Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onkruid vergaat niet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

HPS: Onkruid vergaat niet

Korting op 420shop
    Dag beste lezer..

Zoals eerder gemeld, heb ik na vele jaren stil staan, eindelijk terug de draad kunnen oppikken.
    Het budget is minimaal.. Dus we gaan zo efficiŽnt mogelijk de euro's benutten, voor een zo efficiŽnt mogelijke ruimte te maken.

Voorlopig heb ik een DP90 kunnen lenen van een vriend, met T-neon. Perfect voor te ontkiemen en voorgroeien.
    Maar het is de bedoeling om naar een groter tentje/kast te gaan.
    Vroeger had ik een 120x120x220.. En naar die afmetingen wil ik terug streven.
    Lamp ga ik begin december halen bij een mede forumlid(HPS). En de rest ga ik deze week stilletjes aan beginnen te verzamelen en in elkaar steken.

Zo dus, beginnen bij het begin!

DP wordt in elkaar gestoken en grondig ontsmet/gereinigd.
    Potgrond wordt al gemix, voor dat het binnen enkele weken klaar is voor gebruik (potgrond, guano, en allerlei andere toevoegingen)... Alles zo natuurlijk mogelijk.

Morgen arriveren de zaadjes als het goed zit. Ik moet zeggen, het was een moeilijke keuze... Als je zo veel soorten ziet op internet.. Het is zoals een snoepwinkel binnenwandelen en maar een soort te mogen kiezen.
    Na veel zuchten en twijfelen, zijn de volgende soorten besteld:
    - Gelato
    - Zkittlez
    - THC Bomb
    - Purple Bud
    -Blueberry Ghost OG
    - Zkittzy Gorilla
    - Cookies kush
    - Purple punch cookies
    - Amnesia Lemon Kush
    - Soma Amnesia

Een beetje een verdeelde keuze...Ik ga nog moeten uitzoeken hoe ze in de tent komen te staan.
    Ik denk dat ik voor 4 plantjes per keer ga(ik heb maar 1 zaadje van elk), die een beetje gelijk rijp voor oogst gaan zijn.

Even afwachten tot ze binnen zijn.. En we beginnen er aan!

​​​​​​​I will keep you posted
    - 1m≤ Tuin

Zier er goed uit! Succes! Enne leuke soortjes, lekker afwisselend.

gr,
    Ricky

Comment

Heb je vaker verschillende soorten tegelijk gekweekt?

Geen zorgen dat ze op verschillende momenten pruikjes hebben?

Geen zorgen over verschillende voedingsbehoeftes? veel/weinig!

Comment

• Lovis
        Lovis commented
        Editing a comment
        Ja heb ik nog eens gedaan hoor.
        De planten die langer zouden moeten bloeien gaan achteraan in de tent, de "snelle" soorten komen vooraan. Zo kan ik gedeeltelijk aan oogsten. Ik heb een hekel aan knippen, dus zo kan ik het ook verspreiden.. ipv een super lange knip sessie.

In verband met de voeding... Ik mix nu de potgrond alvast, waar de dames in gaan voor de bloei. En daar komen ze mee toe. Ze krijgen een tijd water tot ze tekenen tonen van behoefte aan voeding. Wat meestal een paar weken is. En dan krijgen ze of water of voeding. Het zijn maar 4 planten, dus niet zo een groot probleem om twee kannetjes met water te vullen.

Leuke soortjes! Van welke breeder? Ik ga je volgen succes!

Comment

Veel succes met de kweek!

Comment

Welkom terug in deze mooie plantenwereld Aan je lijst met zaden is te zien dat je geen keuze kon maken

Succes met deze nieuwe ronde alvast! En je bent het vast niet vergeten.. maar toch..
          (That's 2 for 2. Als ik deze smiley nog een derde keer kan gebruiken vandaag, kan m'n dag niet meer stuk )
          Bouwverslag klein budget

Comment

Ik zet mijn stoeltje er ook bij. Veel succes met je kweek!

Comment

Footer Left Ad

Collapse
            Bezig...
            X