Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ecostyle met Biobizz of andere biologische meststoffen niet bij elkaar toevoegen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ecostyle met Biobizz of andere biologische meststoffen niet bij elkaar toevoegen

    Korting op 420shop
    Bij mijn eerste kweek heb ik Biobizz grow gebruikt na een tijdje dacht ik ik ga voor een goed koper manier dus heb ecostyle npk los gekocht en pakje magnesium en kruid en groente voeding. Mijn plant heeft magnesium Kan ik die afmeten en samen met Biobizz gebruiken in binnen kweek of niet?

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

    #2
    Re: Ecostyle met Biobizz of andere biologische meststoffen niet bij elkaar toevoegen

    Natuurlijk kan dat. Maar waarom magnesium toevoegen? Een magnesiumgebrek is zo zeldzaam als de pest. Ik zou eerder denken dat je een magnesiumblokkade hebt.

    Over dat mengen van voeding; zorg dat de concentratie ongeveer gelijk blijft. Of geef alleen die korrelvoeding; gewoon op de toplaag strooien, een paar (Twee of drie) eetlepels per pot is genoeg, daar kunnen ze wel een maand van leven. Maar als ik dat kleine plantje op je profielfoto zie, dan hoeft die zeker 3 weken nog geen voeding te hebben. Anders krijg je bladproblemen.. Hey wacht eens even.. dat Mg gebrek/blokkade.. Verbindt de puntjes even zelf alsjeblieft.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X