Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x kalashnikova 400 watt hps

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5 x kalashnikova 400 watt hps

    Korting op 420shop
    Hi , dit word mn 2e binnenkweek. Na 3x maple leaf indica heb ik gekozen voor 5x kalashnikova , ze zijn allemaal ontkiemd en 3 daarvan zitten al in de aarde in een propagater . Ik ga ze kweken in potten met canna terra professional en een 400 watt hps , weet nog niet welke voeding ( tips zijn welkom) en pk 13/14 . ~kaaiman~
    Attached Files

    #2
    hypro terra en pk13 14 en ph en ec meter meer heb je niet nodig,en pk is pk
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      PK13/14 hoef je maar een paar keer te geven dus daar kan best veel bij.
      Er is keus genoeg (hier bijv)
      't Is vooral afhankelijk van je budget. B 'cuzz heeft bijvoorbeeld een 1-component die prima is, ben je voor 10e klaar.
      420shop
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        QnQ tnx voor je tips , heb de grow journal van de Kalashnikova (greenhouse seed co.) gezien en bij de meeste journals doen ze er 1 op hydroponics en 1 op soil zonder fertiliser (Alleen ph 5,5 water) en dit vind ik wel jammer want zou wel willen weten of ze een plant op soil in een 65 liter kuip MET fertiliser ook zouden spoelen met 60 liter water, mn vorige kweek heb ik Alleen de laatste week gewoon water gegeven maar niet in 1 dag 11 liter erdoorheen gejast , dacht dat dit alleen werd gedaan met mediums die vocht veel minder lang vast houden . Kwam er gister achter dat ik de ontkiemde zaden in de verkeerde soil had gestopt ( canna terra professional) en die is dus te sterk bemest voor zaden dus heb pellets gehaald die volzuigen in water en de zaden hier in over geplaatst , ze steken allemaal de kop op nu , wanneer zet ik ze onder mn lamp ?? ( heb alleen 400w dual spectrum) Zal later fotos uploaden.

        Comment


          #6
          Heb ze in de kweek kamer gezet met het plastic dakje eraf , om te voorkomen dat de pellets uitdrogen heb ik doorzichtig folie over het bakje gedaan met gaatjes erin waar de zaailingen uitsteken , er verschijnen druppeltjes aan de onderkant van de folie dus het doet zn werk , vraag me wel af of de druppeltjes op de folie het steeltje niet verbranden , lamp hangt op 105 cm afstand en het is maar een klein stukje steel wat onder de folie zit , maar als ik dit fout doe dan hoor ik het graag natuurlijk.

          Comment


            #7
            Ik zou die folie nu niet meer gebruiken, de zaden zijn ontkiemt dus gewoon zien dat je jiffy's niet uitdrogen. Als je kweekt uit zaad moet die hoge luchtvochtigheid niet.

            Comment


              #8
              Gezien je met Canna Terra aarde werkt zou ik persoonlijk (heb ik met die aarde ook gedaan) de canna terra voeding lijn aanhouden.

              Ik geloof de canna PK 13/14 te herkennen op de foto? Die gaat goed samen met canna terra vega (hoef je alleen te doen als je langere tijd op 18/6 gaat, ik weet niet precies hoeveel die voorgevoed is, ik dacht 2 weken) en in de bloei de canna terra flores, met een weekje voor t "spoelen" (normaal water geven ipv voeding erbij) die PK 13/14 te doen

              Althans zo is het mij uitgelegd, maar ik ben zelf uiteindelijk voor de bio lijn gegaan omdat ik me daar fijner bij voel

              oja, weet niet wat je ondertussen met dat licht hebt gedaan, maar persoonlijk zou k ze nu op zo'n 50 cm van de 400 watt afzetten, en dat in een week opbouwen naar 40cm en t dan op 40cm blijven houden (elke dag ff meten)

              k zet mn stoeltje erbij

              Comment


                #9
                Krikke27 tnx heb het eraf gehaald .
                BackYardPlant weet nog niet hoelang ik ze in veg ga houden , de lamp hangt ong 60 - 65 cm hoog , wil ook canna Flores gaan gebruiken , zal van de week weer wat fotos plaatsen , morgen dag 9 en ze zien er goed uit , 2 zijn wat gestretched maar die hebben wat ondersteuning . Heb wel weer wat moeite met het klimaat , heb temperaturen van 17 snachts en 27 overdag wat best wel ok is , alleen draait mn afzuiger al op volle toeren en het gaat nu warmer worden buiten , in dit geval een cool tube ??

                Comment


                  #10
                  Dag 10 : zo zien ze er nu uit , heb nog nooit uit zaad gekweekt vraag me dus af of ze eruit zien zoals ze eruit horen te zien op dag 10 , hoor het graag !
                  Attached Files

                  Comment


                    #11
                    Ik begrijp niet waarom mijn fotos op zn kop staan en hoe verander ik dit ? (Ik gebruiken een iPod voor Internet ,mischien een rede dat ik geen optie zie ) ?

                    Comment


                      #12
                      Probeer de lamp voorzichtig te laten zakken tot 40 a 45 cm (400w hps) van het blad, want anders gaan ze stretchen, de zaailingen zien er voor de rest ok uit

                      Comment


                        #13
                        Krikke27 mijn clip on ventilator is kapot dus durf ze niet op 40 - 45 cm te zet ten , of zou mn extraction fan genoeg zijn en kan ik ze als nog op 40 - 45 zetten ? (Staan nu op 55 - 60)

                        Comment


                          #14
                          Elke plant is anders maar normaal zou dat geen probleem mogen geven, ik zou elke dag een beetje zakken tot 45 cm want nu staat de lamp te hoog.kijk goed naar je planten, als het te warm word zal je verbranding zien op je bladeren.
                          ps: ik zou toch een nieuwe ventilator gaan halen zodat er meer luchtverplaatsing is, zeker als de planten toppen gaan maken. Ook gaan de stammetje dikker en sterker worden door de ventilator.

                          Comment


                            #15
                            Ventilator komt er z.s.m , heb nu het minst hard groeiende plantje op 45 gezet en zal op dag 14 weer wat fotos plaatsen , Ben best tevreden over het verloop ( so far ) lees veel reviews en 50 % is tevreden en de andere 50 gaat helemaal los op de GHS company (herms,onstabiele dna,verschrikkelijke smaak,niet potent genoeg,enz enz ) weet niet zo goed wat ik kan geloven, zijn de mensen die ze kweek te het probleem of de genetica?

                            Comment

                            Bezig...
                            X