Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG medical en Charlottes Angel - ViparSpectra TC600

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Eerder wat te vroeg. Het kan wel natuurlijk, maar het zijn geen autoflowers dus je kan gewoon toppen wanneer je wil.
    Ik top pas als ze minimaal 7 nodes hebben, maar meestal zijn dat er meer.
    Na het toppen kun je ze het best nog een week op groeistand laten dus dat kost je een week extra groei.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #62
      dag 36 : zondag 22/12/2019


      OK, QNQ : ik heb ze getopt en ga ze nog een week in de groei laten staan. (bedankt voor de goede raad.)

      Daarna overschakelen naar bloei, dat is de verlichting 12/12 zetten en ander voeding geven.

      Ik ben ook een scrognet aan het maken, deze word gehangen op een 25 a 30 cm boven de pot, had ik gelezen.

      Als ik iets moet aanpassen of moet veranderen graag jullie mening aub..

      Foto's: de plantjes die juist getopt zijn.



      20191222_100400.jpg 20191222_100350.jpg




      Comment


        #63
        Je mag zelf bepalen hoe hoog het scrognet komt
        Des te hoger des te makkelijker je eronder kan werken, maar je bent ook langer aan het groeien.
        Hang je 'm lager kan je er weer minder makkelijk onder, maar je kan alles ook gewoon boven het net vast binden. Zit je alleen nog met watergeven (daarvoor zou je een stuk slang op de gieter kunnen zetten om overal goed bij te komen).

        Edit:
        Weet jij trouwens meer over die AMG medical, en dan specifiek de CBD en THC verhouding? Valt me op dat deze zo goed als dezelfde omschrijving heeft als de gewone AMG. Ook de kruising en sativa/indica verhouding is gelijk. Enkel wordt bij de gewone AMG wel een THC gehalte aangegeven. En staat bij de medical simpelweg CBD hoog, THC laag.
        Last edited by kroket; 22 December 2019, 20:31.
        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

        Comment


          #64
          dag 39 : woensdag 25/12/2019

          Beste, het scrognet is geplaatst op +/- 25 cm van de rand van de pot.
          Ze komen nog maar juist tot aan de draad.

          Heb nog groeivoeding tot vrijdag.
          Zou ik ze zaterdag naar de bloei overschakelen, dit is een week na dat ik ze getopt hebt, en we zijn dag 39 ?
          Dan kan ik ook beginnen met de bloei voeding??

          Ze beginnen ook sterk te rieken vanaf in de week, en ze groeien heel goed op het moment.

          Kroket

          Ik heb dit ook gemerkt bij aankoop van de zaadjes bij S420, maar die vertelde me ook geen juiste procenten van CBD of THC het is hetgeen gij zegt meer nieuws heb ik hierover ook niet ..
          Wel de charlotte angels daar zijn wel gegevens van CBD is 15% en THC is 0.7%. deze zou medical heel goed zijn , hebben ze me verteld???



          20191225_144325.jpg 20191225_144316.jpg 20191225_144305.jpg 20191225_144445.jpg 20191225_144331.jpg

          Comment


          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Zelfde verhaal dus met de AMG, thanks

          #65
          groei voeding mag je blijven geven tot de dames werkelijk in bloei staan dan pas overschakelen

          Comment


            #66
            Oorspronkelijk geplaatst door Klutser View Post
            groei voeding mag je blijven geven tot de dames werkelijk in bloei staan dan pas overschakelen


            En wanneer is dat, wanneer kan ik dat zien dat ze in bloei staan??
            Maar mag ik overschakelen naar 12/12uur en dan in het oog houden dat ze in bloei gaan, en dan pas bloei voeding geven.
            Of moet ik nog wachten om de uren aan te passen tot ze in bloei staan, Ik dacht dat ze pas in bloei kwamen als we het uur aanpaste???

            Comment


            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment

            • MVDP
              MVDP commented
              Editing a comment
              bedankt
              Maar ik heb in de week slecht nieuws gekregen, mijn dochter en de 2 kindjes zijn naar huis gekomen en vertrouw het niet meer (de ex )
              Ik ga alles wegdoen...
              spijtig;;;

            #67
            Beste

            PS: (Die het nog niet moesten weten mijn dochter is terug gekomen met de 2 kindjes en de ex is niet te vertrouwen,
            daarom hebben we besloten om alles weg te doen..)

            Met pijn in het hart zijn alle plantjes verwijderd, ze waren al goed voorzien van worteltjes .

            Ik heb de aarde in een compostzak gedaan en weggezet, voor eventueel ander plantjes mee te planten??

            Dat van die pepers is misschien nog niet zo slecht, ik ga er eens over google..

            Jongens bedankt allemaal en tot volgende..

            ik hou jullie op de hoogte bij eventuele verdere ontwikkelingen..

            merci voor alles...

            QNQ: deze kweekverslag moogt ge afsluiten aub.




            20191227_102631.jpg 20191227_103011.jpg 20191227_103014.jpg 20191227_103016.jpg

            Comment


              #68
              jammer maar better be safe than sorry :/

              Comment


                #69
                Jep, flink kloten! Maar een wijs besluit om zo snel en resoluut te handelen. Petje af daarvoor Ik hoop dat jij, en dochterlief met de kids, alle shitzooi snel achter de rug hebben..

                En we wachten met smart je habanero kweekverslag af
                - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                Comment


                • MVDP
                  MVDP commented
                  Editing a comment
                  Bedankt om me zo te steunen,
                  En het is inderdaad zoals ge zegt kloten..
                  Merci
              Bezig...
              X