Zo daar zijn we dan eindelijk weer met een update.
De afgelopen 3 dagen druk aan het knippen geweest, ik ben begonnen met oogsten op bloeidag 51. Pfffffff........ wat een werk zeg.
De volgende kweek maar weer gewoon dieven zodat ik wat minder fluff krijg. Deze strain kan het dieven volgens mij makkelijk zonder dat er hermannetjes ontstaan.
Ook vind ik dat er veel blad in de toppen zit, maar dat kan ook aan het soortje liggen. Of misschien doordat ik meerdere dagen m’n 15w led lampje heb laten branden.
Dus de volgende ronde zal ik wat minder voorzichtig zijn wat het dieven betreft.
Wel ga ik de volgende ronde geen pk13/14 gebruiken.
Zo kan ik dan mooi het verschil zien van dezelfde strain met en zonder pk13/14.
Ondanks dat deze strain goed tegen voeding kan ga ik de volgende ronde de bioheaven en activera wat verlagen.
Nat gewicht heb ik niet gewogen want dat vind ik niet belangrijk.
Droog gewicht laat ik weten met een week of twee.
Later meer hierover. Druk druk druk!!!

De afgelopen 3 dagen druk aan het knippen geweest, ik ben begonnen met oogsten op bloeidag 51. Pfffffff........ wat een werk zeg.
De volgende kweek maar weer gewoon dieven zodat ik wat minder fluff krijg. Deze strain kan het dieven volgens mij makkelijk zonder dat er hermannetjes ontstaan.
Ook vind ik dat er veel blad in de toppen zit, maar dat kan ook aan het soortje liggen. Of misschien doordat ik meerdere dagen m’n 15w led lampje heb laten branden.
Dus de volgende ronde zal ik wat minder voorzichtig zijn wat het dieven betreft.
Wel ga ik de volgende ronde geen pk13/14 gebruiken.
Zo kan ik dan mooi het verschil zien van dezelfde strain met en zonder pk13/14.
Ondanks dat deze strain goed tegen voeding kan ga ik de volgende ronde de bioheaven en activera wat verlagen.
Nat gewicht heb ik niet gewogen want dat vind ik niet belangrijk.
Droog gewicht laat ik weten met een week of twee.
Later meer hierover. Druk druk druk!!!

Erg benieuwd naar het eindresultaat!

Comment