Clipjes over vluchtelingen etc.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • batmeid
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2012
    • 1317

    #481
    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

    Sommige hoeren zijn ook Zzp-er. Zelfstandige zonder pooier
    Trieste klotekloot.
    sigpic it is just a flower

    Comment

    • LittleDwarf
      Super Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jul 2014
      • 1681

      #482
      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

      Oorspronkelijk geplaatst door batmeid
      Sommige hoeren zijn ook Zzp-er. Zelfstandige zonder pooier
      Die noemen ze renegades en worden afgemaakt binnen het milieu de vuile boel

      Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

      Comment

      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #483
        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

        Nope.
        Alleen de wegkijkerts..
        De gezonde mens is zich bewust van het naderende gevaar.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment

        • Stemma
          Exquisite Grower
          420 Member
          • Mar 2014
          • 7415

          #484
          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

          Kan het artikel van deze dame niet echt als objectief" beschouwen.

          Ik vraag mij af of er ergens "neutrale" feiten over de vluchtelingencrisis te vinden zijn op het internet. Ik lijk alleen stemmingmakerij tegen te komen, zowel positief als negatief.
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          • Eerstekamerlid
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 5066

            #485
            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

            Mwah klein zoekopdrachtje op paar kernwoorden in google misschien?
            Weet niet of je al die pagina's doorgelezen krijgt deze avond maar wegkijken moet je willen idd. Daar verandert deze "objectieve" dame niks aan opdat ze bovenaan Google verscheen na dan.

            Ff grappig grapje tussendoor voor de voorstanders om al deze vooruitgang lekker luchtig te houden..

            Als je aan verkrachting niet ontkomen kan, ontspan je en geniet ervan.
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #486
              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

              Ik ken er nog een

              Als iemand overloopt van drek, sla ik hem graag op zijn bek .

              Het zijn juist de gewone zoekopdrachtjes die het 'ingekleurde' nieuws boven aan laat drijven. Met een beetje geld sta je in elke zoekmachine bovenaan.
              Ik google daarom ook bijna altijd naar degene die ' de feiten' publiceert.
              Deze dame werkt voor een joodse denktank en is niet bepaald bekend om haar neutrale kijk op arabieren. Een vriendin van tante Greet trouwens.
              Last edited by Stemma; 29 November 2015, 15:40.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • Eerstekamerlid
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2013
                • 5066

                #487
                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                Boeit me niks.
                Iedereen die mijn ervaringen onderschrijft heeft het sowiezo bij t rechte eind.
                Wegkijkende troep lees ik idd niet omdat dat niet aansluit bij mijn beleving en dus als quatsch wordt bestempeld.
                Gelukkig werk ik voor de bovenmensch dus deze puinbak blijft me vooralsnog bespaard net zoals bij velen anderen maar dat wil niet zeggen dat ik mn ogen er voor sluit..

                Lekker weekeindje Raqqa of desnoods met keppeltje op je kop een dagje Amsterdam doen, dan ben je pas echt t vrouwtje. .
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment

                • MWay
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2012
                  • 4999

                  #488
                  Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                  Is de nazihoek nog steeds in de weer met het Adolf Hitler toetsenbord.
                  Wel lachen om jullie bruine frusties zo te zien.Ik draai nog een joint en drink nog een
                  HEIL pssstttt hoor ik er nu bij.

                  Comment

                  • Stemma
                    Exquisite Grower
                    420 Member
                    • Mar 2014
                    • 7415

                    #489
                    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                    Geert zal haar vast wel eens uitnodigen i l i, dan kunnen we zien of ze na een rondje Amsterdam inderdaad 'het vrouwtje' is.
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment

                    • LittleDwarf
                      Super Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jul 2014
                      • 1681

                      #490
                      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.



                      Racisme is geen mening het is een natuurwet!

                      Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

                      Comment

                      • Eerstekamerlid
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2013
                        • 5066

                        #491
                        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                        Nazi hoek, Adolf Hitler toetsenbord..
                        Jups, de deur staat open voor antisemitische import, kan ik nog een puntje aan zuigen idd. Je bent iig het levende bewijs dat je achterlijkheid er niet in één generatie uitgefokt krijgt.

                        Tuurlijk is ze dan "t vrouwtje". Toch zeker naast Greet en temidden van allemaal van die opgepompte apen die daar een niet geheel onterechte beveiliging dienen.. Onze Greet, je weet wel die man die inmiddels 3x langer ondergedoken zit dan Anne Frank ten tijde van die verschrikkelijke ww2. We zijn er iig echt op vooruit gegaan na die zogenaamde "bevrijding"..

                        We moeten er maar snel doorheen.


                        *
                        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                        Comment

                        • joremkrank
                          Cronic Grower
                          Lucky Member
                          • Oct 2015
                          • 3260

                          #492
                          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                          Er zijn nu al landen in Europa waar de nood zo hoog is dat het % vrouwen onder de emigranten heel erg sterk aan het stijgen is,maar zullen wel nazi,s zijn.Ja je leest het goed de vrouwen ontvluchten het land.
                          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                          Comment

                          • MWay
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2012
                            • 4999

                            #493
                            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                            Ja het benoemen is alleen aan geert zijn aanhangers toebedeeld.Soort van tokkie privilege.

                            Comment

                            • Eerstekamerlid
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2013
                              • 5066

                              #494
                              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                              Precies.
                              Als de heersende elite er niet zo'n puinzooi van zou maken had Greetje geen recht van bestaan.

                              Juist van die kapotnuancerende mensen als jij geven hem bestaansrecht.

                              Of ik geloof dat Greet de oplossing is?
                              Nope.
                              Wel n stap in de goede richting.
                              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                              Comment

                              • LR2
                                Mother of all Growers
                                MemberLucky Member
                                • Nov 2011
                                • 8552

                                #495
                                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                                Waar gaat dit eigenlijk nog over?
                                Over wie er meer gelijk heeft dan de ander?

                                Ik heb gehoord dat er veel vrije ruimte te claimen is in bepaalde delen van Arabië/Azië. Buiten de grote steden vallen er geen bommen, lekker klimaatje, weinig belasting, geen mensen om je heen, prima eten, mooie vrouwen. Ik wil er best een stadje oprichten, als er mensen meedoen. Misschien zijn er nog wat opgravingen te doen, met een beetje mazzel vinden we flinke schatten en dan zijn we een rijke stad.
                                Water hoeft geen probleem te zijn, kunnen we fiksen.

                                Ik ben 'n beetje klaar met Nederland. Vooral met hoeveel geld er in bodemloze putten gaat, geld dat ook uit mijn zak komt.
                                Iemand zin om mee te verhuizen? Met behoud van uitkering/AOW natuurlijk, want ik wil nederland best mee kaal plukken zolang ik er zelf niet aan mee betaal.
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...