Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubba's Gift (Humboldt Seeds) in scrOG onder LED

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    je bladeren zijn idd snel achteruit gegaan gelukkig heb je al mooie topjes staan
    denk idd ook dat je gewicht niet zal zijn zoals je anders haalt
    maar als de toppen mooi compact zijn zal je toch een lekker rokertje afhalen hoop ik
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


    • Jack Spliff
      Jack Spliff commented
      Editing a comment
      Dat is dan ook nog iets positiefs. De buds zijn wel compact en de trichomen zijn er ook.
      Maar als je dan zolang moet laten groeien om dit resultaat...ja, dat is ff balen. Maar goed, weer wat geleerd en hopelijk de volgende keer niet zo'n flaters meer begaan.

    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      wees gerust je bent niet allen ..ben juist naar 12/12 over geschakeld en maar 6 van de 12 planten dak staan heb dat goed groeien halve kast 9/10 kansen voor de vuilbak... het blijft een hobby ene keer gaat het goed andere keer minder zeker als je af en toe nieuwe dingen probeert ...

    #62
    Ontkiemen: 4 dagen
    Groeien: 75 dagen
    Voorbloeien: 14 dagen
    Bloeien: 30 dagen
    Totaal: 123 dagen001_08-11-18.jpg

    002_08-11-18.jpg

    003_08-11-18.jpg

    004_08-11-18.jpg

    005_08-11-18.jpg

    006_08-11-18.jpg

    006b_08-11-18.jpg

    Trichomen van de Bubba rechtsboven. Mag nog wel eventjes gaan.
    007_08-11-18.jpg

    Greetz,
    Jack

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      nice

    #63
    Mmmmmm zure snoepjes !!

    Da ziet er allemaal heel lekker uit wat je daar klaar hebt staan !!!
    En allemaal dikke toppen mooi mooi dat gaat zeker smaken !!

    Vooral dien laatste foto is de MAX !?i
    πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
    ​
    πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
    ​

    Comment


    • Jack Spliff
      Jack Spliff commented
      Editing a comment
      Zo dik zijn de toppen niet hoor. Heb er in het verleden al veel dikkere gehad. Het geeft wat een vertekend beeld van de dikte.
      Maar ik zag nog geen enkel verslag met echte dikke toppen van deze strain.
      Toch kon het beter, maar mede door teveel water geven is er hier en daar wat mis gegaan. Ze zien er wel lekker uit en ruiken heerlijk

    #64
    Da zal wel zijn , als ze naar zure snoepjes ruiken ,
    doet dat me wel water tanden !!

    En als volgens u , den teelt een beetje is tegen geslagen zou ik zeggen
    volgende teelt beter , al doende leert men !!

    En wanneer start de volgende teelt en welke soort gaat het worden denk je !!



    πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
    ​
    πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
    ​

    Comment


    #65
    Ok ik verhuis mee naar uw andere teeltverslag Ik zie & hoor u daar wel !!

    En ik blijf het hier ook nog wel volgen om het eind resultaat te weten van uw zure snoepjes !!!!
    πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
    ​
    πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
    ​

    Comment


      #66
      Hej jack spliff,

      toppen zien er toch lekker uit in mijn ogen ! desondaks het bladprobleem.
      White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

      Comment


        #67
        Vind ze ook zeer smakelijk uitzien Jack ! En zure snoepjes klinkt ook goed
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #68
          Even een kleine update.

          Na 46 dagen op 12/12 (39 dagen echte bloei voor deze) is de eerste Bubba's Gift geoogst. Na een check door de microscoop vertelden de trichomen me dat het wel tijd was.
          Na een uurtje knippen hangen de toppen te drogen en er is nog meer vanaf gekomen dan ik had gehoopt. Het natgewicht weet ik wel niet, maar zo op het oog valt het best wel mee.
          En vooral...geen zaden te bespeuren deze keer

          001_10-11-18.jpg

          Misschien hadden ze nog even gemogen, maar de oogstkoorts heeft toegeslaan.
          002_10-11-18.jpg

          003_10-11-18.jpg

          004_10-11-18.jpg

          005_10-11-18.jpg

          Ik ben echt wel benieuwd naar de smaak en het effect Maar dat zal nog even geduld vragen

          Greetz,
          Jack

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Ja, royal Queen seeds en geen klachten.
            Top 44 heb je ook in zes weken.

          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            Royal Queen Seeds !!
            Heeft zo een slechte reputatie , dat het me een beetje afschrikt !!

            Maar ik ga eerst mijne voorraad opwerken voordat ik in iets anders ga investeren !
            Ik heb zeker nog een 40 tal zaadjes liggen in de koelkast !!

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Elke kweker heeft wel eens iets wat niet goed gaat, gewoon geen oude soorten kiezen voor je rokertje, krijg je ook geen oud zaad.

          #69
          Het ziet er heel lekker uit , mooi bordje vol met mooie paarse toppen , en dat voor +- 6 weken bloei !!!

          Ik zou zeggen geniet er van en laat het u smaken , tegen wanneer zijn die klaar voor consumptie ??
          πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
          ​
          πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
          ​

          Comment


          • Jack Spliff
            Jack Spliff commented
            Editing a comment
            Thx! Ik denk dat ik binnen een weekje wel al eens zal kunnen proeven. Maar ze zijn pas goed na een 2-3 weken curen in de potten.
            En inderdaad een zeer snelle bloeier. Daarom dat ik deze ook kan aanraden voor een buitenkweek. Ze gaat snel in bloei en blijft redelijk klein.

          #70
          Een vraagje , hoe maak jij zo een mooie foto's van die trichomen ??
          πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
          ​
          πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
          ​

          Comment


          #71
          inzit met appel materiaal , Macbook iPad iPhone en daar werkt da ding niet op , spijtig !!
          πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
          ​
          πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
          ​

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Heb er 1 besteld, zit ook op de iMac. Vaak werkt het wel, laat wel wat weten.

          • smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            heb een game notebook is meeste compatibel op
            mooi kweekje terug JS zien er lekkere toppen uit
            nog ng ff wachten op het eind gewicht
            morgen gaat de lemon haze tegen de grond veel rot heb ik gezien van de condense tegen de tent maar zal wel nog hoop bruikbaars tussen zitten in de lagere toppen ..mss deze van jouw kweekje nu buiten zetten met dat ze zo snel bloeien

          • Jack Spliff
            Jack Spliff commented
            Editing a comment
            Een van m'n eerste kweken buiten was ook in een tent( tomatentent) en had ook rot. Binnen ben ik het nog niet tegengekomen maar daar heb je controle over het klimaat, buiten niet. Hopelijk haal je er nog iets deftig af en anders is er nog steeds je binnenkweek
            Ik denk dat deze Bubba's Gift het beter buiten zal doen dan binnen. Ik heb nog 5 zaadjes van deze strain, dus misschien deze zomer ergens een guerillakweekje houden...

          #72
          Na 50 dagen op 12/12 (38 dagen echte bloei) is de rest ook geoogst. 3 uurtjes knippen en de klus was geklaard.
          Er is ook nog redelijk wat knipafval over waar kief van zal gemaakt worden.
          Ze hadden misschien nog enkele dagen gemogen, maar de Amnesia's moesten dringend verpot worden. Er was wel al een percentage dat amber kleurde.
          De Amnesia's staan ondertussen reeds in hun grotere schoenen te blinken in de kweekkast.

          Het natte gewicht weeg ik niet. Binnen een weekje zal ik het gewicht, smaak & effect hier posten.

          001_13-11-18.jpg

          002_13-11-18.jpg

          003_13-11-18.jpg

          Zo, deze kweek zit erop en we gaan verder met de Amnesia Kush & Amnesia Lemon.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...%B2-kush-lemon

          Thx voor het volgen en de comments tussen de updates door!

          Greetz,
          Jack

          Comment


            #73
            hoohoho wa een schoone kleur en zo ne mooie hoop !!!

            Da wordt genieten da ziet ge van hier !?i

            Een vraagje over dien kief word da ook opgerookt of wat doe je er mee ??
            πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
            ​
            πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
            ​

            Comment


            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              Je kunt dien kief dus ook in nen cake mengsel doen en dan afbakken !!

            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              Als je da film'ke bekijkt is het eigenlijk vrij simpel om hasj blokje te maken !!

            • Jack Spliff
              Jack Spliff commented
              Editing a comment
              Met cannabisfood heb ik geen ervaring. Ik heb ook nog nooit een stuk spacecake gegeten Ik rook het liever, dan heb ik wat meer controle over de dosering.
              Ik weet wat het effect van blowen is en vind het ok.
              Ik vermoed dat je beter wietboter maakt met de kief. Boter is vet en neemt THC goed op. Enfin, dat denk ik. Zoals ik al zei, geen kenner op het vlak van edibles.

            #74
            terug mooi partijtje weed je hebt ook terug lang zitten knippen ik heb het 2 dagen gedaan gisteren en eer gisteren voor mijn buiten weed plant om te leggen mijn lemon haze

            heb hoop moeten weg smijten maar heb nog een hoop over en was het beu van knippen zo ff met vrouwke gebabbeld en ze weet hoe saai knippen is ze rookt wel niet maar ze helpt soms en met dat ik het filmke had getoont van you tube hoe makelijk het was met de professionele 16 inch twisted trimmer heb ik direkt 1 mogen bestellen van haar voor mijn nieuwjaar cadeau ( schat van een vrouwke ) zo heb hem binnen enkele dagen hier binnen en zal ik dan al mijn toppen zo knippen zal stuk handiger zijn .... ben 4 uur bezig geweest enkel met alle plukjes van de stengels te halen

            Remco het klief kan je voor allerlei canabies food mee maken zal het nu zelfs eens testen of ik met het klief ook weed olie kan maken want ik neem er anders altijd zuivere amnesia haze voor( geen afval )
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

            Comment


              #75
              Alles is gewogen en ik kwam op een kleine 170gr uit. Kan beter. Zonder fouten tijdens de kweek was de opbrengst zeker hoger geweest. Maar ja...

              De smaak is een fruitige hasj-achtige kush smaak, zeer lekker! Het effect is rustgevend, milde stoned die lang blijft nazinderen.
              Van het knipafval kon ik nog een blokje hasj van 2tal gram halen. Ook bitter weinig.

              Maar het is een goed weedje die een beetje doet denken aan de indicapheno die ik had bij de Jack Herer kweek.

              001_22-11-18.jpg


















































              Greetz,
              Jack
              Last edited by Jack Spliff; 22 November 2018, 11:20. Reden: Toevoeging foto

              Comment

              Bezig...
              X