Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x kalashnikova 400 watt hps

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Heb opgemerkt dat er donker groene vlekken op de bladeren zitten , de grootste zaailing staat op 50 cm afstand vanaf de lamp en heeft de meeste vlekken , goed te zien van onder het blad ( foto). Ook beginnen sommige bladeren te draaien. Is dit omdat het te heet is onder mn lamp ondanks dat mn thermometer 25 aangeeft ( ventilator is kapot) ??

    Comment


      #17
      Bladeren zien er ook plakkerig uit
      Attached Files

      Comment


        #18
        ik had dit bij mijn eerste ronde ook, en de zaailingen laten dit nu ook zien.

        Ik denk zelf dat het te maken heeft met water, of te droog of te lage LV.

        hoe nat/droog zijn die bij jou, en wat is de LV?

        toevallig droog en laag?



        het zou ook een compleet ander iets kunnen zijn, ik probeer er ook nog achter te komen

        Comment


          #19
          BackYardPlant ja de lv schommelt tussen 30 en 40 , ze zien er wel gewoon gezond uit . Je zei dat je dit ook had bij je eerste ronde , hoe is dat verlopen en heb je enige problemen ondervonden die je hier aan linked ?

          Comment


            #20
            De bladeren die dat deden verkleurde later in de groei vrij snel, je kan onder m'n verslag zien dan herken je t meteen,
            misschien ist de lv misschien ist voeding

            ik weet t helaas niet

            Comment


              #21
              Je geeft in bericht #16 in de eerste zin zelf al antwoord, als je iets ziet wat ik niet zie
              Blad glimt een beetje, da's mooi.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22
                QnQ snap niet wat je bedoelt , mischien omdat ik koorts heb en een dikke cheese joint heb gerookt, maar het glimmen van het blad is goed ??
                BackYardPlant ik heb besloten me er niet te druk om te maken

                Comment


                • BackYardPlant
                  BackYardPlant commented
                  Editing a comment
                  doe ik op het moment ook niet zo erg, maar vind het wel fijn om te uit te vogelen wat t is om het de volgende keer te voorkomen

                #23
                Zodra ik mn nieuwe ventilator heb zie ik hopelijk verbetering en weten we of dat het probleem is.

                Comment


                  #24
                  Dag 14 veg , ze zien er veel gezonder uit , heb niets veranderd sinds laatste foto , denk dat ik ze volgende week op 12/12 ga zetten omdat ik niet TE hoog kan gaan in mn kweekruimte , of is dit iets te vroeg ??
                  Attached Files

                  Comment


                    #25
                    Oorspronkelijk geplaatst door kaaiman View Post
                    Dag 14 veg , ze zien er veel gezonder uit , heb niets veranderd sinds laatste foto , denk dat ik ze volgende week op 12/12 ga zetten omdat ik niet TE hoog kan gaan in mn kweekruimte , of is dit iets te vroeg ??
                    Ik ben ook van plan om op 2 weken in bloei te zetten.
                    Misschien als hoogte je parten speelt kan je toppen? Ik denk (zie het niet goed op de foto) dat je net aan de 3e node bent. Dat met wat LST kan je de hoogte wel inperken
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                    Comment


                      #26
                      WhiteWidow88 heb vandaag van alles uitgevogeld over wanneer het het beste is om over te gaan op 12/12 en ben natuurlijk 1001 antwoorden tegen gekomen omdat het van een heleboel factoren afhangt , ik heb 5 kalashnikovas en die zijn 80 %indica en 20 %sativa ,een hybrid dus , volgens meeste grafieken groeien hybrids tot 2x zo hoog ,gezien de Kalashnikova indica dominant is zal dit waarschijnlijk minder zijn ( correct me if I'm wrong) dus moet ik denk ik nog wel ff tot 25 cm doorgroeien.

                      Comment


                        #27
                        Mijn scrog net hangt op 25cm en dan zet ik ze ook in bloei. Als dat enige indicatie is voor je.
                        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                        Comment


                          #28

                          Comment


                            #29
                            vaperke dus als je planten het scrog screen aanraken ga je over op 12/12 , ze groeien hierna nog behoorlijk dus vlecht je de takken dan steeds over naar een volgende maas in het net ??

                            Comment


                              #30
                              Oorspronkelijk geplaatst door kaaiman View Post
                              vaperke dus als je planten het scrog screen aanraken ga je over op 12/12 , ze groeien hierna nog behoorlijk dus vlecht je de takken dan steeds over naar een volgende maas in het net ??
                              Ja dan zou je moeten stoppen groeien nog wel een week of 2 door. En gewoon verspreiden en als het ware leiden naar waar ze moeten gaan. Desnoods met wat low stress training door wat touwtjes aan de takjes te binden naar de rand van de pot toe en ze zo wat lager trekken
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                              Comment

                              Bezig...
                              X