Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

// QB 120W // 2x Lumatek Attis 200W // 4 x WW //

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: // QB 120W // 2x Lumatek Attis 200W // 4 x WW //

    Korting op 420shop
    Zooooo,

    Na een aantal jaren toch weer aan de gang! We waren al actief hier rond 2015, sinds dien op HPS doorgegaan, nu dus LED.

    We hebben gekozen voor een G-tools 60x60 met een QB 120 Watt.

    Dit is de eerste keer dat we LED gaat proberen.


    De setup dus:

    60x60 G-tools 120 QB
    Atami light mix
    Biogreen aarde starterspack
    5 x WW van Royal Queen Seeds. (hiervan gaan we er 4 van houden)
    Standaard uitrusting van Gtools voor in de kast, we hebben er alleen een SJ clip fan ingehangen van bovenaf. LED schijnt nogal wat warmte te verliezen, dus richten we alle pijlen naar beneden om de warmte te behouden.
    We gebruiken smart pots 11 liters, ook de eerste keer. We wilden eerst air pots proberen helaas hebben we de verkeerde meegenomen, we zullen zien.

    We hebben de zaden laten ontkiemen op 27-9. Vanmorgen 30-9 zijn ze uitgekomen, dus we hebben ze direct gepot.


    Naja mensen, we zullen zien wat het wordt deze ronde. We proberen zoveel mogelijk up te date te houden maar hebben prive ook een drukke sfeer. Eerlijk is eerlijk, tips en tricks zijn altijd welkom, aanpassingen of verbeterpunten ook!
    Attached Files
    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

    Mike's 5x special kush #1 (RQS)

    #2
    Succes !

    Ik zie dat je 1 bericht per jaar hebt gepost, hoop dat je in je verslag wat uitgebreider bent :p
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • mike01
      mike01 commented
      Editing a comment
      haha klopt. Ik heb dit account nieuw aangemaakt omdat het vorige account niet meer terug gevonden kon worden volgens de administrators. Tenminste, ik weet alleen nog dat ik een blowende bruinde teddybeer had als logo. Helaas is dit account dan verloren gegaan. Mijn verslag ging toen over special queen van RQS en OG kush van RQS.

      We gaan proberen wekelijks een update te houden, ongeacht welke dag, of een aantal keer per week als het interessant wordt.

    #3
    Succes met je kweek ga je zeker volgen

    Comment


      #4
      Succes met je kweek
      Zeg maar zo, Keep It Simple

      Comment


        #5
        Thanks guys! We gaan straks eens kijken of ze al wat kopjes vertonen, denk nog wat vroeg ervoor. Maar 1 oktober precies zou gewoon leuk zijn


        Net even gekeken, nog geen kopjes zoals verwacht eigenlijk, wel vast het netje opgehangen.
        Temperatuur is vrij stabiel, min: 24 Max 28,5. LED doet betreft temp verwachting heel goed.

        Even vraagje, iemand ervaring met zon tube verwarmer icm biogreen thermostaat toevallig? Als de lamp uitgaat, zakt de temperatuur toch vrij snel naar de 20. Ik dacht zon tube 45watt ertussen te zetten met de temp op 28, mocht de lamp dan aangaan, zal de tube uitgaan. Zou fijn zijn als iemand toevallig ervaring heeft met de combinatie
        Attached Files
        Last edited by mike01; 1 October 2020, 13:13.
        Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

        Mike's 5x special kush #1 (RQS)

        Comment


          #6
          Naja goed. Temperatuur is nog redelijk stabiel gebleven, tussen de 23-28. Vrij netjes vind ik zelf.

          Ze zijn eindelijk uitgekomen op de 10e!!

          Nou, niks veranderd eigenlijk. Foto's uploaden niet hier, kan dat kloppen?

          Jooooo laters!!
          Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

          Mike's 5x special kush #1 (RQS)

          Comment


            #7
            Kijk hier even doorheen misschien kan dat je helpen.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...richt-plaatsen

            upload je vanaf pc of telefoon?

            gr,
            Ricky

            Comment


              #8
              Haha gelukt! Super!

              ze kwamen maar niet en kwamen maar niet!! Toen heb ik 4 nieuwe gepoot. Die nieuwe waren al aantal dagen boven, kwamen er 3 andere ook nog boven! Die zijn inmiddels verwijderd!

              ojaaaa!! We hebben er een tube heater ingezet. Led kwam anders niet boven de 22-24 graden uit. Met die tube lukt het rond de 26-28 te houden.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.
              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

              Mike's 5x special kush #1 (RQS)

              Comment


              • Alzheimer
                Alzheimer commented
                Editing a comment
                daar ben ik ook wel benieuwd naar. . leuk om nog iemand in die krappe gtools kast aan het werk te zien trouwens. succes!

              • Alzheimer
                Alzheimer commented
                Editing a comment
                ik zie dat die tube wel 90 graden kan worden. dat gaat in die 60x 60 wel krap worden om die vrij te houden van de planten ben ik bang.

              • mike01
                mike01 commented
                Editing a comment
                Shitt, ik had deze nog niet gezien!

                90 graden word die niet heimer! Want de thermo slaat af na ingestelde graden! Als je de voeler maar beetje normaal neerlegt!

                @kunickika:
                80w is wel beter, vastschroeven kan aan de wand! Er zitten van die pootjes bij!
                Dus gewoon verticaal naar boven schroeven! Als je de tube op de grond zet werkt het bij lang en na niet zo lekker als aan de wand of...!

              #9
              Jep, gaan we doen! Dit was alleen wat sprayen zodat ze fijn nat zouden blijven. Had ook echt net net gesprayd na het foto maken! Thanks voor de tip, neem het mee!
              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

              Mike's 5x special kush #1 (RQS)

              Comment


                #10
                Naja, eigenlijk weinig te melden nog...

                Temperatuur blijft praktisch tussen de 26-28 graden. Luchtvochtigheid rond de 30-35%
                Ook met de lamp uit, kast netjes op temperatuur, zakt wel het begin iets naar 22, maar die tube heeft gewoon wat tijd nodig om op te warmen.

                Attached Files
                Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                Comment


                  #11
                  Ha mooi!!! Een WW rondje.. Als dit succesvol verloopt ga ik het ook eens proberen dus ik volg
                  Lopend Verslag

                  Comment


                  • mike01
                    mike01 commented
                    Editing a comment
                    Nice! Sit down and relax!

                    Zou het sowieso proberen, ook mijn eerste LED ervaring! Dus er kan nog van alles fout gaan

                  • Voor het eerst
                    Voor het eerst commented
                    Editing a comment
                    Ik hoop juist op een succesvolle we ronde. Dat motiveert mij in ieder geval meer

                  #12
                  Oja, ben het misschien vergeten te vermelden...

                  We hebben wel ingewaterd 800 ML per pot met de Rooting van Biogreen!

                  We geven nu de eerste 7-10 dagen alleen nog water
                  Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                  Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                  Comment


                    #13
                    dit is iig een blowende beer
                    Screenshot 2020-10-15 at 16.42.07.png
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.
                    ~mn eerste rondje met 5 citral~ ~mn 2e rondje~~mn 3e ronde~​

                    Comment


                    • Flip Hasjkip
                      Flip Hasjkip commented
                      Editing a comment
                      Dus jij gaat nu mensen helpen met herinneringen ophalen ? Grappig

                    • Alzheimer
                      Alzheimer commented
                      Editing a comment
                      haha ja. ik doe maar alsof joh. mensen willen een zielepoot eerder helpen dan het klootzakje dat ik in werkelijkheid ben

                    • mike01
                      mike01 commented
                      Editing a comment

                    #14
                    Hahahah wat leuk!!

                    Jaaa, dat is mijn account! Jullie zijn beter met de search dan ik dus!

                    Haha super man! Zit het met plezier terug te lezen!

                    Jointjedraaien / Silas (mag ik mijn oude account terug?)
                    Last edited by mike01; 15 October 2020, 18:10.
                    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                    Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                    Comment


                    • Alzheimer
                      Alzheimer commented
                      Editing a comment
                      ja hoe langer ik met dat kastje werk hoe minder ik er over te spreken ben. die schuifdeurtjes zijn 3x niks. ze hebben nu klapdeurtjes te koop.lijkt me al prettiger.
                      en het is zo klein dat de LV heel snel oploopt. zou fijn zijn wanneer de tube dat probleem ook verminderd. ik had naar de mensen hier moeten luisteren en wat groters moeten maken. maar ik heb twee linkerhanden

                    • mike01
                      mike01 commented
                      Editing a comment
                      Klopt man! Die klap deurtjes lijken mij ook al prettiger! 90 euro geloof ik, verhoging xl 107. Weer 200 lichter.

                      Kasten zijn leuk bedacht, dat is het punt verder niet. Maar er is weinig nagedacht over de engineering betreft extra materiaal.

                      Ik heb ook 2 linker handen, maar wat knaken sparen en een nieuwe aanschaffen mag best even duren!

                    • Alzheimer
                      Alzheimer commented
                      Editing a comment
                      precies dat. er moet eerst maar eens een oogst uit die kast komen waar ik een tijdje op kan slapen. ontvochtiger, tube, kast, mighty .godsvermogen om in slaap te komen ondertussen.

                    #15
                    Via pm naar JD of via het contactformulier.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                    • mike01
                      mike01 commented
                      Editing a comment
                      Done.
                  Bezig...
                  X