Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BCN Power Plant, BCN Critical XXL, Blackberry Gum onder 300W Mars Hydro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dag 68 (20 dagen bloei)

    Herfst in de kast.... Nieuw blad is mooi groen, verder geen bijzonderheden vandaag. Extra water lijkt ze goed te doen.

    IMG_3902.jpeg IMG_3901.jpeg IMG_3900.jpeg
    Lopend Verslag

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      ja, dat valt mij ook mee hoe die nog ontwikkelen. Had verwacht dat daar weinig mee zou gebeuren omdat ze vrijwel geen licht pakken

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Erg mooi. Dat gaat nog groeien en zwellen en je gaat mooie toppen kunnen fotograferen.

    • Waldpiek
      Waldpiek commented
      Editing a comment
      Mooi egaal veldje!

    Mooi tentje vol

    Comment


      logo-adm-schaduw-1.jpeg om te zien da gaat nen lange dag worden om deze te oogsten !!
      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


        Gaat lekker hier....
        ga zo door
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment


          Even weer een update met een paar fotootjes... Gaat allemaal prima, er zit wel redelijk veel haar in mijn toppen (Honden hebben ook echt nadelen).
          Voeding mag misschien wel iets lichter, zie verbrande puntjes her en der.

          IMG_0030.jpg IMG_0016.jpg IMG_0018.jpg IMG_0027.jpg IMG_0034.jpg IMG_0020.jpg IMG_0037.jpg IMG_0038.jpg IMG_0041.jpg IMG_0042.jpg IMG_0048.jpg IMG_0074.jpg IMG_0051.jpg IMG_0045.jpg overzicht.jpg
          Lopend Verslag

          Comment


            De hoge resolutie versie van de foto's vind je hier...: KLIK
            Lopend Verslag

            Comment


              Dag 69...21 dagen bloei

              Voeding is inderdaad wat aan de rijke kant. Vanavond over op halve dosering. Wederom lijkt het of de critical weinig last heeft van voedingsproblemen. Daar waar de andere 3 duidelijk verkleurd blad hebben van de eerdere tekorten en nu overal wat verbrande bladpuntjes staat deze er nog steeds fantastisch mooi groen bij. De moeilijkste niet dus. Daar hou ik wel van.
              Powerplant doet het nu prima, Blackberry linksachter heeft iets te veel water (loopt er aan de onderkant uit) dus deze heeft gewoon minder nodig (ze krijgen allemaal tot op heden exact dezelfde hoeveelheid). Deze zet ik vanavond terug naar een halve liter i.p.v.1.
              Wat opvallend is is dat de powerplant enkele paarse verkleuringen in de toppen laat zien. Ik heb het nog even gedubbelchecked omdat ik dat wel verwacht bij de Blackberry maar niet bij de PP. Misschien tekenen van stress. Zien er verder prima uit dus geen directe aanleiding tot zorgen.
              Het is nu wel een kwestie van 50 tinten groen in de kast. Er zitten bladeren bij die bijna fluor groen zijn zo licht maar ook bad wat bijna zwart is zo donker. Typische sativa of indica kenmerken zie ik niet direct of ik herken ze domweg niet. Als ik dan wat moet benoemen zijn vooral de smalle balderen bij de critical opvallend.
              Last edited by Voor het eerst; 2 March 2020, 09:45.
              Lopend Verslag

              Comment


              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Verschillende soorten met de zelfde voeding, dan kan je wat problemen verwachten!

              • Voor het eerst
                Voor het eerst commented
                Editing a comment
                Ja, dat is weer een wijze les voor de volgende ronde...

              Dag 70...22 dagen bloei.

              Alles lijkt prima. Weer her en der mooi groen blad. Alle aangetaste blad lijkt vrij snel af te sterven en zal ik dus hopelijk eind volgende week kunnen opruimen zodat het geheel weer groen is. De toppen lijken echter niets te lijden te hebben gehad en groeien gestaag door. Ondanks de relatief lage luchtvochtigheid (53%) toch erg veel condens tussen het blad. Blijf met de gedachte spelen om te snoeien. Nu zou het een logische stap zijn om het aangetaste blad te verwijderen maar juist dit zit niet in de weg.
              Ik vraag me onderhand ook af of het gebrek aan water de voedingsopname niet wat belemmert heeft. Ik zit nu op de halve dosering BAC Bloom en ondanks dat toch her en der wat verbrande bladpunten. Nog even een weekje aankijken en anders nog maar eens halveren. Verlichting kan ik inmiddels niet zonder verdere aanpassingen verhogen dus laten we hopen dat ze niet al te veel meer groeien in de hoogte, hangt nu op zo'n 35cm.
              Bij 30 cm moet ik dus de staalkabels inkorten zodat ik nog 20cm extra heb. Duidelijk is al wel dat zonder scroggen de powerplant nooit had gepast. Critical geen enkel probleem en de Blackberry's zouden waarschijnlijk net passen. Zie direct nog een nadeel van een hele grote pot. Maar eerlijk is eerlijk, ik wil nog wel een keer mainlining proberen maar ben met het resultaat van de trog tot nog toe zeer tevreden. Het is relatief eenvoudig, zorgt in het begin voor een leuke dagelijkse bezigheid en ik heb zo een mooi gelijkmatig veldje wat de dagelijkse inspectie zeer eenvoudig maakt (tegen saai aan).
              Had geen zin om foto's te maken dus heb er alleen wat met de telefoon genomen voor de voortgang.
              IMG_3905.jpeg IMG_3906.jpeg IMG_3909.jpeg IMG_3907.jpeg IMG_3904.jpeg IMG_3910.jpeg
              Attached Files
              Lopend Verslag

              Comment


              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment

              • Voor het eerst
                Voor het eerst commented
                Editing a comment
                Precies dat dus. Er gebeurd best veel, maar wel steeds van hetzelfde. Denk dat ik mijn verslagjes maar om de dag ga doe ofzo

              Tent vol pingpongballetjes qua formaat, daar kan nog meer bij.

              Comment


              • Voor het eerst
                Voor het eerst commented
                Editing a comment
                Nee, 960W

              • Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                En dan 1 op 1 dat zou geweldig zijn , maar da zijn dromen denk ik ?
                Ge gaat dan wel het maximum uit uw dames kunnen halen met 960 watt !!

              • Voor het eerst
                Voor het eerst commented
                Editing a comment
                Dat lijkt me een onmogelijke opgave, maar mocht ik het doen dan is dat natuurlijk wel mijn streven

              Goedemorgen, gisteravond een keer alleen water gegeven. Was van plan halve dosering te doen maar het water zat er al in voor ik er erg in had. Nou ja, dagje zonder zal vast geen kwaad kunnen.
              Heb nog wat blad kunnen opruimen wat gevallen was en tevens maar even goed gecontroleerd op banaantjes want had er van de week weer een gespot (en natuurlijk verwijderd). Niets tegengekomen tot nog toe. Tevens wezen denken over mijn nieuwe project maar kan nog maar moeilijk een beslissing nemen. Ik heb nu een tweede mars hydro klaar liggen voor de volgende ronde maar ik vind die fluence spydr leds ook wel erg interessant. Vooral omdat ik er dan 960W boven kan hangen i.p.v. 600W. Anderzijds heb ik tot nog toe een zeer positieve ervaring met de Mars en dat is natuurlijk ook wat waard, niet geheel onbelangrijk is natuurlijk dat ik die ook al betaald heb en dat die Spydrs niet heel goedkoop zijn.

              Ach we hebben nog even, eerst deze ronde maar eens volbrengen. Pas 23 dagen bloei dus nog minimaal 30 dagen te gaan. Voor nu gok ik op 10 april
              Lopend Verslag

              Comment


                Dag 72.... 24 dagen bloei

                Een ietwat saaie update maar goed. Dames hebben gisteren een halve dosering voeding gehad, ik heb nieuwe vangstrips besteld (de huidige raken een beetje vol) en het hok een beetje opgeruimd (afgevallen blad van de vloer verwijderd). Ben ook nog even een paar foto's wezen maken maar heel veel gebeurd er momenteel niet dus ik heb ervoor gekozen om ze niet allemaal te uploaden. Uiteraard eerst een nieuwe overzichtsfoto...
                IMG_3917.jpeg
                En dan nu mijn herfstcollectie

                IMG_0200.jpg IMG_0179.jpg IMG_0188.jpg IMG_0190.jpg Nieuw blad toont toch licht verbrande puntjes... Nog maar even aankijken en anders nog minder voeding.
                Last edited by Voor het eerst; 5 March 2020, 09:07.
                Lopend Verslag

                Comment


                  Dag 73.... 25 dagen bloei

                  IMG_3921.jpg
                  Weinig te melden... Vannacht een nachtje de luchtontvochtiger uit gehad (iets met bak leeggooien) en ondanks dat een luchtvochtigheid van "slechts" 69%. Snel weer aangezet dus.
                  Geen bijzonderheden afgezien van de verkleuringen... ben er nog niet over uit of er nog tekorten/overschotten zijn. Zou ik alleen op de critical afgaan zeg ik dat er lichte overschotten zijn, kijk ik naar de rest zou ik eerder denken dat er nog wat tekorten zijn.... blijft lastig blad lezen. Vanavond eens het hele spul wat extra water geven, zie geen tekenen van water tekort maar heb al eerder ervaren dat teveel water ook zichtbaar zou moeten zijn en dan is het dus wel weer zo dat ze in airpots staan en dus sowieso lastig teveel krijgen. Dus vanavond bij wijze van proef eens 2 liter per plant. Ben benieuwd of ik morgenochtend verschil zie
                  Last edited by Voor het eerst; 6 March 2020, 08:50.
                  Lopend Verslag

                  Comment


                  • kelderkastje
                    kelderkastje commented
                    Editing a comment
                    Ha, ik had hetzelfde voor vannacht

                  • Voor het eerst
                    Voor het eerst commented
                    Editing a comment
                    Het ergst is dat ik gewoon de mogelijkheid heb om hem op de afvoer aan te sluiten maar te lui ben om die afvoer aan te leggen

                  F6A3A3A3-F10F-45AE-9C18-B7D2D62F7167.jpeg D81A700F-514F-4964-AF66-0A41A57B9B9D.jpeg 2DFE31D1-B1A1-46FB-81B6-05CABACF26EC.jpeg 9A7FEE63-ED9C-4FA7-B464-A894AE96F020.jpeg C0F35DBE-808B-4320-BE60-66273758946A.jpeg Dag 74.... 26 dagen bloei

                  Volgens planning dubbele hoeveelheid water gegeven, vanavond zien wat er gebeurd is.
                  Verder geen bijzonderheden

                  Lopend Verslag

                  Comment


                  • Remco
                    Remco commented
                    Editing a comment
                    Goeden morgen't , kant zo direct ni terug vinden , hoelang hebben u meisjes in voor bloei gestaan ??

                  Zo uit het hoofd ruim 3 weken
                  Lopend Verslag

                  Comment


                  • Flip Hasjkip
                    Flip Hasjkip commented
                    Editing a comment
                    25/1 Ben je omgegaan toch ? Samen met mij meen ik..

                    Dan staan ze 6 weken op 12/12, ik tel bij mij 3 weken echte bloei aangezien ze pas laat op gang kwamen met topaanmaak, denk dat die van jou wat rapper waren..

                  • Voor het eerst
                    Voor het eerst commented
                    Editing a comment
                    Klopt helemaal, zit nu op 27 dagen echte bloei dus ze hebben 19 dagen in de voorbloei gestaan (bijna 3 weken)

                  Heb je Calmeg?
                  Je hebt namelijk een M te kort als ik het zie 1/2/3 kijk.

                  (Heb ik dit niet eerder gevraagd?)
                  oh fudge je kan ook een zout soort gebruiken maar weet niet meer welke..
                  sigpic

                  Comment


                  • Voor het eerst
                    Voor het eerst commented
                    Editing a comment
                    Ik denk dat je bitterzout bedoelt. Deze heb ik er al rijkelijk overheen gestrooid.
                Bezig...
                X