Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pipe's groeitent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Dag 15

    de rest verpot
    image.jpg
    1 k2 blijft klein , die haal ik er van tussen

    image.jpg

    3 liter afgezuurd water langs onder gegeven , alles zit nu in 3,5liter rozenpotten

    het doel is om het licht zo lang mogelijk zo laag mogelijk te houden , korte internodes, kleine tent ook he.

    Ganja always does the trick.

    Comment


      #18
      Dag 19

      2ml alga grow per liter gegeven, 1 liter verdeeld bovenaf gegeven. Paar dagen geleden een heel klein beetje silicium meegegeven. 20200629_141923.jpg groepsfoto! De midden is cash express en k2

      Van links naar rechts boven naar onder:

      Crittical k kannabia, 3x special kush
      bubble gum, k2, cash express, k2
      Critical rqs, cash express, sp. Kush, bubblegum

      Ganja always does the trick.

      Comment


        #19
        Dag 21

        Gelijkmatig groeien hebben ze weinig zin in voorlopig.. niets aan te doen he .
        grondmixje al klaargemaakt voor de bloei, hoop nu ne supermix te hebben

        Op een zakje van 60 l uit aveve voeg ik toe

        klein handje bat guano, beendermeel, kali, kieseriet, lavameel, wormenmest, myco en start,

        trichoderma een paar gram
        Een mysterie zakje uit china???
        Een hoop perliet en vermiculiet.

        Weinig stikstof gebaseerde voeding, meer voor de bloei p en k , en hopelijk eens volgroeide wortelkluiten met die andere toevoegingen.

        Dan een paar liter water en goed mixen met een staafmixer.

        Verder 1,5liter uitgegoten onderaan met 0'5 ml bac silica power.
        Attached Files
        Ganja always does the trick.

        Comment


          #20
          Er zit een enorm verschil tussen bv de k2 ( kleinst) en de criticals en de special kush (grootst). Maar alles doortworteld en strak . Die trichoderma/ mycorizae zal ook wel zijn werk doen !

          Nu moeten ze het nog 8-9 weken uithouden in dat kleine tentje ai. Zou ik nu al toppen ? 70x70x160 is opp. Van tentje , voor 12 stuks . Heb zitten zoeken op tablet, pc en gsm om fotos goed te kunnen plaatsen , niet gevonden. Nochtans 1x gelukt vroeger. .

          Weet nu al dat ik een kweekje ga doen met nydiesel, la reina de africa en critical samen, van 3 rondes de beste groeiers. De mooiste ook . Sorry dat de foto s zo staan , tot een volgende
          Attached Files
          Ganja always does the trick.

          Comment


          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            kelderkastje topte je ze , of deed je er niets aan ? Ben aan het twijfelen, met de ruimte voorhanden...

          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Ik deed niets qua knipwerk, enkel vanonder wat opschonen. Ze maken vanzelf gebruik van de beschikbare ruimte. Knus bij elkaar.

          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Ga ik dan ook zo doen , vorige keer vergeten , waardoor ik nu de kans kreeg om stekken te maken in de bloei, en zo eens monstercroppen uit te proberen..thx !

          #21
          Dag 28

          ze groeien als gek, en dat onder die goedkope lampjes van ali. Hier en daar wat strek , en dat had ik niet de eerste keer toen ze voorgroeiden onder die kingled . Tverschil moet wel ergens zitten...

          nu terug enkel afgezuurd water ph 6,3 van onderen geven, er staat een tuintray in waar ze alle 12 samen water in krijgen. De ene heeft wel meer dorst dan de andere , hpelijk drinken ze dan ook sneller .

          ik denk dat ik me eens ga verdiepen in zelf lamp samenstellen, haal je er veel voordeel uit? Zo een lamp van bv 1000 euro, voor 300 kunnen samenstellen? Er zijn hier verslagen van he , zal ik beetje in inlezen...

          nugoed , alles gaat goed , tot een volgende!

          Dit had ik geschreven voor ik de ⛺️ opendeed, de strek is wel extreem... wat kan ik hieraan doen ? Betere lamp ?, enigste denk ik dan ?
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.
          Ganja always does the trick.

          Comment


          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Lamp dichterbij? Ik kan mijn LED tot 5 cm boven de plant zetten. 15 is voor mij de maximumafstand. Maar dat hangt van je lamp af natuurlijk.

          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Hangen tot een paar cm er boven ... veel te lichte lampjes , zogezegd 1500 w en 1200 w samen , nog niet genoeg. Maar in de bloeiruimte hoogte genoeg dus strek is niet zo erg? Of creeer je dan slappe planten met weinig opbrengst?

          #22
          Dag 29 , lamp laten vallen 2 hoofdstammen gekraakt, niet meer te plakken... nog proberen te wortelen met die clonex root riot cubes als laatste redmiddel. Toen waren het er nog 10 en 2 stompjes . Vroeg getopt zullen we zeggen. Hopelijk wortelen ze en hebben ze bijna geen achterstand??

          Verdergeef ik ze maar om de 2 dagen water om ze goed te laten wortelen. Dus maar om de 4 dagen 2 ml plagron alga grow per liter.
          Attached Files
          Ganja always does the trick.

          Comment


            #23
            Oei oei oei oei oei lamp niet kapot verder?
            Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

            Comment


            • Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Nee maar tzou van nie hoog vallen , tzijn er van ali minder dan 20 euro .

            • Weske
              Weske commented
              Editing a comment
              Gelukkig maar beter plantjes die weinig tot niks kosten als een lamp hopen dat verdere problemen uitblijven

            • Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Hoop het ook , blij dat ik met meerdere plantjes begonnen ben , altijd wel ergens een foutje of iets waardoor er wegvallen.

            #24
            1 maand sinds de geboorte.

            Lampke (ik eigenlijk) heeft 2 cash expresssn er vroegtijdig vanaf geholpen. Toen waren er nog 10. Heb nu de lampen gewisseld van plaats omdat r veel verschil in zit in alles samen. Links kort rechts strek. Hoplijk helpt het met de 2 lampen es te wisselen van plaats...

            2 dagelijks water 6.2 ph , alga grow 2ml/l

            Morgen een beetje verhogen van voeding en es bn micromix bijgeven...
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 10 photos.
            Ganja always does the trick.

            Comment


            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              Dien tweede foto , Precies een zonnebloem !!!!

            • Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Terug biddend naar de zon hopelijk binnen een uurtje fzo

            #25
            Dag 33

            Ik geef nu elke dag bijna 1,5 l water met 5ml bloom erbij, meestal boven soms van onderaf.

            In de special kush x4 en de 2 criticals zit er strek en groei , en weet niet of ik goed gedaan heb met het volgende om ze gelijk van hoogte te krijgen ?... wat creeer ik hier mee? Sterkere plant, of net omgekeerd ? Wat doen jullie ? De kleinere verhogen ? Of laten zijn ... 20200713_212516.jpg in een dag wel terug fier omhoog , teken van gezond he. 20200713_212602.jpg beter niet doen zoiets ? 20200713_212425.jpg nu juist nog de criticals...of best niet ?
            Ganja always does the trick.

            Comment


            • Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Heb bijna geen bakstenen meer over had dit inderdaad beter gedaan voor ik beginnen plooien ben he. Nuja wat gebeurd is , is. Nu van de criticals blijven en de rest mss op verhoogje..

            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Ehm, paar bakstenen onder de hoge weghalen dan maar.

            • Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Lol had ik nog ni aan gedacht , maar inderdaad

            #26
            Leuke plantjes, jammer van de 2 ongelukkigen maar word wel zeker nog iets
            ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

            Comment


            • Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Thx ! We gaan ons best doen he !

            #27
            Dag35

            Gisteren niets , vandaag 1,5l van boven en 2l langs onderen, afgezuurd naar 6.5.

            Hopelijk kan jr het een beetje zien maar lichtgroen toch of niet ? Ik geef ze eigenlijk een zwak begin vind ik met die 2 ali lampen...

            Tijd voor eenEn een
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 10 photos.
            Ganja always does the trick.

            Comment


              #28
              Dag 40

              ik heb ze nu eens allemaal uit de tent gehaald . Een paar nieuwigheidjes gevonden...

              Denk van ze nu een beetje meer grow te geven en nog iets bij , maar wat ? iemand een vermoeden wat de stippen en de andere fotos zeggen ?

              ​​​​​​​

              ​​​​​​​
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 6 photos.
              Ganja always does the trick.

              Comment


              • Wesley pipes
                Wesley pipes commented
                Editing a comment
                Takketoelli het zijn er eigenlijk teveel om mooi te kunnen verzorgen , tentje staat te vol , met die lampen zie ik ook niets. Wou nu eens zien hoe ze het deden met een minimum aan extras. Maar het evenwicht vinden is het beste he. Heb denk ik al een klein beetje calmag bijgegeven gisteren... in de groei staan ze nu te licht van kleur en in bloei donkergroen. Moet omgekeerd zijn vind ik..

              • kelderkastje
                kelderkastje commented
                Editing a comment
                Jullie kunnen wel een clubje oprichten van de lampgeaccidenteerden

              • Wesley pipes
                Wesley pipes commented
                Editing a comment
                lol tis iets van. dn binnen een jaar of 5 een hoop lampen in de tuin op een hoop , benzine en de fik erin

              #29
              Ik rook teveel bij de plantjes, of ik zit er teveel aan met de handjes, of beiden... nieuwe ronde. Alweer tabaksmozaiekvirus op een plant . Special kush1 deze keer.... op een geplooide plant.
              'Het virus treed binnen langs beschadigde celwanden'. En het is het eerste ontdekte virus is nog een weetje zot beestje da virus . Beetje gewikit.

              Maar kaN het overleven in een tent tussen 2 rondes door vraag ik me af...

              Niet roken en handschoenen toch aan het overwegen nu...
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.
              Ganja always does the trick.

              Comment


                #30
                Dag43

                Een voor een es goe bekijken.
                toch een beetje perikelen maar ja lamp kan beter en ik kan ook beter
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 10 photos.
                Ganja always does the trick.

                Comment

                Bezig...
                X