Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2X Cookies en Cream & 2X Amnesia Mars hydro TSL2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Goeie morgen Voor het eerst
    alles goed kerel.
    Vraagje hoe kom nou aan een naaktslak?
    vorige keer had je muggen heb jij ergens een opening in je hok? Maar je dames zien er goed uit
    Succes kerel ga je weer volgen

    Gr Pantera

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Inmiddels is alles wel weer aardig ok. Muggen heb il eigenlijk altijd wel wat last van maar niet heel storend. Naaktslak... Moet echt met de potgrond meegekomen zijn, kan niet anders bedenken waar ze vandaan moeten komen. Zolang ik hier woon nog nooit een gezien.

    #17
    Eerste 7-vingerig blad is bij het oudste plantje een feit. Vanavond even de top eruit knippen en dan hoop ik dat deze plant daardoor de voorsprong iets kleiner laat worden. Ik zal deze plant zoals eerder aangegeven 1x extra toppen. Is ook wel leuk om op die manier het verschil te kunnen zien. Ik wil zien dat ik wat meer gebruik maak van de hoogte van de kast. Het idee is dat ik met 2 lampen en betere spreiding heb van het licht (dat is ook duidelijk zichtbaar) en dat de plantjes nu recht onder de lamp staat i.p.v. uit het midden. Zodra ik vind dat ze toe zijn aan de bloeiperiode zet ik beide lampen op 100%. Ik heb ze nu op 25% staan en vraag me af of dat dat net te weinig is of niet. Even 2 dagen aanzien want heb tot nu toe steeds 1 lamp aangehad op 100%. Dit levert bij de amnees extreem korte nodes (6 nodes en totaal 13cm hoog). Dit mag best iets meer strekken want anders wederom het blad zo kort op elkaar. Bladeren lijken ook weer erg groot te gaan worden. De aangevreten plant hersteld zich in ieder geval goed. De later bijgeplaatste zaailing... Tsja die loopt gewoon behoorlijk achter. Weet ik straks direct het resultaat van een extreem korte voorgroeiperiode.
    IMG_0208.jpg IMG_0204.jpg IMG_0206.jpg IMG_0205.jpg IMG_0207.jpg
    Lopend Verslag

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Dat zou ik ook denken maar het blad krult omhoog. Bij te veel water zou je denken dat ze eerder wat gaan hangen toch? Deze foto's zijn gemaakt enkele minuten na licht uit. Nou ja, ik kan de blumat vanavond eens 2 slagen dicht draaien. Kijken of dat verschil maakt.

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Die kleintjes kunnen tot wel 2/3 weken geen water nodig hebben!!

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Die kleintjes krijgen ook nog geen water (tenzij de blumat er anders over denkt). De grote pakt idd een liter per dag maar er wordt ook aardig wat verdampt in die grote potten. De groei is dan ook best aanzienlijk. (Zie volgende update)

    #18
    IMG_0209.jpg IMG_0213.jpg IMG_0214.jpg IMG_0215.jpg IMG_0216.jpg Goedemorgen... hehe het begint er op te lijken dat alles toch wel van start gaat. De plantjes doen het goed en ik ga vanavond de grote de eerste keer toppen (er heeft zich vannacht net een mooie nieuwe scheut gevormd en die mag vandaag even iets groeien voordat die eraf gaat). Ik krijg de indruk dat die ribbels in de grote bladeren iets met de groei te maken hebben. Mijn vorige ronde had ik ook erg groot blad en ook die bladeren krulden eerst voordat ze mooi werden. Dit is nu goed te zien als je de foto van gistermorgen vergelijkt met de foto van vandaag (grote amnees). Maar kijk zelf maar ff.
    Lopend Verslag

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Heb ook 2 x Haze staan en een maatje heeft er ook 1, die hebben ook van die rimpelige bladeren. Denk ook dat dat aan de snelle groei ligt..

      Oh ja, heb wel eens gehoord dat Haze altijd lelijk groeit, heb er zelf niet veel ervaring mee maar zou zomaar eens kunnen..

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment

    #19
    Zo, vandaag maar gelijk begonnen met drastische maatregelen. Ik heb de oudste amnesie getopt en wil deze dus eind van de week binden. Ik wil dat voor deze dan ook 4x doen (16 toppen). De 2 middelmaatjes wil ik in principe 3x toppen en de kleinste dan 2x. Ik verwacht dan dat ze qua groei weer ongeveer gelijk liggen maar zo niet dan heb ik de mogelijkheid om de potten te verplaatsen.
    Ik heb dan ook alleen maar een foto genomen van de amnees die getopt is voor en na het snoeien. De overige blaadjes haal ik volgende week weg zodra de plant zich hersteld heeft.
    IMG_0199.jpg IMG_0200.jpg
    Lopend Verslag

    Comment


      #20
      Ziet er alvast veelbelovend uit, hopelijk ga je een lekkere oogst hebben

      Comment


        #21
        Ziet er al weer iets anders uit. Van klein naar groot...
        Toppen lijkt goed gegaan te zijn. De 2 grote fanleaves laat ik steeds zitten totdat ik de volgende top. Gevoelsmatig is dit beter dan direct alle blad weg halen.
        De allerkleinste laat ik denk ik maar gewoon groeien zonder deze te toppen. Dit verschil haalt deze echt niet meer in. Over 2 weken wil ik toch naar 12/12.

        Lampen iets hoger gehangen en het vermogen opgeschroefd naar 50%. Dat is eigenlijk al best veel licht

        IMG_0207-2.jpg IMG_0206-2.jpg IMG_0204-2.jpg IMG_0203.jpg
        Lopend Verslag

        Comment


          #22
          Je vorige kweekverslag zag er zeer geslaagd uit!

          Ik volg deze. Ben benieuwd hoe ze worden

          Comment


            #23
            Ik denk dat ik dit weekend een cookie kan toppen. Gisteren de amnees voor de tweede keer getopt. Besloten het mainlinen i.v.m. het enorme verschil te beperken tot de achterste twee. De voorste twee mogen dan lekker op natuurlijke wijze groeien. Kan ik gelijk het verschil in resultaat zien. Merk wel wat warmtestress (ondanks slechts 28˚C) of lichtstress. Licht blad met enigszins verbrande punten kan mijns inziens geen overvoeding zijn.

            IMG_0219.jpg IMG_0222.jpg IMG_0230.jpg IMG_0223.jpg IMG_0225.jpg IMG_0226.jpg IMG_0224.jpg IMG_0227.jpg IMG_0229.jpg IMG_0231.jpg IMG_0233.jpg IMG_0237.jpg IMG_0238.jpg
            Lopend Verslag

            Comment


              #24
              Updates gaan nog niet zo vlot als ik dat zou willen. Hoop aan het hoofd momenteel en helaas ook nog een sterfgeval tussendoor. Dat vraagt een tijd van bezinning dus waarschijnlijk ben ik de aankomende dagen nog minder aanwezig. Wat ook even schrikken was was dat er 2 agenten in burger voor de deur stonden die een anonieme tip hadden gekregen dat ik wiet zou kweken. Ze wilden heel graag even rondkijken, of ik dat als probleem zag. Ik antwoordde daarop dat ik dat normaal niet zo erg vind maar dat ik dat nu eigenlijk niet zo'n strak plan vond nadat ik de dag ervoor mijn broertje dood in zijn woning aangetroffen had. Een van de agenten herkende mij daarop doordat deze ook aanwezig was toen ik mijn broertje gevonden had en beloofde mij z.s.m. weer weg te gaan. Dat hebben ze inderdaad gedaan en ze hebben overal gekeken behalve daar waar ze het schijnbaar niet verwachtten dus mijn opzet is geslaagd door de kast gewoon midden in het zicht te zetten.

              Nou ja, laten we het nu maar eens over de plantjes zelf hebben. De amnees rechtsachter is inmiddels 2 x getopt, de cookie linksachter heb ik zojuist voor de eerste keer getopt. De dames voorin laat ik met rust want zijn toch al zorgenkindjes hotel de amnees aardig bijtrekt. Ik denk zelf aan hittestress maar heb de lampen gisteren al verhoogd dus nu maar even zien wat nieuw blad doet. De cookie blijft vooralsnog erg compact (al wel 3 nodes). Wellicht dat deze van de week nog ff bijtrekt.

              IMG_0248.jpg De kleinste

              IMG_0241.jpg De cookie met lichtstress...

              IMG_0245.jpg De amnees die ik vandaag voor het eerst getopt heb.

              IMG_0244.jpg De amnees die nu 2x getopt is en al weer bijna gebonden kan worden.

              IMG_0243.jpg Nogmaals de miniatuurcookie

              IMG_0242.jpg Hittestress??

              IMG_0252.jpg Closeup van het toppen van de amnees
              Lopend Verslag

              Comment


              • Waldpiek
                Waldpiek commented
                Editing a comment
                gecondoleerd en sterkte

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Heftig nieuws. Gecondoleerd met het verlies en sterkte toegewenst!

              • GreenShaggy
                GreenShaggy commented
                Editing a comment
                Gecondoleerd en veel sterkte!

              #25
              Gecondoleerd en sterkte!

              Ik zit Nu wel met een vraag... hoe veilig is het om op dit forum kweekverslagen te maken?

              Comment


              • Weske
                Weske commented
                Editing a comment
                Anonieme tip reken maar eerder op dat het iemand is waar je het tegen verteld hebt of een van de buren

              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Net zo veilig als al het andere dat je op internet of op je gsm doet.

              #26
              image_361928.jpg Zo weer een kleine update. De amnees doet het goed. Toppen gaat zoals ik dat wil en hersteld steeds snel. De getopte Cookie is ook weer hersteld dus heb ik een beetje van blad ontdaan zodat deze eind van de week ook gebonden kan worden. De voorste twee zijn nog klein maar lijken aardig bij te trekken. Ik denk dat dat in de bloei straks wel goed komt.
              Het ziet er ook naar uit dat het verhogen van de lampen resultaat heeft gehad. De verbrande amnees heeft weer mooi groen nieuw blad. De kleine Cookie begint ook eindelijk op een plantje te lijken.

              IMG_0266.jpg Amnees weer gebonden...

              IMG_0261.jpg De kleine cookie krijgt vorm..



              IMG_0263.jpg Cookie voor het snoeien...

              IMG_0265.jpg Cookie na het snoeien...

              IMG_0260.jpg Kleine Amnees met mooi nieuw blad
              Attached Files
              Lopend Verslag

              Comment


              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Flinke bondage hier!

                Gaat goed man

              • Green Bandit
                Green Bandit commented
                Editing a comment
                Gaat goed bij jou zeg! dat word vast lekker

              #27
              Goedemorgen, even een kleine update (ga zo een pup ophalen en dus even wat anders aan het hoofd ). Ik heb zojuist het hele hok volgespoten met pyrethrum om even een paar duizend mugjes te vermoorden maar helaas begaf halverwege mijn actionsproeier het. Ach.. 3 ronden meegegaan voor 5 euro.
              Foto's zal ik vanavond even nemen hoop ik als ik niet total los op de bank lig na 7 uur in de auto gezeten te hebben...

              De kleine amnees is in ieder geval aardig bijgetrokken. Vanavond zal ik ook een foto maken van de grote amnees voordat deze voor de derde keer getopt gaat worden. Het doel is om deze plant totaal 4x te toppen voordat het licht om gaat en ik hoop dan ook dat ik vanavond de cookie voor de 2e keer kan toppen. Dan volgende week de laatste keer toppen voordat we omschakelen. Erg benieuwd naar de verschillen tussen mainline en er echt helemaal niets aan doen (of hooguit wat blad verwijderen).

              Lopend Verslag

              Comment


                #28
                Nou dat was me gisteren dus wel het dagje. Bleek dat er een miscommunicatie was over de ophaaldatum van de pup dus morgen nog een keer. Alsof het dichtbij was.

                Wat betreft de dames... Pyrethrum is geen goede voeding kan ik je verzekeren.... Aardig schade maar daar komen ze denk ik wel overheen. Verder doen ze het prima geloof ik. De laatste foto is een vraag... Ik ben deze aan het mainlinen... Is het raadzaam om de nu uitgelopen tak ook weg te halen of deze ook gewoon toppen? Qua aantal nodes zou het geen probleem moeten zijn lijkt mij.IMG_0004.jpg IMG_0003.jpg IMG_0001.jpg IMG_0005.jpg IMG_0002.jpg IMG_0010.jpg

                IMG_0006.jpg
                Lopend Verslag

                Comment


                • Wesley pipes
                  Wesley pipes commented
                  Editing a comment
                  Ik zou hem ook mainlinen en toppen , ziet er goed uit !

                • Takketoelli
                  Takketoelli commented
                  Editing a comment
                  Wat is het verschil tussen weghalen en toppen?

                  Ik weet niet wat je plan van aanpak is, maar ik zou de tak nog een keertje omlaag binden.

                  Alles kan eigenlijk

                • Voor het eerst
                  Voor het eerst commented
                  Editing a comment
                  Ik bedoelde de scheut die op de onderste foto omhoog steekt. Deze is inmiddels dus verwijderd

                #29
                Die cookies en cream heb ik ook staan.
                Ze zien er stralend uit man.
                Dat beestje ziet er schattig uit wat is het voor iets nieuw huisdier
                The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                5 lekkere grieten onder de zon

                Comment


                • ganjagast
                  ganjagast commented
                  Editing a comment
                  Rickysticky heeft die foto gemaakt. Geniale foto

                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Goed getraind hoor, " Buzz speel doodt " .

                • ganjagast
                  ganjagast commented
                  Editing a comment
                  Korreltje brood doet wonderen, ricky the fly whispereereeer

                #30
                Takketoelli
                Jamzieman



                deze?
                20190813_1817_002.jpg

                Comment


                • Voor het eerst
                  Voor het eerst commented
                  Editing a comment
                  echt gaaf

                • Jamzieman
                  Jamzieman commented
                  Editing a comment
                  die heeft meer haar op zen kop als ik

                • ganjagast
                  ganjagast commented
                  Editing a comment
                  Ghehe jamzie
              Bezig...
              X