Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Gelato 41, 2x Cookies & Cream, 2x Amnesia en 3x Onbekend (Mixpack) (Seedstockers)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: 2x Gelato 41, 2x Cookies & Cream, 2x Amnesia en 3x Onbekend (Mixpack) (Seedstockers)

    Korting op 420shop
    Helaas was de laatste ronde niet zo'n succes dus we gaan het weer op de ouderwetse manier proberen.
    Wat ik nog niet geprobeerd had was om meerdere plantjes te zetten en deze wat korter voor te groeien. Dat wil ik deze ronde dan toch maar eens uitproberen.

    Ik ga voor Scrog of Sog afhankelijk van hoe het zich ontwikkelt. Wat we deze ronde wel weer doen is het blad verwijderen in de derde week bloei. Ik heb toch de indruk dat dit voor minder risico op toprot zorgt.

    De setup.....
    Ruimte 120x110 CM (bij. benadering)
    Verlichting: 2X Mars Hydro TSL2000W (totaal 600W)
    Potten: 9x 18 liter container
    Voeding: BAC GROW/BLOOM
    Toevoegingen: Plagron Sugar Royal
    Aarde: wat in de aanbieding is.

    Deze ronde ontkiemen we in filters want potten zijn nog onderweg... daarnaast staat de amnees nog even een paar dagen af te bloeien hoop ik.
    Scrognet zal in geval van Scrog een oude bekende zijn... tuingaas van de gamma, zeer tevreden over. Wat ik nu wel direct regel... een bewateringssysteem voor de achterste potten

    Deze ronde dus geen airpots, geen blumats... alles met de hand en als het even kan ook geen airco maar dat ligt aan het weer.

    Kleine wijziging.. Ik kwam met het uitpakken van de zaadjes ook nog een mispack tegen (niet aangebroken). Hier laat ik er ook 3 van ontkiemen.. Geen idee wat er in zit. We zullen zien.
    Last edited by Voor het eerst; 22 July 2020, 11:14.
    Lopend Verslag

    #2
    Present!

    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


      #3
      Je knalt ze wel lekker achter elkaar door he !
      Ik vind helemaal mooi
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Zal nu ook wel moeten. Ben blij als ik zometeen nog 100 gram droog overhoud

      #4
      Succes !
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #5
        Knallen met die handel
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #6
          B2F46649-9560-45CA-98E6-17D153D0E33F.jpeg
          Lopend Verslag

          Comment


          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Opvallend.... alle zaden hebben een wit puntje behalve de cookies. Nu meen ik mij te herinneren dat de vorige ronde de cookies ook al lastiger ontkiemde en ook bleven de plantjes wat achter. Ik heb voor de zekerheid alvast 3 extra zaden in het filter gestopt. 1 van de mix pack (hier had ik al 4 zaden in plaats van 3 laten ontkiemen voor de zekerheid) en 2 cookies.

          #7
          Ok.. van de 3 cookie en cream zaden is er slechts 1 ontkiemd. Ik wil niet weer met plantjes van verschillende leeftijden werken dus besloten alles maar in de grond te plaatsen en zien wat er van komt. Dit betekend wel dat er nu in 1 pot van de cookies 2 zaden zitten (beiden niet ontkiemd). Daar kan dus van alles mee gebeuren. Bovenstaande foto klopt dus nog steeds maar in de middelste pot achteraan zitten dus 2 zaden. We zien wel of deze wat gaat doen, gebeurd er niets halen we deze er gewoon tussenuit. Verder hebben alle zaden een worteltje van ca. 0,5cm dus we nemen 25-07-2020 als DAG 1.
          Lopend Verslag

          Comment


            #8
            Ok... de eerste 2 helmpjes zijn boven (Gelato41). Verder nog niets
            Lopend Verslag

            Comment


              #9
              En we gaan weer volgen uiteraard!

              Comment


                #10
                Ook gesubbed, volg met plezier mee, succes !
                Ganja always does the trick.

                Comment


                  #11
                  Inmiddels 2 amnezen, 2 gelato's en 1 uit de mixpack boven. Nog 4 te gaan.... Denk morgenochtend??
                  Lopend Verslag

                  Comment


                  • Voor het eerst
                    Voor het eerst commented
                    Editing a comment
                    Inmiddels nog 2 te gaan, hoewel er tegen de verwachting in 2 mixpack zaden in 1 pot opgekomen zijn... Had verwacht dat 1 van de 2 het niet zou halen.. Dus op dit moment 8 steeltjes maar helaas maar 1 cookies&cream. Hoop dat er vandaag of morgen nog 1 bij komt, dan kunnen we echt van start. Grappig om te zien eigenlijk dat er schijnbaar 2 cm stee kan groeien in 1 nacht maar dat ze eenmaal boven niet direct meer zo'n haast hebben. Luchtvochtigheid schommelt nu rond de 55% wat wellicht wat aan de lage kant is maar met een temperatuur van 24˚C ben ik dik tevreden en de dames vast ook wel. Op dit moment geen afzuiging en/of ventilatie ingeschakeld volgens mijn verbruiksmeter. Overigens valt me net wel op dat de tijdschakelaars schijnbaar toch nog een gezamenlijke 2,4W verbruiken

                  #12
                  Mooi... alles boven... Let's go girls
                  IMG_0057.jpg IMG_0046.jpg IMG_0004.jpg
                  Lopend Verslag

                  Comment


                  • Nederhigh
                    Nederhigh commented
                    Editing a comment
                    Let the fun begin

                  #13
                  Gefeliciteerd! Ook ik volg je natuurlijk weer

                  De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

                  Comment


                    #14
                    Leuk om altijd te volgen kweekjes van dezlfde breeder succes im subd
                    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                    5 lekkere grieten onder de zon

                    Comment


                      #15
                      We hebben weer nieuw speelgoed
                      Een temperatuur / hygro meter met data logger. Dit natuurlijk I.v.m. toprot. Het voorkomt op zich niets maar waarschuwt wel als er afwijkende waarden worden waargenomen.
                      het resultaat ziet er zo uit.. 37CFD7A2-A5D3-4F0C-A090-5D40C97EEE29.png 2C3ACB9B-F039-42B1-80B0-7E36B348D65D.png
                      Lopend Verslag

                      Comment


                      • Nederhigh
                        Nederhigh commented
                        Editing a comment
                        Nja al die andere versies die ik vind moet je nog met een usb stick in je computer stoppen .

                        Wat dat betreft is bt dus luxe. Maar via mijn home wifi netwerk zou nog mooier zijn. En een display..hmm keuzes.

                        Kost dan vaak meteen 100+ euro, en dat vind ik nogal overdreven.

                      • Voor het eerst
                        Voor het eerst commented
                        Editing a comment
                        Wifi had ik ook fijn gevonden... Echter heb ik een afweging gemaakt wat ik nodig heb en wat het mag kosten. Display is natuurlijk mooi maar in mijn geval zinloos... Als de RH of de temp oploopt ben ik waarschijnlijk toch niet aanwezig en als ik wel aanwezig ben merk ik vanzelf wel of de RH en temp goed zijn. Dus voldeed deze sensor voor dit geld prima aan mijn wensen.. Nu hout aan het sprokkelen zodat ik straks een volledig geklimatiseerd hok heb (waarschijnlijk dus toch in de woonkamer). Bijkomend voordeel is dat de temperatuur in de woonkamer vrij constant is en sowieso nooit te koud voor de dames

                      • Nederhigh
                        Nederhigh commented
                        Editing a comment
                        Na 2 uur googlen en zoeken naar dit topic gevonden
                        Die zoekfunctie heeft zo zijn beperkingen . Maar ik heb er inmiddels ook 2 besteld.
                    Bezig...
                    X