Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verrassingsronde onder Chinese leds 12/12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zalig om te zien , da plakt der goed , ijzel vorming !!
    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


      Gister het spul even minutieus geïnspecteerd en tot de conclusie gekomen dat ze het best nog een weekje kunnen volhouden. Er is al wel veel amber maar er zijn ook nog zat heldere trichomen en dat wil ik dan weer niet
      Lopend Verslag

      Comment


      Nou vooruit dan...
      F7F25503-99F3-4E19-830A-90BBB1A28935.jpeg 186A9F4F-95D0-4856-A0D3-40CFCD8CCF4D.jpeg 2029CCA9-5650-43DB-9E42-490F6504E2EF.jpeg D4DA7161-45B4-4CF6-80A3-B36439504F61.jpeg
      Attached Files
      Lopend Verslag

      Comment


      • Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        Voor het eerst, sorry beetje gemakzucht hoeveel bloeiweken/dagen moesten ze?

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Op de site stond eerder 7-8 weken.. Zitten nu op 7...

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Kunnen denk nog wel even, per dag bekijken.

      Goedemorgen... ik ben er weer. Kon even 2 dagen niet fatsoenlijk naar een beeldscherm kijken doordat ik een metaalsplinter in het oog had. Die is er inmiddels uit dus we kunnen weer. Zojuist heb ik de White Widow (4) er uit gehaald. Deze leek me meer dan rijp genoeg en ook begon er een vreemde gelige gloed over het blad te komen... Best tevreden eigenlijk, heb nu het meeste grote blad eraf en eigenlijk is het best nog een redelijk topje geworden... Als de rest er ook zo uit komt ben ik helemaal blij... Maar goed, de rest zal in de loop van de week volgen, ik haal ze gewoon om zodra ik denk dat het mooi is geweest.

      1CB19E4F-7E70-4BD4-858F-B8625AC5467C.jpeg F9AFC8EA-EDF6-4E2B-913B-6B5719799A70.jpeg
      Lopend Verslag

      Comment


      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        ziet er goed uit!

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Ik hoop inderdaad dat hij minstens zo lekker is als de widow van de bunker hier. Daar was het naast Jack Herer altijd mijn favoriet

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Ai, volgende keer maar een brilletje opzetten. Ik heb dat ook eens gehad met het smeedden van een mes, nu altijd brilletje op. Dat is echt een grote hoofdtop waww, volgende keer iets minder vol zetten of lst toepassen, die zijtakken zal wel aardig fluf zijn denk ik? Ik vind jou experimentjes altijd zeer boeiend.

      De eerste paar toppen.. Het is niet veel maar wel mooi
      D42ED67B-BEF2-457F-8952-8ED1A2C1CB21.jpeg 55BEBA3D-2DF2-4855-9E66-90A95CC80C5B.jpeg
      Lopend Verslag

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        We gaan het zien.. hangen nu boven mijn Hydro-setup

      • Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        Aha ok, gevonden! Aj ja ik zie nu ook de schade aan het panneel...

      • eeltje
        eeltje commented
        Editing a comment
        wou eerst mars hydro ts600 bestellen maar zit nu te twijfelen tussen qb of cob boardje nl deze winkel heeft 100 procent feedback score en goede recencies.

        https://nl.aliexpress.com/item/10050...2363f8fcwUz4pm dimbare qb

        hehe heb deze maar besteld, ik ook maar eens gokje wagen
        Last edited by eeltje; 11 March 2021, 18:37.

      Ik vind het ook vreemd dat die drivers boven op het led paneel zijn bevestigd. Dat wordt warm. Ik heb ze hangen in de kast los van alles. Aan een haakje.

      Gr KnMUG

      Comment


        mooi resultaat. aan het begin vd kweek zag ik ook zon enkelvoudige qb hangen, zou dat genoeg zijn voor 2 plantjes ?

        ow had de schade niet gezien aan t board

        groet
        Last edited by eeltje; 11 March 2021, 16:09.

        Comment


        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Maar het zou kunnen voor 2planten.heb er 2 hangen voor 7 dames.

        Heel mooi resultaat Voor het eerst. Je hebt eigenlijk de myte (dat AF's het aleen goed doen op 18/6, 20/4 of 24/0 licht) in de kiem gesmoord.

        Nu heb ik echter 'n vraagje aan jou en andere meelezende leden. Als dit dus schijnt te werken, zou het lichtschema van een FEM/RECULAR (18/6 (of wat dan ook) tot bloeiverschijnselen en dan op 12/12 zetten) dan ook niet goed kunnen werken. Ik heb hier op JD geleerd dat je bij de geadverteerde duur van een autoflower rustig 2, 3 en soms 4 weken kan bijtellen. Dan zit je qua duur toch in de buurt van 'n kort bloeiende FEM. Of zie ik dit helemaal verkeerd?

        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Ik denk dat je er een klein beetje naast zit. Ik kweek geen AF-jes. Echter is je vraagstelling wel interessant. Misschien eens uitproberen een volgende ronde

        • Donboe
          Donboe commented
          Editing a comment
          Stom, stom ik haal weer eens 2 leden (jou en @Kelderkastje) door de war.

          Maar ik wil ook graag weten wat anderen van die gedachtegang vinden. Moet er wellicht een nieuw topic over starten

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Voor de duur van de kweek maakt het weinig tot niks uit wat je kweekt, AFjes of Fems
      Bezig...
      X