Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76

    Comment


      #77
      Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

      Is dit misschien te wijten aan het feit dat de linkse stekgrond heeft gekregen en de rechtse direct grow-mix...(voedingstoffen die al in het mengsel zitten)
      Ja linkse krijgt gewoon wat minder stikstof waardoor deze wat lichter is maar is geen ondervoeding.

      Comment


        #78

        Comment


          #79
          Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

          Hey lange...bij mij staat de LV ook maar op 50 a 60% maar goed das in mijn situatie..bij jou zoals je als egt doorgaan hoe je gaat alleen die LV zou ik wel proberen omhoog te krijgen ..mocht dat nei lukken ook geen prob..de dames zullen echt wel hun ding gaan doen!
          sigpic

          Comment


            #80
            IMG_1070.jpgIMG_1071.jpgIMG_1072.jpgIMG_1073.jpg
            overview "de jongste" " den ice" klimaat

            ben opnieuw enkele druppels startbooster (+- 0,125ml) per 2l water aant toevoegen.


            salukes
            Attached Files

            Comment


              #81
              Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

              hi guys,

              eventjes een update...

              Vandaag heb ik ze naar hun uiteindelijke pot verplant en voorzien van hydrokorrels. De wortelvorming was bij elk van hun zeer goed ontwikkeld.
              Morgen ga ik een laag tafeltjes maken zodat ze niet rechtstreeks op de grond staan.


              IMG_1074.jpg

              Comment


                #82
                Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                valt me 1 ding op de grond lijkt keidroog, alsof het uit de verpakking komt net,wel gelijk ook water erbij gedaan?

                Comment


                  #83
                  Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                  mooitje links achter, eigenlijk allemaal prachtig , uitstekende keuze in planten dusja nog veel succes!

                  Comment


                    #84
                    Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                    hi,

                    Ik durf ze eigenlijk niet teveel water geven...de plantjes krijgen 100ml nu ze in de grote potten staan. heb er nog wat moeite mee het juist in te schatten...
                    maar ik dacht dat het beter minder dan teveel was. Ik heb wel de aarde niet nat gemaakt bij het verplanten. zal wat water gaan toedienen.


                    salukes

                    Comment


                      #85
                      Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                      Ik ben vrij easy erin..zodra de stek op een nieuwe pot gaat 11 of 18L bv dan poot ik em erin en geef ik em een liter water met een juiste Ph en startboost...de komende 4 a 5 dgn krijgt ie nix meer..daarna ga ik verder met bovenaf water geven..ook half liter per 2 dgn..zodra wortel onderin de pot zit..2x per week van onderaf. vrij simpel voor jezelf en gaat altijd goed

                      Succes!
                      sigpic

                      Comment


                        #86
                        Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                        hi guys,


                        even update... eveneens twee foto's van de misvormde blaadjes, zoals besproken op de chat (voor wie erbij was...)

                        IMG_1087.jpgIMG_1086.jpg
                        de misvormde blaadjes van mijn blue mistic.


                        IMG_1092.jpgIMG_1091.jpgIMG_1089.jpgIMG_1094.jpgIMG_1096.jpg



                        IMG_1101.jpgIMG_1099.jpgIMG_1103.jpgIMG_1102.jpg
                        overzichtje lamp aan lamp net uit themp. en lv


                        zo, kga maffen....



                        Salukes
                        Attached Files

                        Comment


                          #87

                          Comment


                            #88
                            Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                            Ik geef bij iedere beurt voeding mee tenzij ik op een nieuw bemestte aarde sta die voor bepaalde tijd in icht heeft zitten...dus met wat voor aarde werk je ? Zodra mn plant op een lightmix lichtergroen gaat worden is voor mij moment voeding te geven...ik heb zelf een verslag staan ook en daar zie je ook heo wie wat wanneer en waarom
                            sigpic

                            Comment


                              #89
                              Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                              hey,

                              ik werk met grow-mix. ene zak mix van plagron, de andere weet ik niet juist. maar alle twee in growshops gekocht.
                              Wat vind je van de misvormde blaadjes op de vorige foto's? denk dat ik gisteren wat teveel water gegeven heb... de grootste hangt zijn bladeren een beetje...


                              ciaokes

                              Comment


                                #90
                                Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

                                Mss heb je een gele zak erbij gekregen van Plagron ook...een Bio Supermix..als da zo is heb je een zwaar bemestte grond.

                                Wat betreft die misvormde blaadjes..kzou ut niet echt weten..maar teveel water betwijvel ik als je zegt 100Ml per keer te geven..en teveel water geeft gele bladeren en dwerg groei en daar is hier als ik het goed zie op de foto geen sprake van.

                                Succes kerel!

                                GreetZ
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X