Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek - 250W HPS - Tent - Aarde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Ik zou graag helpen.... Maar heb geen idee

    Comment


    • Holy Cannelloni
      Holy Cannelloni commented
      Editing a comment
      Zo zijn er wel meer precies toch bedankt om een berichtje te laten!
      Begon hier beetje eenzaam te worden...

    #92
    je vertelde paar weken geleden dat het begonnen is met bruine puntjes
    dat duid meestal aan op te veel voeding
    dat je bladeren vergelen onder et net is normaal ik haal alle bladeren weg onder het net en alle kleine topjes
    je lamp kan iet zo diep bestralen van al de andere bladen zo geen warmte trek de plant aar voeding uit het blad en vergeeld en valt af

    ook haal ik all bladen weg onder het net om schimmels te voorkomen en meer lucht circulatie tussen de planten
    mss kan je daar eens mee beginnen ben ook geen exper in blad problemen
    eens aan QNQ vragen hij weet meestal wel wat raad met zo een problemen

    anders staat je veldje wel mooi vol
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


    • Holy Cannelloni
      Holy Cannelloni commented
      Editing a comment
      Thanks voor de uitleg, dat apprecieer ik! Ja heb geen idee of dit het natuurlijke proces is, of dat er iets mis is... Het is de eerste kweek dus kan niet vergelijken.

      Verder groeien er zeker mooie toppen boven het netje!!! Maar het zou zonde zijn om nu alles te laten vertragen en het einde niet te halen!

      QnQ Jij nog ideetjes?

      Groetjes Holy C.

    #93
    Bovenop zien ze er nog wel goed uit toch ?
    Ik denk dat het de combinatie is, van af en toe teveel water, en door het dikke bladerdek vangen ze natuurlijk nauwelijks licht.
    Deze verschijnselen worden niet veroorzaakt door teveel of te weinig voeding.
    De blaadjes die echt dor zijn mag je wel weghalen als ze makkelijk loslaten.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Holy Cannelloni
      Holy Cannelloni commented
      Editing a comment
      Hartelijk dank voor je antwoord QNQ! Je hebt vermoedelijk ook wel andere dingen te doen!

      Maar bovenop zien ze er best goed uit ja, misschien hier en daar iets lichter van kleur.
      Het zijn vooral de bladeren onder het net die nu geel worden. Ook geen plekjes of andere tekenen te bespeuren.
      Enkel veel gele bladeren...

      Dit zou dus natuurlijk fenomeen zijn?

      Ik probeer straks nog wat foto's te nemen.

    #94
    Zoals beloofd nog eens een foto update!
    zijn nu bloeidag 21 (van 49 normaal).
    We zitten bijna in de helft!

    Laat maar weten wat jullie denken!!!
    Attached Files

    Comment


      #95
      als dat zo nog 4 weken voortgaat zal dat zeker mooie buds geven
      gaat prima zo te zien mooi egaal groen veldje met veel mooie pruiken

      Comment


      • Holy Cannelloni
        Holy Cannelloni commented
        Editing a comment
        Leuk om horen! Thanks Danny!

      #96
      Eeey, Cannelloni, hoe gaan ze nou ?

      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #97
        update graag want wil je vooruitgang volgen onder 250 hps

        Comment


          #98
          Beste heren,

          Ik wou vandaag net even een update posten!
          Gisteren zijn ze om gegaan!

          De afgelopen weken zijn we ze blijven voeding en water geven. Geen slap hangende bladeren oid maar wel snelle verveling die doorzette.

          Leek op zich wel logisch proces dat onderaan begon en zo naar boven ging.

          Enkele dagen geleden waren dus alle bladeren onder het net reeds afgevallen en verdroogd.
          En begonnen dus ook de eerste toppen stilaan geel te worden.

          Microscoop toonde veel cloudy trichomen hier en daar clear en ook enkele amber. Op de toppen ook al een redelijk wat bruine bloeiharen.

          RQS gaf 7 weken bloei aan, bij ons zijn ze om gegaan op 6 weken.

          Opbrengst lijkt ons redelijk ok!
          Ik post dadelijk even een foto.

          Comment


            #99
            Bij deze de foto's!
            Attached Files

            Comment


              jammer dat je ze te vroeg gekapt hebt
              als ze 7 weken "echte" bloei zeggen mag je zeker week bijtellen dus je buds gingen nog aardig wat aandikken in die twee weken
              maar ziet er toch redelijke oogst uit
              ben benieuwd naar drooggewicht

              Comment


                De bloeiweken dat breeders aangeven zijn indicaties. Veel hangt af van het klimaat, belichting, voeding... Maar sommige breeders zitten er niet ver naast.
                De Liberty Haze die ik nu staan heb wordt aangegeven door Barney's Farm met 8-9 bloeiweken. Ik zit nu o p 50 dagen echte bloei en heb nog een 10 tal dagen te gaan. Met 60 bloeidagen is dat een mooie indicatie als ze 60-65 dagen opgeven. Meestal moet je er idd een week bijtellen of langer, maar niet altijd.
                Je ogen gebruiken + de kennis die overal te vinden is + een beetje ervaring + eigen smaak bepalen de oogstdatum.

                Comment


                  is idd zo kunnen laatste weken serieus bij trekken mijn Berry Bombs staan aan gegeven 46 dagen bloei en mijn nirvana papaya's staan 56 dagen bloei zit nu op bloei dag 60 en heb nog bijna geen amber triclonen zo gewoon laten staan en de toppen zie je iedere dag dikker worden
                  zoals jack zegt breeders gegeven indicatieve dagen aan je moet beetje zelf aan je plant zien

                  of last van het kap syndroom niet kunnen wachten lol
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                  KEEP ON GROWING AND SMOKING

                  Comment


                    Ghoh niet echt, leek ons gewoon niet veel zin te hebben ze nog langer te laten staan.
                    Aangezien de bladmassa elke dag serieus achteruit ging! Zelfs het blad in de toppen werd bruin...

                    Heb geen ervaring hoeveel top en plant in deze situatie nog kan aanmaken? Naar mijn mening liepen deze op hun laatste benen...
                    Maar ik kan het mis hebben natuurlijk

                    Laar maar horen!

                    Comment


                      Uiteindelijk droog gewicht : 85gr.

                      Best tevreden met dit resultaat voor onze eerste kweek! Al kan dit natuurlijk wel beter
                      ​​​​​​Zeker wat zaken geleerd die ons bij de volgende kweek zullen helpen...

                      Smaak en effect zijn ook reeds goedgekeurd!

                      Comment


                        Geniet ervan en laat het smaken, op naar de volgende ronde!

                        Comment

                        Bezig...
                        X