Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bonsai - Bumble Bee 165W

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bonsai - Bumble Bee 165W

Korting op 420shop
    Ja, ik ga door met de lamp. https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-eerste-poging

Inmiddels begrijp ik de lamp een beetje. En ben ik in overweging of ik 2x2 of 2x3 plantjes neerzet. Dat duurt sowieso nog een dag of 14.

Wat ik wel wil gaan doen, is actief snoeien. Snel toppen, bij de derde of vierde node. Misschien wel 2x toppen en alles wat niet efficient lijkt (ja, lijkt want echt weet ik het ook niet, ben geen plantje) wegsnoeien. 4 of 6 zaadjes dus. En een verwachte ETA van 140 dagen. Ik neem wat meer tijd voor bloei.
    Last edited by WittiW; 17th September 2020, 22:40. Reden: Titel aangepast!

Succes.

Maar vinden ze dat wel fijn de hele dag Bonzai Tecords moeten luisteren? Is een interessant experiment wel zo de hele dag Antwerpse 90s techno/trance. Wel een paar goeie nummers die veel gespeeld werden in het clubcircuit toen, de Cherry Moon was zo een danskeet in Lokeren.
    Verkochten hier in BelgiŽ volgens mij ook meer merchandise als platen.

Ik volg.

Comment

• WittiW
      WittiW commented
      Editing a comment
      Na avondeten krijg ik last van herseninactiviteit. Ff naar dat bonzai records gekeken, maar ken ik niet.

Vandaag light mix van plagron besteld en ook wat extra terra bloom, die ging wel hard.

Het wordt 2x2 plantjes;
    * 2x glookies
    * 2x guava jelly

Het bonsai gedeelte wordt dus dat ik 16 toppen wil van 4 planten. De planten mogen tot een meter of 1,6 groeien. Liefst zo groen mogelijk. Groeitijd mag best een maand of 2 worden.

Comment

Spannend waar ga je in groeien?

Comment

• WittiW
        WittiW commented
        Editing a comment
        Light mix van plagron, dus wat niet rijke aarde (turf) met wat perliet. Het worden ook weer 11 liter potten. Voor 4 potten is 50L wel ok. De plagron bloom heb ik veel gebruikt, vorige keer.

Het plan is wel meer dikke toppen, dan de vorige keer, meer zoals dit:
        /edit niet meewerkende foto
        Last edited by WittiW; 3 weken geleden.

Foto doet het niet. En hoe groot is je tent?

Comment

• WittiW
        WittiW commented
        Editing a comment
        ik ben wel nieuwsgierig naar de guava jelly. Wilde eigenlijk in beide gevallen ander zaad. Zaadjes kopen in Amsterdam centrum, slaat nergens op.

succes, ik ga het volgen. benieuwd naar de glookies. lijkt me heerlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View Post
        Foto doet het niet. En hoe groot is je tent?
        Tentje is 90x90, maar lampje dus niet genoeg voor alles vol, maar wel wat ruimte om overal redelijk bij te kunnen. Ik heb een netje die op zich 5x5 toppen toelaat, maar ik ga dus voor 4x4 toppen. En dan liefst zo groot mogelijk .

De lamp is helaas niet vierkant, dus ik denk nog wat na over hoe ik het precies wil. Ik denk dat ik een eind kom met de zaailingen wat strategisch in het potje plaatsen. Alle zaadjes op een snijpunt aan de binnenkant.

Comment

Zal wel loslopen toch, succes man.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
          Bezig...
          X