Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meglow in need of stash... Northern Lights, Crimea Blue, 4 x 55W COB LED's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Meglow in need of stash... Northern Lights, Crimea Blue, 4 x 55W COB LED's

    Korting op 420shop
    Mijn voorraadpotten beginnen aardig leeg te raken, dus hoog tijd voor een nieuw kweekje. Zie mijn vorige kweekje voor de specifics, maar hier nog even kort de belangrijkste zaken:
    4 x 11ltr potten vierkant, tentje 80x80x160, 4 x 55W passief gekoelde COB LED units van onze vrienden uit Spanje

    Dit keer ga ik kweken met de Plagron Terra-lijn (Growmix) i.p.v. de Natural/Alga-lijn. Elke kweek ben ik vroeg of laat door een slechte watergift in de problemen gekomen met biologische voeding, en met bio kun je die meestal niet goed meer verhelpen. Heb met tegenzin pH- gekocht maar hoop deze eigenlijk niet nodig te hebben, we zullen zien. Bizar dat je dit soort bende in een kartonnen doos mag versturen, maar goed... ik weet dat je de twee lijnen ook door elkaar schijnt te kunnen gebruiken, maar mij kennende betekent dat nog meer mogelijke fuck-ups.

    De (gefeminiseerde) soortjes zijn tot nu toe 2x good old Northern Lights van Sensi en 1x Crimea Blue van Barney's (nooit gezet, ben benieuwd). Het zijn oude zaadjes die een jaar lang buiten de koelkast lagen, ik merk dan ook dat de kiemkracht behoorlijk matig is (3 uit 6 na 2 dagen). De vierde pot zal gevuld worden met wat er de komende dagen nog ontkiemt... zou zelfs zomaar een Shark Shock CBD kunnen worden.

    Ik heb geen scrognet maar ben voornemens om wederom m.b.v. volkern-draden de (getopte) planten in een tapijtvorm te dwingen. Ging vorige kweek goed en je kunt zo elke plant buiten de tent manipuleren, wat wel zo fijn voor je rug is.

    Voor het eerst heb ik twee kleine oscillerende fans gevonden voor in een tentje. Voordeel is dat hij oscilleert wat altijd fijn is voor de dames; nadeel is dat hij best wel een dikke kont heeft wat niet handig is in zo'n klein tentje. Bovendien mag je hem alleen horizontaal laten blazen, anders sloop je het oscillatie-mechanisme. We zullen zien hoe dit gaat bevallen.

    Volgende update zal even op zich laten wachten, want weinig te zien nog. Wish me luck...

    #2
    Ik schuif aan, succes!

    Comment


      #3
      Leuke titel. Minder leuk als het echt zo is.. Need stash ASAP

      Ik ga er lekker voor zitten Succes Meg!
      Ad usum proprium!

      Comment


        #4
        Ik zet me erbij! Succes!

        Comment


          #5
          Welkom gasten!

          Ganja, zag dat je ook NL hebt gezet, ga zo ff bij je kijken

          Comment


          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            Correct. De ronde hiervoor ook en heb helaas ook dezelfde fout gemaakt als de ronde hiervoor hehe Ooit zal ik een ronde met NL foutloos doen. Moet! De eerst volgende ronde zal wellicht Amnesia Lemonator worden Huismerk WZ

          #6
          Succes.
          Zeker weer 1 om te volgen.
          Gorilla Zkittlez ( Barneys Farm )

          Comment


            #7
            succes ik zal stoeltje zetten en 1 tje
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

            Comment


              #8
              de eerste pica's... grofweg dag 6 sinds de eerste zijn kruin boven de aarde uitstak.
              zie ik toch in een van de potten een verstekeling zitten... what the hell?! Ik denk dat het een NL is die niet wilde kiemen, maar hoe die daar gekomen is??? Hij moet van m'n kiemschoteltje gevallen zijn ofzo, was er inderdaad eentje kwijt. Ik zet hem wellicht in voor de ietwat matig groeiende CB rechtsonder of anders gaat hij naar buiten.

              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment


                #9
                eentje om te volgen
                ga men stoeltje bijschuiven
                succes

                Comment


                  #10
                  Jaja, de eerste foto's.
                  Lekker naar buiten met die vluchteling
                  Ad usum proprium!

                  Comment


                    #11
                    de vluchteling leek in den beginne op cannabis, maar blijkt iets anders te zijn... erg wazig dit, want ben niet met andere zaadjes bezig geweest en aan de lobblaadjes te zien is het een serieus groot zaadje geweest; het kan dus geen aanwaaier zijn geweest. Ook geloof ik niet dat Plagron zaadjes meelevert in zijn zakken. We got ourselves a mystery here. Ik ga hem in een potje zetten want ben erg benieuwd wat het gaat worden.

                    de iets te laag opgestelde zwenkfan i.c.m. de best wel hoge temperatuur in de tent was iets teveel voor twee dames; ze zijn zeker niet dood maar lagen vlak door de net iets te barre omstandigheden. Ik zie aan de blaadjes van alle jongelingen dat ze hier door te lijden hebben. Die Silent afzuigers zijn stil maar hebben weinig power als de weerstand door slangen toeneemt. Het is gewoon net wat te weinig om een fijne temperatuur in de tent te krijgen. Morgen eens mijn voorraad afzuigers checken en een plan bedenken, bv. een buisfannetje op laag vermogen bijplaatsen... hmmmmm....

                    Comment


                      #12
                      Zie hier de verstekeling

                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                      • groot
                        groot commented
                        Editing a comment
                        Benieuwd wat dat gaat worden/brengen

                      • ganjagast
                        ganjagast commented
                        Editing a comment
                        lol. Ben ook zeer benieuwd ja

                      #13
                      mistery plant mmmmm benieuwd wat het gaat worden
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                      KEEP ON GROWING AND SMOKING

                      Comment


                        #14
                        Dag 17 ommenabij

                        Het top-moment is zeer nabij, maar eerst ff een foto van de ongeschonden dames. Kleur is mooi, hier en daar wat tekenen van iets te warm staan. De NL's (achterin) hebben een lichte voorsprong op de CB's.

                        De verstekeling die buiten staat ook toegevoegd, nog steeds geen idee wat het gaat worden.

                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 2 photos.

                        Comment


                          #15
                          Misschien springkruid of helmkruid ?
                          Ik vind dat best lastig, onkruid in een vroege status herkennen.
                          Mgoed, het is pas onkruid als het niet gewenst is eh ..

                          Misschien op het moestuinforum, dat-ie in dit topic voorkomt.
                          Het is wel 400+ pagina's
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          Bezig...
                          X