologisch kweken is onzin

      Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
      Dat staat nergens beschreven,enkel dat je film,gaat over bio eten,niet over cannabis
      Je praat dom. Je doet nu alsof je dat zelf niet gezegd hebt. Daarom had ik je ook maar gelijk gequote.

      Maar ik zal even op jouw niveau gaan levellen.... Als je iets eet en het is slecht voor je, dan krijg je ALLE schadelijke stoffen binnen. Als je iets rookt en het is slecht voor je, dan krijg je niet alle schadelijke stoffen binnen, want er gaat veel in rook op.
      Dus als er wetenschappelijk aangetoond wordt dat biologisch kweken niet beter is voor de gezondheid, eerder slechter. En of dat nu over eten, drinken, of rookwaren gaat, dat doet er niet toe. Je nuttigt het toch? Conclusie: als je niet ziek wordt van niet-biologisch eten, dan wordt je ook niet ziek van niet-biologische wiet te roken.

      Ook zeg ik nergens dat chemische troep goed voor je is (dat is weer een ander uiterste). Ik zeg wel dat biowiet slechtere kwaliteit is.

      Ander voorbeeld: Als een bodybuilder spieren wilt kweken, dan gebruikt hij toch ook allemaal supplementen die de spieren nodig hebben om te groeien. Maakt dat een bodybuilder die supplementen gebruikt minder gezond dan iemand die spieren kweekt op een bruine boterham met kaas? Degene die bruine boterham met kaas eet, zal nooit zo breed worden als degene die zijn spieren wel de noodzakelijke eiwitten, aminozuren en vitamines geeft om te groeien. Puur door het feit dat de spieren niet kunnen groeien omdat er een tekort is aan voedingsstoffen die de spieren nodig hebben.

      Oh wacht... je bent Belg he....Never mind, rook jij maar lekker die biowiet, roken wij wel de goeie wiet

      Logisch dat je verschil proeft, omdat de biowiet slechter van kwaliteit is, gaan je hersenen smoesjes verzinnen, zodat het voor je gevoel beter is. Maar nogmaals, bio-wiet is zeker niet beter voor je gezondheid. Als je zo beredeneert kun je misschien beter stoppen met blowen, dat is beter voor je gezondheid.

      Ben je toevallig bevriend met Ivo Opstelten? Die heeft ook zo'n dikke plank voor zijn hoofd. Die heeft namelijk wiet (wat al bij wet verboden is) met THC boven de 21% illigaal gemaakt. Oftewel, je moet nu 2 joints roken ipv eentje voor hetzelfde effect. Waardoor je nog meer nadelige effecten zult ervaren dan met een joint met hogere THC-gehaltes. Hij had beter kunnen regelen dat er verplicht percentage CBD bij de THC moet zitten, omdat mensen anders te paniekerig worden, maar dat is weer een ander verhaal.
      Last edited by Renhaze; 22 July 2015, 22:37.

      Comment


        #48
        Re: Biologisch kweken is onzin

        Als je dan toch biologisch wilt kweken...

        Sta er dan even bij stil dat 25% van de CO2 in de lucht afkomstig is van de verbranding van fossiele brandstoffen, dus hardstikke chemisch en synthetisch. CO2 is de voornaamste voeding van je plant, dus eigenlijk is biologisch kweken al niet meer mogelijk.

        Comment


          #49
          Re: Biologisch kweken is onzin

          Nouja ik kweek op aarde met plagron bio supermix en wat wormenmest toegevoegd voor gans de cyclus,heel tevreden van
          Als dat nou bio kweken is,who cares,zolang men kweekjes maar opleven en smaken,dan is het goed

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Wat zit jij nou uit de hoogte te blazen,blaaskaak had beter moeten weten,en niet reageren op je gezwans,zal niet meer gebeuren,want owee hun gevoelige teentjes als je wat wijst
          Oorspronkelijk geplaatst door Renhaze View Post
          Je praat dom. Je doet nu alsof je dat zelf niet gezegd hebt. Daarom had ik je ook maar gelijk gequote.

          Maar ik zal even op jouw niveau gaan levellen.... Als je iets eet en het is slecht voor je, dan krijg je ALLE schadelijke stoffen binnen. Als je iets rookt en het is slecht voor je, dan krijg je niet alle schadelijke stoffen binnen, want er gaat veel in rook op.
          Dus als er wetenschappelijk aangetoond wordt dat biologisch kweken niet beter is voor de gezondheid, eerder slechter. En of dat nu over eten, drinken, of rookwaren gaat, dat doet er niet toe. Je nuttigt het toch? Conclusie: als je niet ziek wordt van niet-biologisch eten, dan wordt je ook niet ziek van niet-biologische wiet te roken.

          Ook zeg ik nergens dat chemische troep goed voor je is (dat is weer een ander uiterste). Ik zeg wel dat biowiet slechtere kwaliteit is.

          Ander voorbeeld: Als een bodybuilder spieren wilt kweken, dan gebruikt hij toch ook allemaal supplementen die de spieren nodig hebben om te groeien. Maakt dat een bodybuilder die supplementen gebruikt minder gezond dan iemand die spieren kweekt op een bruine boterham met kaas? Degene die bruine boterham met kaas eet, zal nooit zo breed worden als degene die zijn spieren wel de noodzakelijke eiwitten, aminozuren en vitamines geeft om te groeien. Puur door het feit dat de spieren niet kunnen groeien omdat er een tekort is aan voedingsstoffen die de spieren nodig hebben.

          Oh wacht... je bent Belg he....Never mind, rook jij maar lekker die biowiet, roken wij wel de goeie wiet

          Logisch dat je verschil proeft, omdat de biowiet slechter van kwaliteit is, gaan je hersenen smoesjes verzinnen, zodat het voor je gevoel beter is. Maar nogmaals, bio-wiet is zeker niet beter voor je gezondheid. Als je zo beredeneert kun je misschien beter stoppen met blowen, dat is beter voor je gezondheid.

          Ben je toevallig bevriend met Ivo Opstelten? Die heeft ook zo'n dikke plank voor zijn hoofd. Die heeft namelijk wiet (wat al bij wet verboden is) met THC boven de 21% illigaal gemaakt. Oftewel, je moet nu 2 joints roken ipv eentje voor hetzelfde effect. Waardoor je nog meer nadelige effecten zult ervaren dan met een joint met hogere THC-gehaltes. Hij had beter kunnen regelen dat er verplicht percentage CBD bij de THC moet zitten, omdat mensen anders te paniekerig worden, maar dat is weer een ander verhaal.

          Comment


            #50
            Re: Biologisch kweken is onzin

            Ken je deze mop: In de trein zitten twee mannen naast elkaar wat moppen te vertellen. Op een gegevenogenblik zegt er een 'Goh ik ken nog een goeie Belgenmop', waarop de ander zegt:' ja maarpas op, want ik ben Belg'. 'O!! dat is niet zo erg', zegt de eerste kennelijk een Hollander ,'dan vertel ik hem wel twee keer.....'

            Deze mop klopt dus niet, bij soulrebel moet je alles 3 keer uitleggen en dan nog snapt die het niet.

            Welk bewijs heb jij dan dat bio beter is? Of geloof jij al die marketing-technische prietpraat die ze je verkopen over biologisch, zodat ze er een paar euro meer voor kunnen vragen? Of moeten wij geloven op jouw 'ervaring' en gevoel? Kom dan op met je bewijs ipv die half-Nederlandse zinnen die je hier op dit forum plaatst. Maar je weet dat je deze discussie niet kan winnen, omdat je geen gelijk hebt, daarom haak je af.

            Ik leg uit dat de opbrengst en smaak minder wordt door 'biologisch' te kweken. En nog doe je alsof bio beter is of dat dat alleen bij eten klopt(?).
            Is net zoals die kwekers op LED. Zitten ook alles op te hemelen zodra het over LED gaat, terwijl je wiet niet compact en dus flossiger is.

            Zolang wiet bij wet verboden is, zullen we onze vierkante meters zo goed mogelijk moeten gebruiken. En daar past biologisch kweken niet bij. Dat is iets voor die new-age hippies, die menen dat vroeger alles beter was. Terwijl iedereen weet dat de wiet alleen maar steeds beter wordt door Moeder Natuur een handje te helpen. Dat betekent dus niet dat we chemische brol roken zodra we niet bio-kweken. Wij halen juist het maximale uit de plant, ipv die bio-brol aan te prijzen alsof dat de lekkerste en beste wiet met de hoogste opbrengst is die je kunt kweken of kopen.

            Sowieso dat soulrebel zegt dat de wiet sneller geoogst kan worden door er chemische brol bij te gooien, getuigt van geen kennis. En voordat je straks beweert dat je dat niet gezegd hebt:
            sommigen hebben gewoon het geduld niet,om te kweken,hoe sneller de oogst, hoe beter en kappen ze er maar allerlei chemische brol in
            Zelden tot nooit zoveel onzin in 1 zin gelezen

            Comment


              #51
              Re: Biologisch kweken is onzin

              Yep mister niveau ge lult maar wat uit je nek man,who cares,ik alleszins niet ten tweede,ik ben geen "belg" gij rund,zit jij hier maar wat te blazen en stoefen met jezelf,ken dat typekes ik heb betere wiet,kan beter dit dat blabla pubertaal sla je ut man,jij weet namelijk 0,0 van mij,en ga nu maar lekker tijden je energie in dit steken,is laatste wat ik er aan vuil maak,heb wel beters te doen

              Comment


                #52
                Re: Biologisch kweken is onzin

                Last edited by member16666; 23 July 2015, 02:45.

                Comment


                  #53
                  Re: Biologisch kweken is onzin

                  Na het lezen van deze pagina concludeer ik dat je van niet-biologische wiet wel een stuk opgefokter wordt.


                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #54
                    Re: Biologisch kweken is onzin

                    ik vreet biologische frikandellen
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment


                      #55
                      Re: Biologisch kweken is onzin

                      Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                      ik vreet biologische frikandellen
                      Al misselijk?

                      Comment


                        #56
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment


                          #57
                          Re: Biologisch kweken is onzin

                          Enig onderscheid tussen mest, pesticiden en hormonen zou niet misstaan in deze discussie. Aan de andere kant: Afgezien van Renhaze is niemand hier geinteresseerd in een eerlijke afweging van feiten, dus laat maar zitten.

                          Comment


                            #58
                            Re: Biologisch kweken is onzin

                            Oorspronkelijk geplaatst door B2N View Post
                            In het filmpje leggen ze uit dat het lichaam de pesticiden ziet als afvalstoffen en plast ze gewoon uit. Ook als ze 2 weken biologisch eten, er geen pesticiden meer in de urine zit (ja D' oh!). Maar waarom testen ze dan niet zodra ze biologisch eten nuttigen, of er dan biologische bestrijdingsmiddelen in het lichaam of in de urine zitten? Daarbij is het een filmpje van supermarkt COOP, die graag meer biologisch eten willen verkopen. Het is dus een verkapte reclame voor COOP die doen ALSOF biologisch eten beter is....Maar hoe kan groente en fruit (en wiet) eigenlijk niet biologisch zijn, verkopen ze dan plastic fruit en bananen bij de AH?

                            Zodra het filmpje is gestopt, verschijnen er meer filmpjes op Youtube, bijvoorbeeld deze:
                            http://gva.clubs.nl/forum/topic/4873...onzin-verhalen
                            http://bebio.nl/de-zin-en-onzin-van-biologisch-eten
                            http://www.powned.tv/nieuws/tech/201...et_gezond.html
                            http://www.joop.nl/groen/detail/arti...niet_gezonder/
                            http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...svrijheid.html
                            http://veelkantie.nl/blog/2011/04/22...et-zo-logisch/

                            En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar voor degene die niet zo van lezen houden:


                            Comment


                              #59
                              Re: Biologisch kweken is onzin

                              Hehe, "Sowieso beter dan McDonalds"....
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                              Comment


                                #60
                                Re: Biologisch kweken is onzin

                                Dat clipje van die McDonalds test is inderdaad ook met een tomaten test een keer gedaan. Stel chefs, die beweerden dat Nederlandse kastomaten niet te vreten zijn, vonden die "waterballen" in een blinde smaaktest toch lekkerder dan "biologisch/organisch" geteelde tomaten.

                                Het probleem met tomaten is ook niet zozeer de kweekmethode en/of voeding, maar het moment van plukken.

                                Er was een tijdje teug ook een wiettest. Al was dat in de VS en daar zijn ze minder op bio, maar de mineraal gevoede hydro wiet kwam daar het beste uit de bus. Met een van de "bio" (GHE Organics voedingslijn) gekweekte wietjes er kort achter.

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...
                                X