Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x kalashnikova 400 watt hps

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    ben vrij stoned nu dus sorry als het hier ergens staat maar dus in hoeveel liter potten gaan ze terecht komen ? kan je eens een foto van je plantjes in je tent plaatsen ?
    en wat ik altijd doe is ze na het toppen nog een weekje in groei houden. Anders krijg je meestal van die gestrekte takken en raken de internodes niet goed volgebloeid.

    Comment


      #47
      ganjafarmer741 Zal eens proberen een goeie foto van mn hok te nemen , mn dames staan in emmers met verschillende maten , weet niet precies hoeveel liter maar ongeveer vanaf 11liter tot 25 . Na het toppen heb ik ze anderhalve dag laten herstellen en ze daarna op 12/12 gezet , heb gelezen dat de 2 toppen die nu ontstaan dicht opelkaar gaan groeien vanwege het weinige herstel , Zal deze uitelkaar moeten houden op een of andere manier . Hoop niet dat ik gestrekte takken ga krijgen.

      Comment


        #48
        Ik top ze meestal net nog een keer als ze net op 12/12 staan. Ze groeien meestal dan nog een weekje of 2 door en hebben tijd om zich te herstellen.

        In mijn recente run heb ik dit ook met een moneymaker gedaan die te klein was en die heeft nu toch mooi 2 grote toppen ipv 1.

        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

        Comment


          #49
          vaperke en groeiden die 2 toppen zo dicht opelkaar dat je ze moest scheiden ivm toprot ?

          Comment


            #50
            Ze zijn nog midden bloei. Maar diegene waar ik het over had getopt de dag voor 12/12. En nu staan ze mooi zeker een tien cm van elkaar. Ik zal straks als het licht aan is een foto nemen om het te tonen.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

            Comment


              #51
              vaperke is dat ff een mooi bladerdek , ziet er goed uit ! Ik had gehoopt vanavond ook ff een fotootje te maken maar heb visite

              Comment


                #52
                Dat was dus totaal de verkeerde foto! Ben nog niet goed vertrouwd met de nieuwe upload module
                En diegene die ik wou posten heb ik al gewist. Vanavond opnieuw!

                Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                Comment


                  #53
                  vaperke hahahhaa niet goed vertrouwd of ontiegelijk stoned ??

                  Comment


                    #54
                    nee, ik had die uit mijn fotoalbum gehaald, maar die thumbnails zijn zo klein en al het groen lijkt op elkaar. En waarschijnlijk ook een beetje stoned
                    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                    Comment


                      #55
                      Dames staan nu al 7 dagen op 12/12 en bespeur nog niet eens lichte voorbloei , ik dacht dat ik het klimaat goed onder controle had (eindelijk) met een steady dag temperatuur van 25 en een steady nacht van 19,9 maar nu lees ik overal dat een optimale temperatuur voor een groei naar bloei omschakeling 25 - 15 is . Is dit dus de reden dat er nog bar weinig gebeurt of ben ik gewoon veels te vroeg aan het blaten en Moet ik nog ff geduld hebben ?

                      Comment


                        #56
                        Vergeten fotos te plaatsen , heb ff geen zonnebril tot mn beschikking dus fotos zijn niet van hoge kwaliteit
                        Attached Files

                        Comment


                          #57
                          Je planten gaan prima volgens mij.

                          Maar ff een paar vragen. Klopt het dat je lampkap aan een touwtje hangt?
                          Die strak gespannen elektriciteitskabel waar de isolatie vanaf is, staat daar ook stroom op?
                          Die ventilator in een handdoek bij de elektrische kachel rechtstreeks op een houten plankje met de kabel eronderdoor. Uuuh... ik maak me soms een beetje zorgen snap je?
                          Niet lullig bedoelt, maar ff ter wakkerschudding ofzo. Ik hoop dat je wel een beetje aan de veiligheid heb gedacht.


                          Succes en grtz, Ron

                          Comment


                            #58
                            Ronthebudman mn kap hangt aan 1 kant met touw en andere kant met waslijn (metaal van binnen) dit is de strak gespannen kabel die je ziet , staat dus geen stroom op , kacheltje is een olie radiator ( kwam in mijn zoektocht naar meest veilige verwarmer het beste uit de bus) en mn ventilator moet nog ff goed opgehangen worden , die handdoek is voor het dempen van het geluid ( werkt ook goed op mn slakkenhuis , hoor je bijna niet) waar ik me meer zorgen over maak is een relais en die heb ik dus niet ( wel 4 rook melders) , heb me er vandaag in verdiept en snap de werking van een relais maar niet hoe ik die moet aansluiten. Mn lamp staat op een heavy duty timer van de growshop en ik heb er geen problemen mee (draai mn 2e ronde met deze setup) de laatste 2 weken staat mn timer op 24uur aan en doe ik alles hand matig omdat mn lamp en afzuiger op dezelfde timer zitten en ik mn afzuiger aan wil laten .

                            Comment


                              #59
                              Ze groeien als kool maar na een volle week 12/12 nog steeds geen witte haartjes of voorbloei , nada . Mn grootste dame begint ineens behoorlijk te strekken met een internode van 12 cm dus die heb ik ff geknakt in een hoek van 90 graden, de andere 4 staan er netjes en bossig bij .
                              Attached Files

                              Comment


                                #60
                                1dag na de knak
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X