Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welles/nietes... dan toch maar, 4x iets anders

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Veel sterkte man

    Comment


      #47
      Veel sterkte!

      Comment


        #48
        Heel veel sterkte en hopen op de medische wetenschap
        ze staan al ver op dit gebied

        Comment


          #49
          Dank iedereen voor de positieve wensen en gedachten, vanmiddag krijgen we de uitslag van de PET/CT scan en de bloedonderzoeken. Hieruit zal blijken hoe ver de uitzaaiingen door het lichaam verspreid zijn, we hopen uiteraard op niet al te slecht nieuws.

          Nogmaals bedankt voor de positieve gedachten!
          1e kweek - Mohan Ram (Done)
          3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

          Comment


            #50
            Inmiddels zijn we zo'n 2 maanden verder en is er in de tussentijd een hoop gebeurd. Mijn vrouw heeft inmiddels haar 2e chemo gehad, de 3e is gepland en volgende maand zullen ook de bestralingen gaan starten. Ze heeft een behoorlijk grote tumor in haar rechter-long met de nodige uitzaaiingen naar haar lymfeklieren. Haar eierstokken lijken niet aangetast te zijn, maar is op dit moment ook van ondergeschikt belang, daar zal op een later tijdstip verder naar gekeken worden.

            De plantjes zijn uiteindelijk in een tijdspanne van 3 weken omver gehaald. De individuele opbrengst heb ik niet gewogen, het is uiteidenlijk allemaal bij elkaar gegaan. Aan dikke stevige plakkerige toppen zat er 210gr aan. Daarnaast heb ik er nog rond de 80-100 gram aan fluf en knip afval vanaf kunnen halen.

            Met mijn nieuw aangeschafte T500 distileer ketel van Still Spirits (kwam ik op via Stookforum .nl) heb ik in (relatief) korte tijd zo'n 6 liter schone alcohol van 93% kunnen stoken welke ik gebruikt heb om RSO van de maken. Totaal heb ik er ong. 40ml aan RSO vanaf gehaald. Inmiddels staan de volgende 4 dames alweer in de tent, Sweet Auto Nurse CBD (vanwege het hoge CBD gehalte). Ik hoor QnQ al vragen, waarom in hemelsnaam autos in je tent, zeker met dit weer. Maar ik vind het gewoon een stuk makkelijker, aangezien ik druk ben met andere dingen heb ik geen/weinig tijd om me met de dames bezig te houden. Een tijdswindow van 20 uur (draai op een schema van 20/4) geeft me de maximale flexibiliteit om ze water te geven etc, wanneer ik wil. Als ik voor regs. zou gaan heb ik maar 12 uur en dat is in mijn vorige kweek toch af en toe lastig gebleken, zeker toen de kanker bij mijn vrouw ontdekt werd.

            Daarnaast ben ik een lijstje aan het maken voor een grotere tent, aangezien ik meer RSO moet hebben (kuur van 60ml schijnt zo'n 500gr aan toppen te gebruiken), dus ben ik aan het zoeken naar een 1x1 tent. Daarnaast zal ik proberen in mijn spaarzame vrije tent daar ook weer een LED/COB lamp voor te maken, dus ik ben alweer in contact met Jerry (Kingbrite).

            Ik zal weinig op het forum te vinden zijn, geen verslagen bijhouden maar af en toe proberen even "bij te lezen" en uiteraard de benodigde info voor mn nieuwe tentje uit te zoeken.

            Groet en positieve gedachten aan een ieder op dit forum!!!
            1e kweek - Mohan Ram (Done)
            3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

            Comment


              #51
              pfff wat een ellende zeg.
              Ik wens vooral jou en je vrouw veel positieve gedachten.
              Heel veel kracht en sterkte toegewenst voor jullie beide.
              Gorilla Zkittlez ( Barneys Farm )

              Comment


              • MV1977
                MV1977 commented
                Editing a comment
                Thanks Gozah!

              #52

              Comment


              • MV1977
                MV1977 commented
                Editing a comment

              #53
              Hallo MV1977 , ik weet het is wat ongemakkelijk om te vragen . Maar heeft de rso iets uitgemaakt ? De reden waarom ik het vraag is ik zit hier ook met kanker in de familie en we zijn alle mogelijke behandelingen aan het bekijken . Mvg
              Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

              Comment

              Bezig...
              X