Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De verlichting in je kweekruimte

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: De verlichting in je kweekruimte

    Onder kerstverlichting kweekt 't best
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

    Comment


      Re: De velichting in je kweekruimte

      khebt mij een nieuwe lamp aan geschaft een halogen eco lamp van 135 watt 1900 lm E27 classic light is deze goed voor wiet keken ? ( beginner )

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      en neen ik kweek uit een zaadje

      Comment


        Re: De velichting in je kweekruimte

        Als ik het goed heb verstaan.
        Mijn lapis een master son t pia plus 6oow.
        straalt meer geel uit dan blouw.
        daarom ondervind ik mijn plantje te veel uitstrekt .mijn eerst zatje.is uit gekomen 09/01/2013 .na zo een twee weken .
        Zou ik de andere lamp nemen? DEmaster sont pia green power.
        Ik vond het raar dat mijn plantje wat te rap omhoog gaat.was een opsteker danks
        Attached Files

        Comment


          De verlichting in je kweekruimte

          Zou een metaalhalide geen optie zijn voor de groei periode?

          Comment


            Re: De velichting in je kweekruimte

            ALS ik het goed begrepen heb.Voor mijn groei van mijn plant .
            Ga ik te werk met een master son t pia plus van 600 wat.
            Dan bij mijn bloei gebruik ik 600watt master green power.
            want anders met mijn pia plus zal mijn opbrengst wat minder zijn

            Comment


              Re: De verlichting in je kweekruimte

              Ik doe mijn hele kweek onder een 400watt master son t pia plus van philips, is een groei en bloei
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



              sigpic

              Comment


                De verlichting in je kweekruimte

                @ patatje nee dat zijn beide hps lampen , lukt er natuurlijk onder, maar een mh lamp of hpi genaamd heeft meer wit blauw licht, beetje zoals xenon lampen in de recentere wagens.... Houden je planten iets korter en voller, in de groei fase heeft de plant meer blauw nodig en in de bloei rood licht... Ff googlen en je zal er best wel wat van vinden, al lukt het natuurlijk wel met je sont pia maar dan hoef je die beide lampen niet te kopen en kan je beter groeien en bloeien onder een greenmaster? In die greenmaster zit iets meer blauw licht dacht ik... Maar google is je vriend eh succes

                Comment


                  Re: De verlichting in je kweekruimte

                  Wat voor een tijdschakelaar heb ik nodig voor een 400watt hps lamp?
                  Greetz

                  Comment


                    De verlichting in je kweekruimte

                    Een schakelkast waar een timer eventueel ingebouwd zit zoals een "Davin" of een elektronische vsa met soft start

                    Comment


                      Re: De velichting in je kweekruimte

                      Bedankt voor de duidelijke uitleg!

                      Comment


                        Re: De velichting in je kweekruimte

                        Deze Led lamp heb ik 2 maal. Zou ik deze bijplaatsen bij een 400 Watt hps?

                        Comment


                          Re: De verlichting in je kweekruimte

                          (mischien beetje offtopic)

                          als iemand nog leuke AFGEMAAKTE verslagen weet van onder Tneon (liefste 2x75w) zou ik graag de link willen (mag ook via pm gewoon).
                          ik vind wel verslagen maar vaak maar van die half afgemaakte, mn intresse in de 2x75 tneon is omdat ik er zelf nu ook 1 heb aangeschaft en hier wat meer van wil lezen/zien

                          grtz

                          Comment


                            Re: De verlichting in je kweekruimte

                            Kan ik de 2 tl lampen van 120cm 36W, 82(7) - extra warm wit - goed , en 84(0) - koelwit - goed LANGS ELKAAR ZETTEN EN KWEKEN?
                            Het zijn verschillende kleuren, allebei in ene ruimte is dat oke ?

                            Comment


                              Re: De verlichting in je kweekruimte

                              ter duidelijkheid,

                              Ik heb nu de Master Son T Pia Plus lamp, en de Master Son T Pia Green Power.
                              Gezien de green power een voor de tuinbouw aangepast versie is van de Plus (meer blauw er uit en meer richting rood er in)
                              Is het daarmee niet beter om de Plus te gebruiken tijdens mijn groei?
                              If life keeps putting you down, You better stay high

                              Comment


                                Re: De verlichting in je kweekruimte

                                Schimmigen ik gebruik voor de groei een Son t Pia metal halide lamp.
                                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                                Comment

                                Bezig...
                                X