Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Markster´s 5x PP x NYCD(regular seeds)+

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Markster´s 5x PP x NYCD(regular seeds)+

Oorspronkelijk geplaatst door batssman88 View Post
    je hebt duidelijk niks geleerd van je vorige kweekje lijkt veel op elkaar ofn? waarschijnlijk te veel water
    gr batssman
    En dat is nu juist niet de reden zoals je ziet op de foto`s aan de grond

Oorspronkelijk geplaatst door batssman88 View Post
    arm inteelt wahhahahahaw
    ?????

Hey Jehsd ik had je al verschillende keren aangeraden die groene tensio(of hoe je het ding ook kan noemen) weg te gooien en meer water te geven op de chat als in je topic. Waarom had je dit dan es niet eerder gedaan? Stop met zoeken achter verdere oorzaken, ook de verkleurde bladeren komen hierdoor Doordat ze een tijd te droog hebben gestaan hebben je planten niet alle voeding kunnen opnemen. Dus geef gewoon voeding zoals je ervoor gaf en WACHT AF, je plantje gaat niet in 1 2 3 groener worden nu, het gaat enkele dagen in beslag nemen, maak gewoon dat je je watergift beurten onder de knie krijgt
    Last edited by Smoking Fifi; 12 March 2010, 06:49.
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Hier de fotos de rest voor vanavond!

Van iederplantje 2 fotoos rara welke is ´miep´
      Attached Files
      Last edited by jehsd; 12 March 2010, 14:46.
      Geniet van iedere dag!!

Comment

Het ziet er toch al wat beter uit he Jehsd.
        Bekijk ze eens goed als de lamp vanavond terug aanschiet, normaal zouden ze dan wel terug owkay moeten zijn. Leer goed die watergiften onder de knie te krijgen man!!!

Grtz $iR
        sigpic

Comment

Overwateren kan geen kwaad zolang ze niet constant te nat staan (wortelrot) , 1 keer goed doorgieten en dan een dag of 2 wachten. Uiteindelijk doe je net hetzelfde wanneer je spoelt...

Comment

Hallo,

Heb net voor de fotoos uit vorige post ongeveer 400ml per plant gegeven met een ph van 6,2 ec van 0,75 en temp van 22,5 graden,was al 3 dagen geleden toen 200ml!!!
            Trekt dat paars nog weg???
            Wacht nu gewoon een paar dagen voor ik weer water geef,ik zie bij 2 plantjes al worteltjes langs de hydrokorrels onderin te voorschijn piepen.

Geef nog 1 keer langs boven water als het nodig is (gewoon afgezuurd 6,2),daarna op schaaltjes langs onder wateren.

De zaadjes zijn nog niet boven,maar na 2 dagen had ik ze nog niet verwacht misschien morgenavond de eerste.
            Zijn er mensen met ervaring in ´Dwarfen´ misschien een linkje ofzo.

Bedankt groetjes,
            Last edited by jehsd; 12 March 2010, 22:47.
            Geniet van iedere dag!!

Comment

Ze gaan zich al stukken beter voelen !!!

Comment

hallo,

5 dagen na het zaaien zijn er 3 boven al 48 uur en staan gewoon mee onder hps,de anderen laten op zich wachten?Ga ze overpotten in bemeste aarde 7 liter potten!

Ga ze morgen wel onder 12/12 zetten want ze groeien als kool nu! (of nog eens toppen en nog 4 dagen 18 uur ?) Nu 32 cm en mogen max. 75 worden!!!!!!

Of zou ik ze nog wat laten groeien aangezien ik 3 grote en 3 dwergjes heb en niet weet hoeveel mannen of vrouwen er zijn!

Zometeen fotoos uurtje ofzo
                Geniet van iedere dag!!

Comment

Hallo,hier de fotoos zou die ene nu weer dorst hebben heeft deze morgen ongeveer 300 gekregen!!

Zou k ze dan nog wat laten groeien??

Groetjes,
                  Attached Files
                  Geniet van iedere dag!!

Comment

hi jehsd,
                    Foto's zien er uit als dichtgeslagen grond
                    hou de sateprikker maar weer in de aanslag!
                    hoeveelheid water is niet zo belangrijk als het niet komt waar het hoort
                    Mogen onder 12/12 nu als je ze klein wil houden.
                    succes!!

grts
                    Daniella
                    Last edited by misty; 16 March 2010, 22:45.
                    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Alles groeit lekker !!!!

en goed nieuws ik heb 5 Nlx stekken ik maak zo een update !!!!!!!!!!!
                      Geniet van iedere dag!!

Comment

Bloeidag 3 :
                        Hier wat fotoos van de 3 grote zaadplanten(stress-loos) van Markster ook de 3 kleintjes die dwerg worden (zijn) allen Nycd x pp
                        Heb lampen trouwens al hoger gehangen
                        En dan de 5 Nlx stekken waar ik zeer tevreden van ben (tmv ???) deze staan in 7 liter potten,ze hebben 30 uur onder tl in de douche gestaan (90 % lv) en gaan mee in de tent als het licht daar 3 uur uit is (hoge lv), en dan vanaf morgen mee onder 12/12 met de Marksters!!

Nu maar hopen op vrouwen,

Misschien paar mannen erbij anders geen plaats meer

Groetjes,
                        Attached Files
                        Last edited by jehsd; 21 March 2010, 20:47.
                        Geniet van iedere dag!!

Comment

Op die foto kan je niet zien of ze tmv hebben die stekken , kwaliteit is slecht van de foto.
                          De stekken op zich zien er niet zo goed uit , maar dat zal wel goed komen zeker.

MvG Izz

Comment

Hoy Jehsd,
                            Tijdje geleden dat ik nog eens binnengewipt ben maar vind dat je grote plantjes er al veel gezonder uitzien.
                            Over de tmv kan ik ook weinig zeggen maar ik denk dat er tussen je kiempjes een freakje zit, misschien door wat te veel voeding maar ben niet zeker. Helemaal links op de 2e foto.

Grtz $iR
                            sigpic

Comment

Idd tijdje geleden $ir,

ik ben zeer tevreden over mijn plantjes nu,en bij mijn zaadjes zit idd een freak (nog geen voeding gehad en ga ze zo overpotten),maar bij die grote zat ook een freak en das ook goedgekomen!

Heb trouwens nog goed nieuws ,na 7 dagen onder 12 uur ben ik zeker dat het 3 vrouwen zijn (de grote).

De stekjes gaan hopelijk goed groeien zodat die ook nog wat opbrengenen die geef ik eerste 2 waterbeurten gewoon langs boven water omdat wortels nog niet beneden zijn!

Groetjes,
                              Geniet van iedere dag!!

Comment

Hier al wat fotoos, 2 van de grote dames en 4 van de stekjes

Heb vandaag voor het eerst bloeivoeding gegeven ec 0,77 en volgende gietbeurt gewoon afgezuurd water!(had het idee dat bladeren wat lichter werden!!?)

Voor de rest gaat alles prima de nlx stekjes zijn aan het groeien geslagen en eentje laat ook al een wit haartje zien!!

De 3 dwergjes gaan ook lekker,maar post dit weekend betere fotoos want licht sprong net uit!!!

Hoe lang moeten ze nu na het vertonen van de eerste bloeiverschijnselen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Markster

Zeer mooie planten en zeer tevreden over Marksterseeds

Groetjes,
                                Attached Files
                                Geniet van iedere dag!!

Comment

Bezig...
                                X