Goedenavond allemaal,
ik ga dus voor het eerst voorgroeien onder de Starlite4x55W met daarin 4xPhilips Master PL-L 55W 865 4P Cool Daylight 2G11 met 4800 lumen per lamp.
Nu las ik ergens op het www over een test met verschillende merken lampen van dit soort.
Daaruit bleek dat dmv. meetapperatuur de
Philips lampen zelfs nog meer lumen af zouden geven als dat in de specs zou staan en daarmee het beste uit de test kwam.
Misschien is er hier iemand die dit kan bevestigen?
De setup,
-SJ dr 90 aangesloten op mijn dr 120
hiemee hoop ik dus een afzuiging te besparen,
mocht het niets worden kan ik altijd nog een extra afzuiging aanschaffen.
De afzuiging op m’n dr 120 heeft een capaciteit van 500 kuub en het filter 600 kuub, deze is regelbaar met m’n variac.
-Starlite 4x55W
-1 SJ monkeyfan
-Zelf gefabriceerd ophang systeem wat ik later zal vervangen voor een ander systeem.
-10x SuperSkunk feminized van Sensi
-Kleine potjes van 10x10 grotere potten wil ik nog gaan aanschaffen als tussen stap voor ze in de 25liters komen.
-Biobizz Lightmix (voorgewaterd met rootjuice 2ml/l)
-Complete Biobizz voedings lijn
-Propagator
-Géén Ph en/of ec meter
-digitale Temp en lv meter
-Passieve inlaten
Vandaag ben ik begonnen met de ontkieming dmv. een glas met daarin 5 delen water en 1 deel waterstofperoxide.
Misschien mist het eea. nog aan dit begin van het verslag maar dit voeg ik later toe.
De moeheid slaat toe, de letters beginnen te dansen op het scherm.
En idd er miste nog wat hiero, dus bij deze;
Ik zal voorgroeien in de dr90 tot mijn huidige kweek in de dr120 klaar is.
Daarna gaan de 8 beste dames over in 25l potten in de dr120. En dat onder m’n prachtige 600W zon van Lumii.
Laters
ik ga dus voor het eerst voorgroeien onder de Starlite4x55W met daarin 4xPhilips Master PL-L 55W 865 4P Cool Daylight 2G11 met 4800 lumen per lamp.
Nu las ik ergens op het www over een test met verschillende merken lampen van dit soort.
Daaruit bleek dat dmv. meetapperatuur de
Philips lampen zelfs nog meer lumen af zouden geven als dat in de specs zou staan en daarmee het beste uit de test kwam.
Misschien is er hier iemand die dit kan bevestigen?
De setup,
-SJ dr 90 aangesloten op mijn dr 120
hiemee hoop ik dus een afzuiging te besparen,
mocht het niets worden kan ik altijd nog een extra afzuiging aanschaffen.
De afzuiging op m’n dr 120 heeft een capaciteit van 500 kuub en het filter 600 kuub, deze is regelbaar met m’n variac.
-Starlite 4x55W
-1 SJ monkeyfan
-Zelf gefabriceerd ophang systeem wat ik later zal vervangen voor een ander systeem.
-10x SuperSkunk feminized van Sensi

-Kleine potjes van 10x10 grotere potten wil ik nog gaan aanschaffen als tussen stap voor ze in de 25liters komen.
-Biobizz Lightmix (voorgewaterd met rootjuice 2ml/l)
-Complete Biobizz voedings lijn
-Propagator
-Géén Ph en/of ec meter
-digitale Temp en lv meter
-Passieve inlaten
Vandaag ben ik begonnen met de ontkieming dmv. een glas met daarin 5 delen water en 1 deel waterstofperoxide.
Misschien mist het eea. nog aan dit begin van het verslag maar dit voeg ik later toe.
De moeheid slaat toe, de letters beginnen te dansen op het scherm.

En idd er miste nog wat hiero, dus bij deze;
Ik zal voorgroeien in de dr90 tot mijn huidige kweek in de dr120 klaar is.
Daarna gaan de 8 beste dames over in 25l potten in de dr120. En dat onder m’n prachtige 600W zon van Lumii.
Laters

Comment