Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x kalashnikova 400 watt hps

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    iemand een antwoord op vraag 119 ??

    Comment


      Kwestie van uitproberen Kaai, ik heb ook wel met licht 'geschoven' zonder problemen.
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        tnx Stemma , ik ben bang dat ik ze aan zet tot ballen maken omdat ze denken dat ze doodgaan vanwege het veranderlijke licht regime , ik zal wel veels te paranoia zijn , loop op mn tenen door mn hok heen enzo.

        heb zo net mn zaden binnen gekregen van ghs , ze zouden me er 3 opsturen maar heb toch een 5 pack gekregen.

        Comment


          tijdklok verstellen heb ik ook al vaker gedaan zonder gevolgen.
          ik doe het meestal in stappen van een kwartier, wel altijd in de donkere periode.(waarom weet ik ook niet)

          Comment


            DutchGrower ik moet nog 20 minuten schuiven , ga 2x 10 minuten proberen dan , tnx

            Comment


              net voor het eerst de dames op wat hybrid powder feeding van ghs getrakteerd , moet zeggen dat ik er nu al over te spreken ben , heb 1 gram op 1 lter gegooid en mn ph meter gaf meteen 6,3 aan , erg handig dus , hoef ik niet meer af te zuren . enige puntje waar ik vraag tekens bij heb is dat ik iedereen altijd hoor roepen dat wietplanten in de bloei fase geen tot bijna geen nitrogen nodig hebben en dit poedertje heeft een N van 15 , npk 15-7-22 , kan iemand me hier meer over vertellen ?? het is een all in one powder feeding voor hybrids ?

              Comment


                Ze hebben zeker wel stikstof nodig. Alleen een overschot aan N kan de bloei remmen. Denk dat GHS hier wel over heeft nagedacht.
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  Stemma denk dat ze een stikstof tekort hebben dus in dit geval komt het goed uit , dacht eerst dat de onderste bladeren geel werden omdat ze geen licht vangen maar heb gemerkt dat het langzaam omhoog aan t trekken is , ik heb een tomatenvoeding gebruikt met npk 2-2,5-4,5 en als ik de samenstelling van de powder feeding naast die van de tomaten voeding leg dan is dit een erg groot verschil 2-2,5-4,5 tegen 15-7-22 zal vanavond ff fotos schieten , wat ik echt niet begrijp is toen ik met de tomaten voeding begon (ik gebruikte 1/10 van de aangegeven dosis) ik de volgende dag een hele lichte overvoeding zag en ik gisteren de volle aangegeven dosis heb gegeven van de powder feeding en geen overvoeding te zien , zie wel eens members op JD die zich afvragen hoe sommige mensen het voor elkaar krijgen om een wietpkant om zeep te helpen en zeggen dat wiet kweken erg makkelijk is , ben het hier niet mee eens !!

                  Comment


                    Het kan zijn dat op het moment dat je startte met de tomatenvoeding er nog voeding genoeg in de aarde zat die je gebruikt en je op die manier voor de 'overvoeding' heb gezorgd.
                    De opname van voeding door de plant is van meer dingen afhankelijk, zo zal de ene voeding sneller worden opgenomen en het bodemleven is volgens mij hierbij ook erg belangrijk.
                    Daarnaast is het per strain verschillend hoe ze op onder- of overbemesting reageren.

                    Op zich kunnen de meeste planten heel wat hebben maar 'too much love will kill them'
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      week 4 dag 5 , denk dat ik te maken heb met ondervoeding , heb 1x gevoed met ghs powder feeding (6,3 ph) en de dag erna met gewoon water , gister droog laten trekken en vandaag weer wat powder feeding gegeven , denk dat het vergelen van de bladeren nu langzaam begint te stoppen , toppen zijn wel weer wat vetter geworden maar ik ben er nog lang niet , zal morgen ff wat fotos nemen zodat jullie me kunnen vertellen of het er mager uitziet voor week 4 dag 6 of dat ik op schema loop en de vergeling de boel niet echt geremd heeft . hoop dat ik de kweek kan uitzingen zonder cooltube , heb nu temps van 24 - 27 met lamp aan en het word steeds warmer buiten snachts , ik krijg dit wel 4 a 5 graden naar beneden als ik mn ventilator uitzet die op de planten gericht staat maar heb ook te maken met een hele hoge luchtvochtigheid door het broeierige weer en op toprot zit ik ook niet te wachtten natuurlijk , problemen problemen problemen

                      Comment


                        Week 4 dag 6 bloei , temps lamp aan 22,5 / 27,1 en lamp uit 17,8 / 23 , lv snachts 45 / 55 ,lv overdag 39 / 44 .

                        morgen ga ik week 5 in en de vergeling is gestopt , 1 dame is erg licht groen maar maakt de dikste toppen en heeft de meeste trichs , de rest heeft een paar aangetaste fan leaves hier en daar maar groeien doen ze gelukkig nog , hier wat fotos ( was net iets te laat )
                        Attached Files

                        Comment


                          Nog een paar , waar kan ik mn fotos recht krijgen ?? Krijg je zo'n zere nek van .
                          Attached Files

                          Comment


                            Al een weekje geen update , omdat ik ff een paar dagen in nederland ben en mijn vriendin voor de dames aan t zorgen is (hoop dat ze ze niet heeft overbewatert) , morgen ben ik weer terug en zal ik ff wat foto's plaatsen.

                            for now .....

                            Comment


                              Zit nu bijna aan het eind van week 7 en het bladerdek begint nu behoorlijk te vergelen , bij de meeste toppen zijn de trichs al voor 70 % milky en 30 % clear , ik weet niet zeker of dit een 8 of 9 weken strain is want ik kom ze beide tegen , Zal gewoon naar de trichs blijven kijken want wil gaan oogsten bij 70% milky en 30% amber , iemand een indicatie van hoelang het duurt voordat ze van milky naar amber verkleuren ? Hier wat foto's :
                              Attached Files

                              Comment


                                1 plant is geoogst.
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X