Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grondstoffen super aarde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Grondstoffen super aarde

    Korting op 420shop
    Beste marijuaanstekelijk verblijde delta9tetrahydrocannabinolisten en andere stoners,
    ik had een paar vragen waar kun je het beste ruwe gondstoffen voor super aarde bestellen, ik heb namelijk ruw fosfaat in poedervorm nodig waar kan ik dit verkrijgen ook zijn azomite spoorelementen en sweet lime dolomiet wat lastiger te vinden, heeft iemand hier meer weet van?

    #2
    Re: Grondstoffen super aarde

    Beste Nielsjonko, als je nou eens zou lezen dan zou je weten dat je vraag hier niet op de juiste plaats staat...



    "Welkom,

    Dit gedeelte van het forum is om jezelf voor te stellen. Stel je vragen in de juiste sectie, dan heb je meer kans op reacties!

    Succes met de kweek en veel plezier op het forum!

    Lees de belangrijke topics van het forum nog even door:
    F.A.Q.-helpdesk"

    Comment


      #3
      Re: Grondstoffen super aarde



      Heb het bericht verplaatst, Nu kun je je alsnog voorstellen.
      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

      Comment


        #4
        Re: Grondstoffen super aarde

        In het tuincentrum kan ik alles vinden voor welke aarde dan ook. Van mediterraan tot woestijngrond, tot tropische gewassen.
        Een beetje goed zoeken, en je vind behoorlijk wat.

        Natuurlijk niet altijd onder dezelfde naam, maar dan lees je de verpakking een keer en dan zie je dat het precies 't zelfde spul is. Vaak zelfs een beetje beter.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        Bezig...
        X