Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verrassingsronde onder Chinese leds 12/12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    @Voor het eerst

    Vergelijking van mijn onder 1 maandje HPS waarvan 23 dagen 18/6
    Screenshot_20210119-202249_Gallery.jpg
    Ik denk dat de jouwe iets groter zijn? Heb je al eens gemeten? 20210119_202019.jpg

    Eerste keer FEMS onder LED
    Indica Medisch rondje van Barneys

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Maximaal 420W maar gemiddeld rond de 350. Die van mij staat uit tijdens licht aan en tijdens licht uit staat hij steeds 30 minuten aan. Indien de temperatuur boven de 18 graden komt schakelt hij helemaal niet meer in. Ik heb dit bereikt met een Alecto Smart-bridge, Alecto Temp10, Alecto Smart-Plug20 en natuurlijk het paneel

    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Ja je bent duidelijk een krak in DIY electronica

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Nou dat valt wel mee maar ik zie graag op ieder moment van de dag hoe het er voor staat. Daarnaast wil ik niet in de auto stappen alleen om te kijken of ik niet iets vergeten ben aan te zetten ofzo. Dus automatiseer ik het liever. Het meeste van die zooi heb ik toch al cloud-based. Dus dan is het hier en daar 1 of 2 tientjes.

    #77
    Goedemorgen dames en heren. Gisteren hebben de dames allen 2 liter gehad ipv 1 liter. De middelste voorin was nog erg nat dus die heb ik overgeslagen (is ook maar klein plantje). De bloei begint nu mooi te komen, wel hele vreemde topvorming t.o.v. wat ik gewend ben onder normaal lichtschema. Lijkt alsof ze de hele hoofdstam willen gaan gebruiken om een top te vormen. Nou ja, ze doen maar.. zal straks als het echte toppen beginnen te worden wel wat moeten snoeien in het blad denk ik.
    Overigens lijkt de amnees links voor toch wel iets gestopt te zijn door het stekken. Wellicht die andere ook even stekken

    IMG_2074.jpeg
    Attached Files
    Lopend Verslag

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Zoals met whisky, minstens 3 jaar in een vat en dan gooien ze er suikerwater bij.

      Dat met die hoofdcola aan de plantjes ervaar ik ook na snel op 12/12 in 3 literpotjes.

      Een beetje zoals AFjes

    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Per plant 1 dikke Cola, zal mooi worden sogje ...
      Hoe werkt dat verwarmingspaneel precies?

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Dat is een standaard infraroodpaneel van de praxis. 420 Watt om precies te zijn, geschikt voor ruimtes to 10 M3. Als je precies wil weten hoe die dingen werken. Google "Heat Panel"

    #78
    Goedemiddag.. Eigenlijk zou ik de lamp alweer moeten verhogen maar dit wil ik liever niet. Dus vanavond als het licht net aan is ga ik maar even schuiven met potten. Dan zet ik de grootsten achteraan en de kleinsten vooraan. Ik hoop dat ik dan de achterste lamp iets hoger kan hangen dan de voorste waardoor de onderzijde van de achterste iets licht meekrijgen van de voorsten. Begint nu wel heel vol te raken dus ik hoop dat ze vandaag of morgen toch eens gaan stoppen met groeien... Ik ga vanaf zaterdag bloei tellen. Bloei is nu op allen min of meer zichtbaar, sommige wat meer dan anderen. Als ik op basis van hoe het er nu bijstaat een keuze moest maken voor een 12/12 ronde ging ik voor white widow en amnesia. Opvallend genoeg is er een plant met een heleboel toppen waar de rest eigenlijk 1 hoofdtop lijkt te vormen. Die zou ik dus kiezen voor een scrog denk ik.
    87AEF975-7DA5-41B4-B418-276DD3D2C851.jpeg A449CD57-FE88-4CAD-8E66-76A6F136A7C7.jpeg Voor de kleur toegevoegd
    Attached Files
    Lopend Verslag

    Comment


      #79
      Net uit nieuwsgierigheid even gekeken (ik ga niet als het buiten donker is met planten zeulen in een volle bak licht) en besloten de lampen maar voor deze nacht te verhogen om ze morgen allemaal te verschuiven. Gelijk weer goed de nummers noteren want die zie je niet meer. Komt wel mooi uit, kan ik gelijk die dradenzooi een beetje herstructureren

      Kleur van de foto's even bijgesteld naar de werkelijkheid (grijs-kaart).

      217CB017-46FE-4FA7-ABE1-805447850C2C.jpeg 4BABD936-08C1-4B63-97F3-EA2291CBCB7B.jpeg 3F18EE55-3A74-4998-A0C7-AF4B476D66E4.jpeg

      Ik denk dat ik die mega amnees ga toppen. Morgenochtend even aankijken. Afhankelijk van het verschil met de andere dames. Als het meevalt laat ik het zo.
      Last edited by Voor het eerst; 21 January 2021, 22:54. Reden: Toevoeging
      Lopend Verslag

      Comment


        #80
        Goedemorgen allen... vandaag volgens planning even wezen schuiven met de planten. De ene amnees is gewoon duidelijk groter dan de rest maar zag vanmorgen niet extreem veel groei meer dus laat haar heel even heel. Bekabeling opbergen lukt niet, snoeren zijn net te kort. Heb dus de "open" verbindingen geseald voor mijn eigen gevoel. Mocht er dan per abuis water overheen komen blijft het in ieder geval veilig (die aluminium wanden geleiden echt als de kolere).
        Ik heb getracht de foto's een beetje op de juiste volgorde te plaatsen dus het totaaloverzicht is even anders dan jullie van mij gewend zijn dit verslag.
        De drie grootste dames (vanaf nu achterste rij tegen de verwarming) heb ik allen 1,5 liter extra water gegeven en waren eigenlijk dus ook de enigen die iets aan de droge kant stonden. Wat me wel direct opviel is dat ze na een half uurtje letterlijk in de kou hebben gestaan wat slapper ogen. Vinden ze dus niet leuk

        Puur even ter administratie (staat ook al op pagina 2 vermeld):
        1: 2x Amnesia
        3: 2x Cookies & Cream
        4: 3x White Widow
        5: 2x OG Kush
        6: 3x Super Skunk


        En dan hier de oude en nieuwe situatie:
        2E219C67-FDED-48DF-BA73-95778C73A01E.jpeg 2F12BA5D-B6AA-46D8-B682-F2ABCFB5D9BD.jpeg E3352F48-4AD5-49D4-849C-85005E802935.jpeg
        De verstekeling uit het begin van mijn verslag doet gewoon mee.. had er eigenlijk niet eens meer op gelet.
        57E7F06E-8BAC-41B5-BF5C-963E2207C309.jpeg 30F3C6BA-77FE-4561-99CF-A900422CA224.jpeg

        Mooi hoe gelijkmatig de widows zijn. Zullen wel niet de grootste brengers zijn...
        Attached Files
        Last edited by Voor het eerst; 22 January 2021, 10:24.
        Lopend Verslag

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Ziet er zo een stuk beter uit, mooi overzichtelijk en mooi groen suc6 verder.

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Vind hen nogal hun oren laten hangen idd, toch in vergelijking met gisteren lijken minder krachtig

        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          buiten het hok is het 6 graden... vonden ze niet fijn. Ik ga er van uit dat ze er vanavond weer fris en fruitig bij staan

        #81
        Goedemorgen... gisteren even gekeken en zojuist weer even dus verschillende foto's. De verhuizing lijkt ze goed te doen, raakt wel een beetje vol en daar had ik geen rekening mee gehouden toen ik bedacht om 12/12 te doen. Kleinste plantje is nu 44 cm vanaf de pot en de grootste 71 cm. Stuk overzichtelijker zo maar de hoop dat het iets makkelijker water geven zou worden bleek ijdel.

        Temperatuur is wel een stuk beter nu, veel gelijkmatiger. Ik had de motor verkeerd om in de houder dus zoog koude lucht aan in plaats van warme lucht af te voeren. Huidige waarden zijn 19 nacht en 25 dag. Dag mocht van mij iets hoger maar als het weer wat beter wordt zal dat wel goed komen.

        Zeer tevreden op dit moment... mooi van kleur, mooie bladvorm en ook de dame links voor begint als laatste eindelijk tekenen van bloei te vertonen

        Genoeg geluld... foto's
        D7584F95-829E-4D69-AB76-BE51DB29B1D7.jpeg
        Attached Files
        Lopend Verslag

        Comment


          #82
          Even terug vertelde ik al dat ik de bonanza aan de kinderen geschonken had om paprika's te kweken. Nou ze zijn eindelijk boven (na dik 2 weken). Ik zal met enige regelmaat hier een plaatje posten. Heb nog nooit paprika's gekweekt maar met de kinderen besloten ze met liefde te behandelen. Doel is om ze als ze klaar zijn te vullen met gehakt en champignons. Grappig detail... uitgerekend de zaden in de Plagron starters doen helemaal niets... dus niet gebruiken voor paprika's
          Attached Files
          Lopend Verslag

          Comment


          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            nee, er zitten er 2 bij met een verkleuring op het blad. Lijkt wel een beetje op planten die te nat staan. Dus ga er sowieso vanuit dat max 8 het halen maar ik wacht geduldig af

          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Heb weer eens te vroeg gejuicht. 3 van de tien dood....

          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Ach het was voor het eerst he . Was met reveggen ook, als de takken al te houterig zijn, wortelen ze te weinig . Ik gebruik clonex maar weet niet of het een ander resultaat zou geven, heb te weinig ervaring met stekken nemen in bloei, zelf nog maar 1 x gedaan waar ook 7/10 gelukt, dacht ik. Nog altijd 7 gratis plantjes he !

          #83
          En ze blijven maar zuipen. 2 dames blijven wat vochtig maar de rest kon al weer een flinke slok gebruiken. Aangezien ik ze graag op hun wenken bedien en hun er ook niets aan kunnen doen dat we met die domme avondklok zitten heb ik ze dus allemaal maar een beetje extra snoepgoed gegeven in de vorm van 1ml/L Sugar Royal. Nu wel iets lager gedoseerd dan anders want zoals jullie zien zitten ze wel een beetje op het randje van overvoeding. Wellicht verstandig om van 2ml/L BAC Grow naar 1ml/L te gaan en daar dan 1 ml/L Plagron Alga Bloom aan toe te voegen om dan over een week of 2 volledig naar de Alga Bloom te gaan. Water geef ik nu met een lange cv-pijp want kom echt niet meer achterin en iedere morgen alle dames eruit halen zie ik om meerdere redenen niet zitten.
          Sommigen (en dan met name de dames links achterin) lijken inmiddels wel erg donker van kleur. De 3 widows zijn opvallend lichter van kleur dan de rest maar wel extreem gelijkmatig qua alles. Even hoog, even groen, even breed gelijkwaardige topvorming. Heb ik nog niet eerder zo gezien. Schijnbaar erg stabiele strain maar dat is niet mijn wetenschap dus kan ook gewoon toeval zijn. Nou ja ik schreef hierboven al dat er 3 van de tien stekken dood zijn dus wellicht wordt het een rondje met widows zoals oorspronkelijk de planning was. Heb de door mij als dood aangemerkte stekken even apart gezet maar denk niet dat ze het nog redden.

          De dames zoals ze er nu bij staan... (ik ben nog steeds tevreden)

          3E65C100-BF4A-4853-A5CF-3F910B886E91.jpeg BDD4F231-C352-493E-A186-DE10E4986B68.jpeg 758A9F8B-0DF7-4EF1-92D4-0AAFF892684A.jpeg D951E61E-C9BC-449F-B3EE-AD52D84F985E.jpeg
          Lopend Verslag

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Meisjes stralen terug strak lekker, mss die in de midden, wat is het de widow als ik je plan kan lezen als enige wat 'slapper' toont.
            Hoe evolueert de bloeivorming nu, word dat 1 lange pluk of toch met vertakkingen?
            Last edited by Rietslang; 24 January 2021, 09:59.

          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Ik denk dat het allemaal grote cola's worden m.u.v. de skunk dames. Die ene widow stond wat droog dus dat heb je wel goed gezien. Ik moet zelf ook steeds terugkijken want staat zo dicht op elkaar dat het onderscheid moeilijk te zien is.

          #84
          Ok... ik heb weer een impulsaankoop gedaan. Deze keer dankzij mike. Hij vertelde mij dat hij een volcano verdamper heeft en dat die dat ding dus helemaal geweldig vind. Nu loop ik al een tijdje met de gedachte om te stoppen met roken maar zag dat als een probleem voor mijn jointjes (rook altijd puur of vrijwel puur maar krijg door de joint ook weer zin in een shaggie). Al een cheap-ass verdamper gehad maar die gaf een plastic smaak, effect was er wel.
          En toen was ik dus even in gesprek met mike en die zegt doodleuk... he.. je mag de mijne wel een keer testen Tsja dat kon ik natuurlijk niet afslaan dus afgesproken om dat eens te doen. Maar omdat ik mezelf ken en weet dat als ik eenmaal besloten heb dat ik iets wil hebben ik het liever gisteren dan vandaag in huis heb toch maar vast besteld. Het idee erachter is dat als de vapesessie nou bevalt ik de doos openmaak en de volcano in gebruik neem en bevalt het niet dan gaat de verzegelde doos retour afzender. Maar na het lezen van wat reviews denk ik dat ik al weet waar dit gaat eindigen

          Kan eerlijk gezegd echt niet wachten tot ik mijn cookies & cream of gelato in de volcano kan stoppen..

          Enige ellende waar ik dus gelijk tegen aan liep... ik vind die ballonnen verre van subtiel, zie mezelf eerlijk gezegd nog niet zo bij mijn ouders op de bank zitten Dus leek zo'n versie met slang me wel wat... kost die dus gelijk zowat het dubbele. Nou ja ze zeggen dat ze erg goed zijn dus neem aan dat ze dan ook wel een paar jaar mee gaat. Heb hem redelijk scherp geprijsd kunnen vinden bij een of andere vage webshop in Scandinavië met een magazijn in Duitsland. Dus als alles meezit, woensdag of donderdag binnen waarna ik een uitgebreide review zal plaatsen (tenzij de vapesessie met mike zodanig tegenvalt dat ik besluit de doos niet eens te openen).
          Ik zal hier vast de voor mij belangrijkste eigenschappen vermelden... dan kan ik na de vapesessie beoordelen of dit aan mijn wensen voldoet..
          • Smaak ... ik heb nu erg lekkere cookies en cream liggen en erg lekkere gelato41. In een pure joint kan ik het verschil tussen de twee redelijk proeven maar ik kan ze niet van elkaar onderscheiden. Ik bedoel dan dat ik bij een blinde test niet kan proeven welke wat is. Ik proef wel verschil tussen de twee soorten. Ga ik dit verschil met een verdamper proeven?
          • Mijn portable vaporizer produceerde een best aardige rookwolk maar ik miste wat "tegendruk". Hoe is dit uit de slang? Ik zou het liefst de damp eerst in mijn mond hebben alvorens deze dieper te inhaleren voor de smaak, dit kan niet bij mijn portable versie en ervaar ik bij deze als een gemis. Is dit beter bij een letterlijk top of the line vaporizer?
          • Effect.. Tsja... een jointje rook ik meestal ongemerkt in een keer op waarna ik uiteraard ook zo stoned als een garnaal ben (in mijn geval niet erg, rook niet overdag) wordt het met een vaporizer makkelijker om deze even opzij te leggen?
          • Verbruik... tja, ze zeggen dat je minder wiet nodig hebt voor hetzelfde effect.... eerlijk gezegd zal dat me worst zijn
          En omdat topics zonder plaatjes volgens enkelen hier waardeloos zijn... overzicht van mijn bestelling incl. de prijzen..
          Schermafbeelding 2021-01-24 om 11.23.55.png
          Lopend Verslag

          Comment


          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Een rode. Naam weet ik zo niet maar staat wel ergens tussen vaporizer reviews hier op het forum. Heb dus 5 extra ballonnen besteld maar begrijp nu dat ik daar nog wel een paar jaar mee voort kan Nou ja, beter mee verlegen dan om verlegen toch? Wat verbruik betreft... probeer je me van het kweken af te krijgen? Stel dat ik echt mijn verbruik halveer heb ik zo een mega overschot

          • Waterfall420
            Waterfall420 commented
            Editing a comment
            LOOOOL, NOT! Kweken moet je om bij te dragen aan de biodiversiteit voor de komende decenia! Stoppen met roken is me gelukt al een jaartje, peuken dan he. Tabak light doe ik nog steeds in me vloei. Ik denk dat ik de tabakverslaving overwonnen heb maar dat is niet zo aangezien ik een dagelijkse hoeveelheid binnen heb. Eigenlijk blow ik altijd maar op het einde van de dag. Ik ben niet echt een vroege morgen paffer. Als mijn taken zijn doe ik ong 3 blowtjes op een avond. Nooit meer , soms 2 of eentje hangt ervan af de wiet is redelijk prijzig geworden, toch zeker als je kwaliteit wil halen bij je boer. Ik betaal een 200 euro voor 25 Amnees , 10 jaar geleden zou dit mss 130 geweest zijn...

          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Doe ik ook vast niet... veel te leuk.. Maar had sowieso al de planning dit jaar niet al te veel rondes te zetten.. ben gewoon op zoek naar een voor mij prettige methode om een constante, eenvoudig te handhaven methode gebruik met zo min mogelijk stress. Ik denk dat ik die nu begin te vinden in het 12/12 systeem. Zal niet de meeste grammen per watt opbrengen maar als de kwaliteit wel goed is en ik op die manier op eenvoudige wijze mijn voorraadje zo divers mogelijk kan maken ben ik blij. Laten we eerlijk zijn... Met een ronde zoals ik die met de jack gedraaid heb zou ik tenslotte maar 1 ronde per jaar nodig hebben en nog overhouden. Heb al een inval meegemaakt waarbij ze mijn hele voorraad meegenomen hebben en dat is redelijk frustrerend kan ik je zeggen. Nu vind ik die jack wel heel erg lekker qua effect, de smaak is best goed maar de structuur is zeker niet wat ik er van hoopte hoewel het wel lekker verkruimeld.

          #85
          Echt bizar hoe die amnees groeit... Ik denk dat ik toch maar wat last op deze moet toepassen want wil de lamp niet nog verder van de dames hangen. Vanavond maar even touwtje aan de top en naar beneden begeleiden. Maar eerst even nadenken welke kant op want echt veel ruimte heb ik ook niet.
          Waar ik nu ook over twijfel is of ik wat moet gaan ontbladeren. Wordt wel erg vol en water geven moet ik dus zoals ik al vermelde met een lange pijp doen. Dat is op zich niet erg maar ik heb totaal geen zicht op de stammen en daar houd ik niet zo van.
          Temperatuur was afgelopen nacht wat aan de lage kant (22 graden) maar met 3 graden vorst op zich wel te verwachten. Ach de voorspellingen zijn een stuk beter dus zal ook wel goed komen.

          IMG_2167.jpeg
          Attached Files
          Lopend Verslag

          Comment


          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Ik heb juist liever wat meer harde compacte toppen dan 1 grote top. Heb daar niet zo'n goede ervaring mee en al helemaal niet bij de amnees

          • Penny123
            Penny123 commented
            Editing a comment
            okee snap ik ja, mssgn zoals hieronder gezegd de rest omhoog zetten

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Wel veel blad op deze manier he?
            Of lijkt dat maar zo? Net of de dames als een malle blad aanmaken, in de hoop genoeg te hebben als ze in bloei gaan. Of zo

          #86
          Ik heb een soortgelijke kweek uit zaad gehad waarbij er ook een veel groter werd dan de anderen. En doordat ik de lamphoogte aan de grootste heb aangepast werd de afstand tot de onderste toppen te groot. Met als resultaat dat alleen de grootste top hard was aan het eind van de rit. Daar werd ik niet zo happy van.

          Kortom, ik zou de grootste knakken op gelijke hoogte als de anderen en de lamp verlagen. Of anders de kleintjes allemaal verhogen.
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Voor het water geven, plastic buis met trechter, in de pot steken misschien een optie?

          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            @Rreppellsteeltjam dat is ongeveer de methode die ik nu toepas, maar dan zonder trechter (25mm buis is trechter niet nodig) en dat gaat best redelijk. Maar zien hoeveel ze nodig hebben is een stuk lastiger

          • Waterfall420
            Waterfall420 commented
            Editing a comment
            Holy fuk die amnees wat een knoert!

          #87
          Nou de dames heb ik verhoogd maar ik ben het er nog niet mee eens. Ik ga er een nachtje over slapen maar ik denk dat ik morgen alsnog de amnees ga knakken. Verschil in hoogte is bijna een hele 18 liter pot. Aangezien ik nog maar 6 potten had kan ik de voorste zes niet even hoog krijgen met als resultaat dat hun lamp halverwege de achterste planten hangt. Dat zint me niet. Te veel last van mijn rug om het nu terug te zetten dus hoop maar dat ze niet volledig verbranden in 1 nacht
          Verder is dan wel weer mooi dat ze zo groen blijven tot nog toe. Ik heb 1 foto even buiten het hok genomen voor de kleur..
          IMG_2182.jpeg IMG_2182.jpeg IMG_2179.jpegBuiten het hok genomen IMG_2180.jpeg IMG_2183.jpeg IMG_2182.jpeg
          Attached Files
          Lopend Verslag

          Comment


            #88
            Geen foto update vandaag maar wel nieuws... Aangezien ik er een beetje simpel van werd dat ik niet bij de achterste dames kon komen en die ene amnees me ook niet lekker zat heb ik die dus maar geknakt. Nu alles weer redelijk gelijk. Maar ik werd ook gebeld door de aannemer dat hij voor mei helaas niet kan beginnen met de werkzaamheden

            Dus heb ik alles verhuisd naar mijn oude vertrouwde afbloeihok. Uiteraard wel netjes de mh-tjes eruit gehaald en de Chinese boards daarvoor in de plaats gehangen.
            De indeling is nu als volgt....
            1 3 6 4 4 4
            1 6 5 6 5 3
            1: 2x Amnesia
            3: 2x Cookies & Cream
            4: 3x White Widow
            5: 2x OG Kush
            6: 3x Super Skunk


            Vanavond zal ik weer ff foto's maken
            Lopend Verslag

            Comment


              #89
              wat een rimboe met een paar onbekende chinese ledboardjes

              Comment


              • Waterfall420
                Waterfall420 commented
                Editing a comment
                Welja onbekend zijn ze niet maar knallen idd het dak eraf. ALIEXPRES Techn. ;D

              #90
              Goedemorgen allen... Gisteren is er dus werkelijk niets van mijn oorspronkelijke planning terecht gekomen
              mike01 had even zijn volcano bij mij neergezet om te proberen..... Man dat is echt iet te doen als je niet zelf kweekt. Daar waar ik normaal max 2 gram op een avond rook heb ik gisteren 6 gram weggedampt
              Nou ja.. Mijn ervaringen tot nu toe zijn in ieder geval positief en die van mijn buren ook.. heb de volcano gelijk geconfisqueerd

              Maar goed, ik heb vanmorgen natuurlijk alsnog even foto's gemaakt en wat ik zag maakt me blij. Dames zijn allen weer lekker fris, wel wat aan de droge kant maar dat is logisch na de verhuizing.

              Omdat hij er toch hangt heb ik de CO2 generator ook aangezet. Deze keer echter maar op 800 PPM. Dat is het dubbele t.o.v. buiten maar slechts 150PPM (653PPM) boven de normale waarde in de ruimte. Eigenlijk dus meer om een eventueel tekort te voorkomen. Nieuwsgierig hoe lang een fles gas dan mee gaat, hij hoeft nu ook bijna niet aan te springen.
              Verwacht eerlijk gezegd niet dat dit per se wat gaat toevoegen maar zal het goed in de gaten houden.

              IMG_2189.jpeg IMG_2191.jpeg IMG_2192.jpeg De geknakte amnees staat alweer overeindIMG_2190.jpeg
              Last edited by Voor het eerst; 27 January 2021, 09:54.
              Lopend Verslag

              Comment


              • Waterfall420
                Waterfall420 commented
                Editing a comment
                Ziet er naar uit dat de chinezen tijdens corona veel tijd hebben om led tech omhoog te krijgen. Als dit zo'n struiken zijn op 12/12 zit je toch zeker aak 700 watt he? Ik sta echt te kijken

              • Voor het eerst
                Voor het eerst commented
                Editing a comment
                Ik ben eigenlijk ook best verbaasd. Had kleine plantjes verwacht maar schijnbaar is de potmaat toch belangrijker dan ik in eerste instantie vermoedde. Laten we eerlijk zijn... ze staan al vanaf dag 1 op 12/12 en nog is er niet echt veel bloei. Dus sneller gaat het zeker niet.

              • kelderkastje
                kelderkastje commented
                Editing a comment
                In Jamaica staan ze altijd op 12/12. Ze groeien en gaan dan in bloei zodra het lekker zit. En bij kleinere potjes gaat dat rapper.
            Bezig...
            X