Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Siver haze , big bud, super cheese, northern light en ny diesel allemaal samen .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: Siver haze , big bud, super cheese, northern light en ny diesel allemaal samen .

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Wesley pipes; 22 March 2020, 17:05. Reden: Had de oorsprong van de zaadjes nog niet vermeld..
    Ganja always does the trick.

    #2
    Met de veg switch zeer korte internodes, kleine plant, na 2 maand bloom switch ook aangelegd en dan zag je echt groei per dag maar langere internodes

    ik denk dat ik het moe was van ze niet te zien groeien waardoor ik vanalles geprobeerd heb, flushing ,bloom switch aan , lichten hoger , misschien de varenrouwmug die even onderdrukt werd, maar plots herstarten ze met groeien
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      Ganja always does the trick.

      Comment


        #4
        Zie ik nou zwarte schimmel in je hok?
        Lopend Verslag

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Ja jammer genoeg oud huis maar de schimmel is niet actief hoor , alles goed bekeken is van jaren geleden

        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Ok.. Nou ja zolang het niet op je planten terecht komt zal het geen kwaad kunnen denk ik

        #5
        Zonder toppen na 3 maanden klaar met photoperiode planten

        Mgoed, de 1e foto in dit topic is hoe ze er nu bij staan denk ik ?
        Ziet er goed uit, ze gaan nog wel wat groeien.
        Heb je het licht al op 12/12 staan ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Merci voor de tips , zal ze zeker benutten ! Ik dacht , met een voorgroeiruimte en stekken te nemen terwijl de andere bloeien , dat ik paar maand zou kunnen uitsparen ; vergeten te zeggen heb nog een klein tentje 70x70 om stekken of een moederplant in te houden.. de hoeveelheid planten wordt dan inderdaad wel een probleem , maar ik ga de slechtere stekjes dan wel eruit filteren . Daar staat er nog een orange bud in die ik wil houden voor stekken. Het hok staat nu 5 e dag in bloei , zal even nieuwe foto posten.

        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Precies dit dus

        #6
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.
        Ganja always does the trick.

        Comment


          #7
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          Ganja always does the trick.

          Comment


          • smoked bud
            smoked bud commented
            Editing a comment
            Knip jij het geel van de bladeren?
            Want ik zie precies veel bladeren waar de punten van zijn afgeknipt?

          • smoked bud
            smoked bud commented
            Editing a comment
            Zou het niet beter zijn dat je ipv 2x water en 1x voeding ... altijd voeding geeft maar 1/3 van wat je nu in je voedingswater doet.
            Zo krijgen ze telkens 1lichte dosis ipv 1x per week de volle lading ofzo.
            Ik ben zelf nog veel aan het leren maar mij lijkt dat het beste.
            Ik weet niet wat anderen hiervan denken.
            Alle meningen zijn welkom

          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Dit is mijn voorgroeitentje , waarvan de meeste stekken zijn , van stekken snijden ze meestal de punten af van de blaadjes , maar weet nu niet meer precies waarom lol . Ja mss wel iets om uit te proberen van die voeding zo te geven, merci voor de tip , water geven is voor mij nog een van de moeilijkste dingen in een kweek ...

          #8
          Succes deze ronde
          Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

          Comment


          #9
          Heb een beetje zitten dieven of defoliation of hoe noem je het . Hopelijk neem ik niet teveel weg. Ik heb nu een mooi bladerdek in mijn scrog, alles eronder zou toch te weinig licht vangen. Is het zo dat je beter maar bloeivoeding geeft na 2 weken bloei ? Heb dit ergens gelezen weet niet meer waar...
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          Ganja always does the trick.

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Je praat over bloei als je witte pruikjes ziet,. dan kan je ook beginnen met de bloeivoeding. Sommige mensen praten over bloei als de lamp op 12/12 gaat, als je zo redeneert dan kan je na 2 weken beginnen met bloeivoeding.

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment

            Zolang ze nog groeien is er meer behoefte aan groeivoeding.
            Groei -> groei

          #10
          Als je wat doorgesneden aardappel in de potten legt dan zou dat de larven van die muggen moeten aantrekken. Na 1 of 2 dagen verversen.
          Ik heb het zelf eigenlijk nooit geprobeerd, ik laat het niet zover komen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Dank voor de comments , heb al aardappel schijfjes gestoken intussen , larven komen er op af hoor , en mijn goeie beestjes stratiolepsius scimitus, of hypoapsis miles groepeert erook rond en vallen de larven aan , brutale strijd daar

          #11
          Een beetje meer uitleg want zo halverwege een kweek beginnen met een dagboek zorgt voor grote gaten in het verhaal. Een foto van alle vloeibare stoffen die ik (soms) geef. Ik zal later nog een foto posten van de (traagwerkende) voedingstoffen die ik meng in de potgrond. was begonnen met metertjes van china maar na ze es in water te laten vallen, overgeschakeld op adwa ph en ec meters , super goed deze meters.

          Ik ben misschien nog van plan om te gaan experimentern met co2 , airbombz , iemand ervaring mee?

          Daarmee zou ik dan nog co2 metertj aanschaffen 9 euro, en lux meter van 10 om toch es te weten hoeveel die led lampen nu eigenlijk echt afgeven .
          Attached Files
          Ganja always does the trick.

          Comment


          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            Zijdegij ook aan't hamsteren ??

          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Ja he voor jaren ver , chanceke dat per ml. is lol

          #12
          Heb nu een lumen -lux meter app gevonden , die meet 360 lux bij mijn bladerdek , das heel weinig he? Dan zoek ik beetje op , vind ik dit , dus mijn led straalt paars uit denkelijk .. tegen de lamp 4000-5000 , terwijl je in de bloei 50 000 minimum moet halen? Iemand hier ervaring mee?
          Attached Files
          Ganja always does the trick.

          Comment


          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Leuk zo'n app, maar het veranderd je telefoon niet in een betrouwbare lux-meter.. Ik zou het dan ook alleen gebruiken voor de lol, niet om er serieuze conclusies uit te trekken.

          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Inderdaad was ter indicatie, nu weet ik wel dat niet alle lux meters werken op alle led s , heb mezelf terug beetje geld uitgespaard, ofwel moet ik veel duurder gaan , zie ik niet zitten ook.

          #13
          Ik neem nog altijd te weinig foto s van alles wat ik doe. Scrog is wel de max , sommige plantjes hebben wel 30 topjes die in de zon zitten nu. De new york diesel en silver haze, midden en links boven +rechts onder , vind ik de sterkste, ben blij dat er paar stekjes mooi gelukt zijn van deze. Paar zaadjes nieuw ook , la reina de africa, aka kaboom , van kannabia, paar onbekende voor buiten van een lekker soortje.

          eerst dacht ik 8/10 te halen van stekken , maar is eerder 5/10 , te nat te droog is nog moeilijk soms. Wel tof om te doen . Ik gebruikte clonex root riot en root mist voor de stekken

          kraanwater hier is keihard 630 ec uit de kraan , als je start kan je dat bijna niet omlaag brengen naar 500, wel een probleem voor zaailingen en stekken , niet?

          ben hier nu aan het sukkelen kan nu geen 2 foto s uploaden tegelijkertijd ook?
          Attached Files
          Ganja always does the trick.

          Comment


            #14
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            Ganja always does the trick.

            Comment


              #15
              Dag 12 op 12/12. Kheb ook in iedere 37 liter pot 10a 15 tijgerwormen gedaan , alle beetjes helpen ! Ik woon in bij een maat en hij rookt er ook graag ene , daarmee hebben we een beetje de kosten gedeeld en gaan we ook delen wat er van komt , zeer moeilijk in te schatten hoeveel de uiteindelijke opbrengst zal zijn, toch? Tel wel al meer dan 100 topjes... en de eerste bloeihaartjes komen erop, gelijktijdig bij deze variatie van planten . image.jpg
              Gemaakt met een oude ipad , foto s zijn soms beetje slechtere kwaliteit sorry daarvoor...
              Attached Files
              Ganja always does the trick.

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                De opbrengst kan je precies inschatten, daarvoor leg je je toppen na het oogsten en drogen op de weegschaal en dan weet je het.

                Inschatten tijdens de run is niet te doen..
            Bezig...
            X