Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x kalashnikova 400 watt hps

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Heb vandaag met mn microscoop bij 4 planten minuscule bolletjes ontdekt waar haartjes uitkomen , van de grootste ben ik nog niet zeker of ze een vrouwtje is , heeft wel 1 bolletje maar (nog) geen haartje . Heb deze plant behoorlijk op zn donder gegeven met knakken en buigen , kan dit soort stress hermas veroorzaken ?

    Comment


      #62

      Comment


        #63
        BackYardPlant het is toch een vrouwtje , was gewoon weer eens ongeduldig , foto's kan ik wel maken maar niet zoveel keer vergroot dat het goed te zien is.

        Comment


          #64

          Comment


            #65
            BackYardPlant ging vanochtend ff mn dames bekijken en vond tot mn grootste verbazing een mannetje ( gvd ) . Heb m meteen verwijderd , ik heb nog 1 dame die overgepot moet worden maar heb geen aarde meer , kan ik het mannetje uit de pot trekken en "zijn" aarde gebruiken om over te potten ?? Heb geprobeerd een goeie foto te nemen maar krijg het er niet zo goed op.
            Attached Files

            Comment


              #66
              ja die aarde kan je gewoon gebruiken hoor, als het verse was in het begin van de ronde is dit geen enkel probleem.
              Balen van dat mannetje, had deze ronde ook een herma ertussen

              Comment


                #67
                Last edited by BackYardPlant; 10 March 2017, 15:51.

                Comment


                  #68
                  ganjafarmer741 tnx BackYardPlant het was geen herma het was een full blown male ! heb net verdomme een herma ontdekt en m meteen gecastreerd (2 stuks) de rest van alle takken inclusief waar de hoofdtop gaat komen hebben allemaal zakjes met haartjes , ik wou dus net aan iedereen hier op JD gaan vragen wat ik nu moet doen , heb hem/haar meteen uit mn hok gehaald en gecastreerd , daarna apart gezet en is nu gezellig met mn vriendin tv aan t kijken in de huiskamer , ik had zelf bedacht om hem/haar in een kast in t donker te zetten tot verder advies van jullie ,goeie fotos kan ik gewoon helaas niet nemen , ben maar een arme stumpert en heb geen dure cameras en dergelijke , sorrie

                  Comment


                    #69
                    Heb mn herma 24 uur in het donker gezet en uit de kast gehaald , daarna goed onderzocht op meer ballen en niks gevonden , alleen maar meer witte haren dus voorzichtig terug gezet in mn hok , hoop dat dit goed gaat , nog 1 bal en ze gaat eraan. Ben erg teleurgesteld in ghs , lees een hoop verhalen die overeen komen met die van mij , geen rare dingen gedaan , klimaat ok en dan toch een herma of een compleet mannetje , heb uit 5 zaden dus 1van deze beide , erg jammer !!!

                    Comment


                      #70
                      Vanavond moet ik mn filter ff om draaien ( rhino hobby filter 4inh ) had ik nu maar een pro gekocht dan had ik dit gezeik nu niet vanavond ga ik 1 dame overpotten en zal ik weer wat fotos dumpen , hoop dat ze nog wat groter worden , zie nu meer witte haren verschijnen in de bovenste delen van takken , is dit nu zon beetje het einde van de groei spurt ??

                      Comment


                        #71
                        Vanavond 1 dame over gepot , mn hermie maakt geen nieuwe ballen aan dus ik ga haar gewoon laten staan , wel heel goed in de gaten houden elke dag .
                        Attached Files

                        Comment


                          #72
                          Als de herma geen nieuwe balletjes meer zou produceren zou ik haarinderdaad ook laten staan. Ik heb de mijne jammer genoeg wel weg moeten doen, omdat hier echt enorm veel ballen aanwezig waren ( meer dan haartjes helaas)

                          Comment


                            #73
                            ganjafarmer741 tot zover geen nieuwe ballen ik hoop ook maar dat ze niet weer haar gedachten gaat veranderen , mn dames zijn helaas niet zo groot al ik gewilt had maar in dit geval is dat een voordeel , is makkelijk en sneller om ff door te nemen op nieuwe ballen/bananen.

                            Comment


                              #74
                              net weer ff een kijkje genomen en wat inspecties gedaan ivm ballen bananen en tot mn grote verbazing beginnen sommige planten al thc aan te maken , heb dit nog nooit eerder gezien , er zitten nog niet eens topjes op maar wel al plekken waarvan je kunt zien dat daar de toppen gaan komen , op deze plekken kan ik met mn microscoop (jewellers loop 30x) al thc kristallen zien , vind het jammer dat ik geen dure camera heb anders had ik er ff op ingezoomd en foto geplaatst , vorige kweek en een paar kweken buiten van jaren geleden zag ik dit pas rond de 4e en 5e week bloei , is dit normaal ?

                              Comment


                                #75



                                Pistils (stampers) zoals op het eerste plaatje, of echte Triochomen zoals op het 2e plaatje?

                                Comment

                                Bezig...
                                X