Hallo Groene Vrienden..!! 
We gaan aan de tweede ronde beginnen.
DE SETUP.....
Homebox kweektent 1x1x2 meter
Garden High Pro clip on fan
600W HPS lamp + VSA
Softbox 500 m3/uur
Koolstoffilter Can Original 700 m3
Hygro/Thermometer
pH meter Hanna
28L potten
Davin DV12 schakelkast
Luchtbevochtiger
Kacheltje 500W
Voeding: zo'n start pakket van Plagron Alga met o.a.
Alga Grow
Alga Bloom
Vita Race
Green Sensation
Power Root
pH min
Substraat: light mix van Plagron
STRAIN
Lemon shining silver haze
RQS
De vorige ronde wat stomme foutjes gemaakt en een tegenvallend eindresultaat gehad. Mijn tent staat in de schuur die niet geïsoleerd is, wat nogal flinke schommelingen qua temperatuur gaf en veel te lage temperaturen wanneer de lamp uit was. Dat gaan we deze keer natuurlijk verbeteren.
Ik had de vorige keer een houten hok getimmert waar de tent in staat. Deze heb ik nu helemaal geisoleerd en alle kieren netjes dicht gespoten met PUR-schuim.
Vorige keer liep ik ook te klooien met verlengsnoeren en stekker dozen, wat me niet echt lekker zat. Dus ik heb nu een 6 tal stopcontacten in het hok gemaakt.
Ik moet vandaag alleen nog even de VSA op verantwoorde manier bevestigen in het hok en dan ben ik Ready 2 Go
.
Als het goed is komen vandaag de zaden in de bus en dan gaan we beginnen.

We gaan aan de tweede ronde beginnen.
DE SETUP.....
Homebox kweektent 1x1x2 meter
Garden High Pro clip on fan
600W HPS lamp + VSA
Softbox 500 m3/uur
Koolstoffilter Can Original 700 m3
Hygro/Thermometer
pH meter Hanna
28L potten
Davin DV12 schakelkast
Luchtbevochtiger
Kacheltje 500W
Voeding: zo'n start pakket van Plagron Alga met o.a.
Alga Grow
Alga Bloom
Vita Race
Green Sensation
Power Root
pH min
Substraat: light mix van Plagron
STRAIN
Lemon shining silver haze

RQS
De vorige ronde wat stomme foutjes gemaakt en een tegenvallend eindresultaat gehad. Mijn tent staat in de schuur die niet geïsoleerd is, wat nogal flinke schommelingen qua temperatuur gaf en veel te lage temperaturen wanneer de lamp uit was. Dat gaan we deze keer natuurlijk verbeteren.
Ik had de vorige keer een houten hok getimmert waar de tent in staat. Deze heb ik nu helemaal geisoleerd en alle kieren netjes dicht gespoten met PUR-schuim.
Vorige keer liep ik ook te klooien met verlengsnoeren en stekker dozen, wat me niet echt lekker zat. Dus ik heb nu een 6 tal stopcontacten in het hok gemaakt.
Ik moet vandaag alleen nog even de VSA op verantwoorde manier bevestigen in het hok en dan ben ik Ready 2 Go
.Als het goed is komen vandaag de zaden in de bus en dan gaan we beginnen.

Comment