Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2X Cookies en Cream & 2X Amnesia Mars hydro TSL2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Damn, jammer man, zag er zo prima uit deze ronde..

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #92
      Enig idee hoe dat komt? Want als ik 3 weken tot nu teruglees, ging het wel goed? Geen ventilatie?

      Comment


      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Nja dit zou een dingetje kunnen zijn.. Ik lees hier wel eens dat een ventilator in je kweekruimte overbodig zou zijn omdat je toch al afzuigt.
        Ik heb daar nogal twijfels bij.. Hoe meer je lucht beweegt, hoe minder de kans dat ergens bij je toppen of onder je bladerdek de lucht blijft hangen en heel vochtig/broeierig word.
        Ik zou het laten stromen en in beweging houden van mijn lucht niet toevertrouwen aan alleen een afzuiger. maarja.. Meningen zijn verdeeld.

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Het moet haast wel een ventilatiedingetje zijn. Ik heb een airco die het spul reguleert maar.... deze reguleert alleen als er wat te reguleren is. Ofwel is de luchtvochtigheid en de temperatuur binnen het ingestelde bereik dan doet hij niets, dus ook niet ventileren schijnbaar. Volgende ronde toch maar een 5W ventilatortje erbij voor de zekerheid.

      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        Ik zou dat er misschien nu al bij zetten en redden wat te redden valt.afzuip man

      #93
      Inmiddels alles maar omgehaald. Was er klaar mee. Ik heb het zeer nauwkeurig geknipt (alle verkleuringen eruit)en daarna 357 gram natte amnesia overgehouden en 241 gram Cookies & Cream. Ik zal binnenkort laten weten of het rookbaar is. Trichomen zien er redelijk uit (5% amber, 70% melk, rest helder). Alle toppen met uitsluitend heldere trichomen (voornamelijk onderin dus) heb ik in de kliko gegooid samen met het net gemaaide gras. Jammer... maar mijn nieuwe potten zijn wel binnen, de eerste witte puntjes zijn zichtbaar op de gisteren in koffiefilters gestopte zaden. Deze manier van ontkiemen is toch wel duidelijker.
      Lopend Verslag

      Comment


      • Waldpiek
        Waldpiek commented
        Editing a comment
        Het beste er maar van maken en hopen dat je volgende ronde beter gaat!

      #94
      Ik weet niet of het niet goede ventilatie is hoor

      Als je toprot hebt, wil je ook wel echt goed schoonmaken denk ik? Is een schimmel.

      Comment


        #95
        Toprot is zo ontzettend balen. Het heeft me eens zowat een hele oogst Super Skunk gekost. Toen las ik dat het wordt veroorzaakt door dauwpunt en om dauwpunt te voorkomen moeten de dag- en nachttemperatuur niet meer dan acht graden uit elkaar liggen. Sinds ik daar op let heb ik geen toprot meer gehad.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Ik heb al een flinke tijd geen rot gehad en ik let altijd strikt op de temperaturen.

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Yep, dat is wel een bekend gegeven in de wietkwekerij.
          De temperatuur varieert hier hooguit 4 graden gedurende de hele kweek.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...2&d=1562413009

        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          temperatuur is idd vrij stabiel. tussen 24 en 28˚C
      Bezig...
      X