Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zelfgemaakt voedingschema no mercy supply

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zelfgemaakt voedingschema no mercy supply

    Korting op 420shop
    hallo, ik ben bezig met een voedingschema te maken voor no mercy voeding die werkt met ML en periodes. dit is wat ik tot nu toe heb. als je denkt dat ik iets best zou aanpassen of veranderen laat het me weten. schema is op 10l water.

    groeiperiode:

    week 1- bacterial,
    week 2- bacterial,grow sensation 25ml
    week 3- bacterial,grow sensation 25ml, sweet jane 1(npk 7-7-7) 50ml, co2 tablet
    week 4- hetzelfde als hiervoor me af en toe guano extract.

    lamp op 12-12:
    week 5- bacterial, grow sensation 30ml, sweet jane 1 75ml, guano extract 75ml(1maal), co2 tablet
    week 6- bacterial, grow sensation 30ml, sweet jane 1 75ml, guano extract 75ml(1maal), co2 tablet

    bloeiperiode:
    week 7(1)- bacterial, bloom sensation 30ml, sweet jane 1 75ml, guano extract 75ml(1maal), co2tablet
    week 8(2)- bacterial, bloom sensation 50ml, sweet jane 1 75ml, guano extract 75ml(2maal), co2tablet
    week 9(3)- idem
    week10(4)-idem, sweet jane 2(npk 2-4-9) 50ml
    week11(5)-bacterial, bloom sensation 50ml, sweet jane1 50ml, sweet jane2 75ml, guano extract 75ml(2maal), co2 tablet
    week12(6)-bacterial,bloom sensation 50ml, sweet jane2 75ml, guano extract 75ml, co2 tablet
    week13(7)-sweet jane2 50ml, guano extract 50ml, co2 tablet
    week14(8)-water,

    dit zou ik geven in een 1 dag voeding water 1 dag gewoon water volgorde.

    lijkt dit jullie een goed schema? als je vindt dat sommige dingen zouden moeten aangepast worden laat me weten, ik ben van plan om het schema in mijn volgende grow te testen. hier is een link naar het normale schema van no-mercy om te vergelijken: https://www.nomercy.nl/site/support/kweekschemas/
    grtz wullox
    Last edited by wullox; 11 March 2016, 17:18.
    1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

    #2
    Re: zelfgemaakt voedingschema no mercy supply

    heeft er niemand tips?
    1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

    Comment


      #3
      Re: zelfgemaakt voedingschema no mercy supply

      ik denk dat roy deze vraag zelf het beste kan beantwoorden!
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: zelfgemaakt voedingschema no mercy supply

        wie is roy? de maker van no mercy? heb al ankele keren een mailtje gestuurd via contact op de site op te vragen of er een andere manier is dan het voorgetelde kweekschema maar tot nu toe geen antwoordt gekregen... zit hij ook op JD forum ms?
        1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

        Comment


          #5
          Re: zelfgemaakt voedingschema no mercy supply

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...username&ltr=R

          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

              Comment


                #8
                Re: zelfgemaakt voedingschema no mercy supply

                wie is roy? de maker van no mercy? heb al ankele keren een mailtje gestuurd via contact op de site op te vragen of er een andere manier is dan het voorgetelde kweekschema maar tot nu toe geen antwoordt gekregen... zit hij ook op JD forum ms?
                Hmm vreemd, mailtjes beantwoord ik altijd in maximaal 24 uur. mailen kan ook naar roy@nomercy.nl

                Verder zou ik me niet focussen op een schema, maar op wat er aan de plant te zien is.
                Precies en daarom een schema met internodes. Daarmee willen we een kweker leren om naar een plant te kijken!
                No Mercy Supply - No Mercy Shop

                Comment


                  #9
                  Re: zelfgemaakt voedingschema no mercy supply

                  look look loekieno kijk er ook graag naar maar ruiken is het leukst
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                  Comment


                    #10
                    Re: zelfgemaakt voedingschema no mercy supply

                    ondertussen heeft roy al gereageerd hoor
                    1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                    Comment


                      #11
                      Re: zelfgemaakt voedingschema no mercy supply

                      ondertussen heeft roy al gereageerd hoor
                      Yep ik ben wakker geschoten
                      No Mercy Supply - No Mercy Shop

                      Comment

                      Bezig...
                      X