Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mars Hydro LED-groeilicht

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mars Hydro LED-groeilicht

    Korting op 420shop
    Hallo mensen, Dit is Emmie van Mars Hydro, wij zijn de LED-groeilicht- en kweektentfabrikanten, ook de nieuwe sponsor in JD, erg blij hier te zijn, lid te zijn van deze gemeenschap.

    Wij produceren voornamelijk LED kweeklampen en kweektenten voor binnen, met meer dan 11 jaar ervaring. Als je hier vragen over hebt, stuur me dan gerust een bericht of e-mail me rechtstreeks op 420medical@mars-hydro.comwww.mars-hydro.com

    Ook heb ik een speciale kortingscode ingesteld voor JD-leden op onze website, de couponcode is " wiet420320x60.gif

    #2
    En hoeveel korting krijgen we met die code?
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • colori
      colori commented
      Editing a comment
      Niet zo heel veel had ik de indruk. Op een bedrag van een 250 a 300 ging er een 7 a 8 dollar af.
      't was ook maar op een rapke dat ik eens gekeken heb.

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Ah.. Dat komt uit op 2,6 - 2,8% Niet zo heel veel nee
      Maar.. Alle beetjes helpen en wie het kleine niet eert, idee het grote niet waard

    #3
    colori kroket Jongens, bedankt voor het stappen op mijn draad!
    Ja, deze code biedt een kleine 3% korting, dit is voor de klant die van plan is ons licht te bestellen, een extra cadeau, een verrassing. De korting is niet aantrekkelijk voor telers om ons licht te kopen. De speciale aanbieding, de grote korting zal meestal op sommige speciale dagen, zoals de komende speciale aanbieding 420!

    Comment


      #4
      Jongens, sorry dat onze TS1000 in Europa uitverkocht is, geen voorraad in het Duitse magazijn en het Britse magazijn nu. De nieuwe partij goederen is op de zeevaart, en de douane-inspectie, inklaring, Het zal anderhalve maand duren. Als uw kweekruimte 60cmx60cm is, kunt u onze SP150-lamp kiezen, die de TS1000-lamp kan vervangen
      SP150 is 150w, de dekking is 45cmx90cm bij de bloem en 60cmx90cm st vegetarisch stadium. Het is een geweldige keuze voor een kweektent van 60cmx60cm.
      De SP-serie heeft een dik koellichaam, betere koeling en is IP65 waterdicht, zodat u de luchtbevochtiger vrij in de tent kunt gebruiken.
      Grow under Mars Hydro SP 150

      SP150-0228-01.jpg
      SP150-20200401212359.jpg
      Attached Files
      Last edited by Mars Hydro Emmie; 20 April 2020, 11:03.

      Comment


      • Mars Hydro Emmie
        Mars Hydro Emmie commented
        Editing a comment
        De SP150-dekking is 45 cm x 90 cm bij de bloem en 60 cm x 90 cm bij de groente

      #5
      Kleine tip zet de afmetingen misschien volgens het metriek stelsel, imperiaal is enkel leuk bij Star Wars

      Comment


      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Yes, wou het ook al zeggen We houden van centimeters en meters in Nederland.

      • Mars Hydro Emmie
        Mars Hydro Emmie commented
        Editing a comment
        Ja, bijgewerkt. Bedankt!

      #6
      Hallo allemaal, Mars Hydro 420sale start, 20-23. Alle SP lampen, 10% korting, en gebruik de kortingscode "wiet420" bij het uitchecken, krijg extra korting. Beperkte hoeveelheid, mis de uitverkoop niet!

      SP met dik koellichaam, helpt beter af te koelen en SP is IP65 waterdicht.

      SP150: 135W, dekking is 45cmx90cm bij bloemen en 60cmx10cm bij groenten.
      SP250: 240w, dekking is 60cmx120cm bij bloemen en 90cmx150cm bij groenten. SP 250 is het enige licht met UV-chips in alle TS- en SP-lampen tot nu toe, ook onze bestseller in 2019
      SP250.jpg
      Last edited by Mars Hydro Emmie; 20 April 2020, 11:39.

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        euh...wrong language my friend

      • Mars Hydro Emmie
        Mars Hydro Emmie commented
        Editing a comment
        Thanks for your reminding))

      #7
      Sorry, ik ben verantwoordelijk voor verschillende formulieren, maak er een zooitje van met de taal vertalen

      Comment


      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Was d'r al bang voor

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Heat sij zooaels het sij.
        Deese sij oock Nederlaends troouweans

      • eeltje
        eeltje commented
        Editing a comment
        tis gewoon ene chinees he die met vertaal programmas werk. die kleine foutjes zie ik ook vaak op ali

      #8
      Beste tenten vol op die plaatjes! Dat is niet weggelegd voor de gemiddelde hobby-kweker!
      Eerste binnenkweek 2020
      Buitenkweek 2020

      Comment


      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Onderschat dee hobby kweker niet he! Heb hier al aardig wat verslagen voorbij zien komen van hobbyisten die de tentjes net zo vol hebben staan.

      • Gijsch
        Gijsch commented
        Editing a comment
        Hahaha, dat is zeker waar..maar dit lijkt wel een bijzonder groot tentje!

      #9
      Elke interesse doet een spel. Ik wil weten hoeveel je er uiteindelijk krijgt? 1 g / w? 1,2 g / w? 1,5 g / w? of 1,8 g / w, of 2 g / w en meer? Welk licht je gebruikt (HPS, CMH of LED)? Hoe lang je je eigen voedsel kweekt?

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        G-tools 150 watt g-bars.
        & Secret Jardin Tled 26watt.

        +-1g/watt
        Relatieve newbie

      #10
      Ik snap alleen niet helemaal waarom je een lamp met dekking van 45cmx90cm en een lengte van 66cm, een geweldige keus noemt voor een tent van 60 x 60.....
      Last edited by GreenBio; 24 April 2020, 18:10.

      Comment


      • mafferd
        mafferd commented
        Editing a comment

      • Mars Hydro Emmie
        Mars Hydro Emmie commented
        Editing a comment
        Haha, that's not the best choice. The TS1000 is the best choice. Just the SP150 is a good choice for 60cmx60cm veg tent

      #11
      Ik ben tot nu toe erg tevreden met mijn marshydro tsw 2000 nog 5 weken bloei
      image_359311.jpg
      Attached Files

      Comment


      #12
      Wat is de prijs verschil groot als je bij marshydro bestelt of bij ali. Zit wel 60 euro verschil in. Hoe kan dat?
      en ook via ali gaat het via duitsland.

      Comment


      • EasyW
        EasyW commented
        Editing a comment
        Ik denk dat je het verschil zult merken zodra er iets mis gaat en je met de Chinese verkoper moet gaan onderhandelen over garantie. Vermoedelijk wil hij dan dat je de lamp opstuurt naar China zodat hij het defect kan beoordelen. Ik mag hopen dat Mars-Hydro zelf daar anders mee omgaat en garantie in de EU zal afhandelen

      • Mars Hydro Emmie
        Mars Hydro Emmie commented
        Editing a comment
        Hello EasyW, our warehouse and repair center is in Germany

      #13
      Easyw dat is niet waar wat jij nu zegt bij ali kun je ze ook bestellen en gaat ook via duitsland mars hydro. Ik heb daar bestelt en had het binnen 1 week thuis
      en als er problemen zijn gaat het ook via duitsland.
      ik lees dat veel mensen zeggen Chinese troep
      maar ook deze lampen worden in china gemaakt en ik kan je zeggen ik ben tevreden mee een goeie betaalbare lamp.

      alleen vroeg ik mij af waarom er zo veel prijs verschil zit. Voor de zelfde lamp.

      Gr Pantera

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Zijn idd prima lampjes vooral de nieuwe generatie lampen. En je dames staan er prachtig onder

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Heb mijn tentje ( zonder lamp ) ook gekocht op ali , via duitsland. Binnen 4 dagen in huis. En goedkoop. Mars hydro en vriendelijke verkoper.

      • Mars Hydro Emmie
        Mars Hydro Emmie commented
        Editing a comment
        Hello guys, Mars Hydro also have Ali stores. Also, there are some fakes, just be careful.
        I'm responsible for the official web, so I recommend that you purchase on the official website, we will arrange the shipping from Germany warehouse. By DHL or GLS, If you are in Germany, it will take 3-4days, if in Belgium, it's will take about5-7days. Our repair center is in Germany, promise return policy and warranty

      #14
      Mars Hydro Emmie
      Lopend Verslag

      Comment


      • Mars Hydro Emmie
        Mars Hydro Emmie commented
        Editing a comment
        How many days of the plants?
        If at veg stage, I recommend 50%-75% 1 TSL2000 in 120cmx80cm space, hanging 45cm

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Ongeveer 15 dagen. 1 plantje 21 dagen. Dus beter 1 lamp op iets hoger vermogen dan 2 op lager vermogen begrijp ik. Ok.. dan gaan we dat even testen vanavond. Nu erg weinig strek en mag best iets meer zijn

      #15
      Oorspronkelijk geplaatst door Pantera View Post
      Wat is de prijs verschil groot als je bij marshydro bestelt of bij ali. Zit wel 60 euro verschil in. Hoe kan dat?
      en ook via ali gaat het via duitsland.
      If you buy on Alibaba, the price is China's price, it doesn't include the shipping cost and customs duty in your country.
      If we have stock in Germany, we will quote you the EU price, higher than Ali, ship from Germany warehouse. Including the shipping cost and tax, final price, the same with our official website.
      If we don't have stock in EU warehouses, we will check the shipping cost with the forwarder, the China price adds the shipping cost is the total price, and you also have the possibility will pay customs duty in your country.

      The best price is EU price on our official website,and use the discount code "wiet420" at check out

      Comment


      • Pantera
        Pantera commented
        Editing a comment
        I understand what you mean but I did not have to pay shipping costs and it was sent from germany by dhl doesn't matter I am very satisfied with marshydro
        Gr Pantera

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Ik heb de laatste gewoon via de site van Mars Hydro besteld. Verzending duurde even lang (4 dagen) maar ik betaalde wel iets meer. $284,00 incl. verzendkosten en kortingscode.
    Bezig...
    X