Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verrassingsronde onder Chinese leds 12/12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Goedemorgen allen... Ik hoefde vandaag geen water te geven... ook een keer lekker. Verder staan ze er allemaal prima bij. Sommigen vonden de 20cm tussen lamp en plant toch net iets teveel van het goede dus deze heb ik nu op 25 gehangen.. Gaan langzaam qua top-ontwikkeling maar wel heel gelijkmatig. Opvallend is dat de skunk(6) aan de rechterzijde links voor veel kleine toppen lijkt aan te maken. De rest maakt min of meer 1 hoofdtop aan. Zodra ik denk da de strek er echt uit is ga ik even flink dieven. Er is zoals bij al mijn rondes weer veel te veel en vooral veel te groot blad. Nou ja ik houd het maar op de combinatie van BAC-Grow met BAC Kokos-mix. Kan verder niet bedenken waarom mijn blad iedere ronde weer zo groot wordt. Lijkt me geen lichtgebrek.

    Waar ik nu wel heel nieuwsgierig naar ben.... zou ik dan toch een redelijke opbrengst kunnen verwachten? Zo ja... dan heb ik zo een leuke selectie van soortjes. Gisteren toevallig even gekeken naar mijn voorraad en zowel de cookies als de gelato gaan wel erg hard. De gelato staat er deze ronde niet tussen maar dat vind ik niet zo erg met de gedachte dat er wel weer 2 cookies staan. Gisteren nog even de widow van mike geprobeerd. Super effect, blijft toch beetje smaakloos. Heb de resterende toppen maar even in en klein weckpotje gezet, wellicht gewoon even afcuren. Ik heb er zelf nu 3 staan en ben bang dat die zo toch een beetje gaat tegenvallen En aangezien ik wil stoppen met jointjes roken is het wel jammer als je dan een smaakloos weetje in de volcano stopt. Anderzijds beginnen de skunkjes al flink te meuren dus die zal ook wel lekker smaakvol zijn... Ik begin te twijfelen over welke soortjes ik een volgende ronde zet. Duidelijk is dat de THC-knallers niet per se de lekkerste zijn in de verdamper. Ik zal dus sowieso voortaan meer op omschreven smaak uitzoeken.

    Maar weer genoeg geluld... hier de foto's

    IMG_2209.jpeg
    Attached Files
    Lopend Verslag

    Comment


    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      ik ben ook al nieuwe zaadjes aan het zoeken voor de volgende ronde... wel weer x fem proberen

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Dan zou ik ook scroggen inverbant met hogte

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Doe ik normaal ook. Echter wilde ik juist eens zien wat er gebeurd als je er vrijwel niets aan doet. Is de eerste ronde waar ik zelfs niet getopt heb (had achteraf bezien makkelijk gekund)

    #92
    Goedemorgen... deze ronde is wel een stoelendans hoor. Heb net een widow van rechts in het midden geruild met een skunk van links i.v.m. de hoogte. Ik denk dat enkelen het toch nog net iets te warm vinden onder de lamp dus nu verhoogd naar 30cm. Hoop eigenlijk wel dat dit voldoende is want wil ze er zo kort mogelijk op maar niet ten koste van alles. Dat is dan wel weer een voordeel van meerdere potten zonder scrog, je kan er nog weer eens een paar wisselen. Verder doen ze het allen prima, topvorming blijf ik langzaam vinden gaan maar goed, volgens mij roep ik dat iedere ronde de eerste weken. Ik zie enkele paarse steeltjes wat op kou zou kunnen duiden. Dit kan kloppen want de luchtaanvoer is nu wat kouder overdag. Ach, met 16,9 graden vind ik het niet de moeite waard om bij te verwarmen, scheelt toch weer 400W.

    8DD7FB43-9B5A-4CB6-A28B-5C009DAECFA9.jpeg
    Attached Files
    Lopend Verslag

    Comment


      #93
      Goedemorgen... Nou de strek is er echt nog niet uit, heb weer de lampen iets hoger moeten hangen. Ach heb nog een centimeter of 30 speling dus komt goed.
      Verder heb ik de dames vandaag eens alleen water gegeven (beginnen wel erg donker van kleur te worden) met uitzondering van nummer 6 aan de rechterzijde.
      Ben me ook maar weer eens aan het inlezen over DWC. Ik heb mijn eerste ronde een poging gedaan maar afgebroken ivm herrie. Bedacht dat ik in principe de luchtpomp net als de afzuiger ook gewoon in een box kan maken voor geluidsisolatie en deze in rubbers hangen. Zit nog te twijfelen over welke PH en EC meter ik moet hebben maar mijn voorkeur gaat daarbij wel uit naar een smart-versie of in ieder geval de mogelijkheid om de data uit te lezen zodat ik waar nodig kan bijsturen. Maar goed, dat is weer een ander topic.

      De dames staan er nu zo bij... IMG_2249.jpeg
      Attached Files
      Lopend Verslag

      Comment


      • Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        Lekker toch? Kunnen we nu altijd vertrekken op 12/12? Ik zie dat je ook zonnepanele hebt dus je zit al redelijk zuinig. Mss als je 18/6 had aangehouden voor 14 dagen waren ze mss iets kleiner geweest? Idk

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Het plan is je zal er een paar tussenuit halen met tijd? Sommige meisjes zijn graag erg dicht bij/tegen elkaar maar de meesten willen genoeg plaats om open te bloeien

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Nee, maar als ze allemaal echt vol in de bloei staan ga ik wel flink snoeien.

      #94
      Dit i.c.m. je andere kweek is meer dan ik heb staan. Gisteren vroeg je mij of het nog wel hobby is maar die vraag kan je beter aan jezelf stellen lijkt me!
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Wow... 2 posts dus niet goed gelezen Hork... Ten eerste is dit mijn enige ronde op dit moment (vraag me dan ook af welke ronde jij bedoeld?). Ten tweede geef ik nadrukkelijk aan dat ik juist jaloers ben op je ruimte.. Het laatste wat mijn bedoeling was was dat je je verslag verwijderde, ik vond het juist leuk om te volgen

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Dan heb ik het inderdaad verkeerd gelezen. Heb ondertussen een nieuw topic geopend, een frisse start.

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Ach.. soms moeten we ook niet vergeten dat we hier wel op een wietforum zitten en lezen terwijl je stoned bent kan minstens zo lastig zijn als schrijven

      #95
      Goedemorgen allen... Ik heb schimmel in de potten. Ik vermoed dat dit van de A.R.T.S. granules komt maar helemaal zeker ben ik er niet van. Waar ik ook niet zeker van ben is of het überhaupt kwaad kan. Wat denken jullie?
      IMG_0036.jpg IMG_2272.jpeg IMG_0040.jpg

      Verder ziet alles er gewoon prima uit, de strek is er duidelijk nog niet uit, heb links wederom 9 cm verhoogd. Mag nu wel een keer stoppen want zit al aan het einde van de jojo's.
      Gaat denk ik een hele lange ronde worden. Enkele dames zitten al echt in een mooie bloei en vormen nu dan ook noemenswaardige toppen maar sommigen zijn alleen nog uitlopers aan het maken.
      Oorspronkelijk was mijn panning eind deze week snoeien maar zoals het nu gaat is dat nog iets te vroeg.

      IMG_2263.jpeg IMG_2267.jpeg IMG_2268.jpeg
      Attached Files
      Lopend Verslag

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ik heb precies dat gehad met de Rogis rootprotector. Begon gelijk te schimmelen. Ik heb ook ooit gele schimmel gehad van pokon stekgrond

        Wegscheppen en wat grond erover

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Heb het er inderdaad maar afgeschept en de toplaag ingespoten met knoflookwater.

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Nog niet gehad van die granules maar het kan natuurlijk wel.. volgende ronde kan je ze inmengen en ligt niet alles op de toplaag, mss was het dat?

      #96
      Vandaag niet echt een update wat de dames zelf betreft, zodoende ook geen foto's. Het gekke is, de dames rechts staan allemaal droog, de dames links allemaal wat vochtig... Ik heb ze dus omgewisseld om te zien of dat toeval is. (hiervoor stonden er blumats in en kon ik dat dus niet zien). Tevens heb ik aanvullend 40mm isolatie tegen het plafond gemaakt (nee dat was niet eenvoudig) om te zien of daar ergens tocht vandaan komt (nu mijn dakpannen verwijderen is vreemd). Aan de buitenzijde is in ieder geval niets te zien, toch eens zo'n infrarood meter kopen/huren. Het lagere CO2 gehalte zorgt er ook voor dat de RH iets lager licht dus ik kan ook de ontuchtiger niet inschakelen om het spul warm te houden. Nou ja, laat ik vanavond even kijken wat de temperaturen vandaag gedaan hebben dan weet ik meer. Anders heb ik nog de mogelijkheid om 40mm isolatie onder de dames te leggen maar wellicht dat ik er dan gelijk een waterbak van maak. Zou je ook eb en vloed met potgrond kunnen doen? Of lopen ze dan leeg? Lijkt me wel handig water geven... dc pompje op 12v, en om leeg te pompen hoef je alleen de polariteit om te wisselen. Of een overloopbuis erin en reservoir er onder en dan gewoon pompen totdat het op is, teveel gepompt water loopt dan vanzelf terug in het vat. Als ik het heel handig aanpak kan ik dan een tweede pomp gebruiken om het water uit mijn hok te pompen. Ik zit te denken aan een bilgepomp zoals in een boot, deze komt lager dan een dompelpomp maar slaat ook automatisch af zodra het water op is. Dat komt de levensduur ten goede maar een groter voordeel lis dat een bilgepomp geschikt is voor "vuil" water.
      Last edited by Voor het eerst; 2 February 2021, 19:23. Reden: Foutje
      Lopend Verslag

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Maak er dan kleikorrels van, in plaats van aarde!

      #97
      Ok.. Omdat ik soms wel eens eigenwijs ben en niet geheel tevreden over de warmte ontwikkeling van de huidige AliExpress drivers op mijn Chinese quantumboards ben ik op zoek gegaan naar een alternatief. Het eerste wat me opviel was het hoge uitgangsvoltage... 90-100V DC. De enige geschikte drivers die ik kon vinden zijn van meanwell en dan wel de HLG series. Nu heb ik de volgende drivers gevonden: HLG-480H-C2800B
      Specificaties:
      Constant Current: 85-171V
      Rated power: 480W

      Nu zijn de panelen op dit moment voorzien van 4x 100V 100W drivers. Deze trekken in de praktijk 359W uit de muur, iets onder de specificatie dus. 480W is teveel van het goede (gaat denk ik ten koste van de efficiency) maar voordeliger in aanschaf dan 8x 100W drivers. Ik heb begrepen dat de HLG series toch wel tot de betere drivers behoren en omdat er een "B" achter staat zouden ze dimbaar moeten zijn.

      Enige wat ik me nu afvraag... gaat dit werken? De huidige situatie per paneel is als volgt. 4x 100V/100W driver per paneel, moet worden 1x 480W per paneel in parallelle opstelling. D.m.v. de dimmer wil ik deze dan dimmen naar 400W. Ik zal deze vraag ook even plaatsen in kweekruimte info want dat is misschien een betere plek.

      Mochten jullie nog betere/voordeliger alternatieven weten... ik hou me aanbevolen.. Ik ben nu €211,16 kwijt voor 2 drivers incl. verzendkosten.
      Lopend Verslag

      Comment


        #98
        Ik heb je test vol interesse gelezen. Mooie plantjes hoor. Een ding verward me echter. In post 41 vraagt Waterfall420 naar de specs van je lampen en dan verwijs je naar je Jack Herer kweek waarin je Mars Hydro TSL 2000 gebruikt. Of ben je halverwege die kweek naar andere lampen overgestapt?

        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Ik link daar naar een post waar ik de lampen net besteld had. Hier staan alle specificaties in vermeld. Maar ik zag net ook dat als je een wat langzamere verbinding hebt je niet gelijk naar de juiste post scrolled. Even op F5 drukken brengt je alsnog naar de juiste post

        • Donboe
          Donboe commented
          Editing a comment
          Ha ok duidelijk. Thx. Suc6 verder

        #99
        Nu zie ik inderdaad de specs. Thx

        Heb je toevallig nog 'n linkje naar die lamp. Staan er zo veel op Alie
        Last edited by Donboe; 2 February 2021, 13:06.

        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Gaat niet door

        • Donboe
          Donboe commented
          Editing a comment
          Wat precies gaat er niet door Voor het eerst?

        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Donboe De driver upgrade gaat niet door. Wordt te kostbaar want heb dan alsnog 4 drivers nodig terwijl mijn idee juist was om van 4 naar 1 driver te gaan. Dat is wel mogelijk maar dan moet ik ac-dc en dc-dc drivers gebruiken. Ik denk niet dat dat de efficiency ten goede komt dus blijf lekker op 360 watt draaien

        Pfff wat een kutweek. driverupgrade gaat niet door want onmogelijk/onbetaalbaar. Dames vonden de isolatie ook iets teveel van het goede. Blijft toch kut om je hok tussentijds aan te passen.
        Nou ja, ze komen er wel overheen maar ik zal een andere manier moeten gaan zoeken om de lampen op te hangen, ik heb nu niet genoeg beschikbare hoogte (Ik schreef hiervoor 4 cm isolatie maar dat is 10 geworden want die had ik liggen). Wat wel apart is dat nu de andere kant strekt als een idioot (ik heb de planten omgewisseld i.v.m. krullende bladpunten). Ach zijn ze zo in ieder geval weer even hoog . Moeilijke ronde dit, heb nog niet eerder zoveel schommelingen gehad in waarden. Ik wijt dit voor een groot deel aan de extreem wisselende buitentemperaturen dus ik moet de afzuiging en dergelijke daar op de een of andere manier van afhankelijk maken.. Nou ja kom ik wel uit. Wat ook niet helpt is dat ze duidelijke allemaal een andere voedingsbehoefte hebben en dat die deels ook nog afhankelijk lijkt van de plaats in de kast. Nou ja, voor de volgende ronde dan maar een paar PIR-platen aanschaffen en ook de enige buitenmuur isoleren. Dit gaat helaas iets ten koste van de beschikbare ruimte maar ik kan de ruimte dan wel echt 100% luchtdicht krijgen zodat er geen buitenlucht meer binnen kan komen.

        Vandaag even de dagtemperatuur (licht uit) in de gaten houden, eventueel kachel er in hangen want met 15.6 graden vond ik het gisteren toch nog wel wat koud. Klote is dat ik zelf niet goed tegen temperaturen boven de 20 graden kan in huis.

        En zo kloten we maar gewoon wat aan. Zou ik dit project herhalen? Niet op deze manier. Mijn oorspronkelijke idee van wekelijks/maandelijks nieuwe bij kunnen plaatsen is leuk maar het levert waarschijnlijk veel te veel wiet op en ik heb dan 365 dagen per jaar 800w draaien. Dat is niet mijn bedoeling. Nou ja, ik had het al eerder aangegeven... dit is voorlopig even mijn laatste ronde. Zaad zat liggen, de rest ook wel maar ik ben er gewoon even klaar mee. Eigenlijk wilde ik helemaal niet in dit hok werken deze ronde (geplande renovatie) en door omstandigheden kan ik ook niet naar mijn andere locatie uitwijken. Wat natuurlijk mee speelt is dat ik ook voorraad zat heb. Daar waar ik normaal gesproken niet kan wachten tot ik mag oogsten zit ik me nu vooral af te vragen waar ik alles zo in ga stoppen. Ik had al enorm veel extra potten besteld voor de jack, heb al een volcano zodat ik iets vlotter door mijn voorraad ga en wil in huis gewoon niet meer dan een paar gram hebben liggen door ervaringen uit het verleden.. Ach we zien wel wat de toekomst brengt
        75CC39DF-50CC-461D-A759-0A4D008382FD.jpeg
        Attached Files
        Lopend Verslag

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Volgende keer maar gewoon ketting?

        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Nee nog simpeler, volgende keer maar gewoon weer scrog. Had niet voorzen dat ze zo hoog zouden worden onder 12/12

        • eeltje
          eeltje commented
          Editing a comment
          je kan het ook in weckpotten stoppen en in de tuin begraven als je niet teveel in huis wil hebben hehe

        Nou ik heb wel weer wat aangehaald hoor. Krijg de temperatuur niet onder controle. Lamp aan, veel te warm, lamp uit, eigenlijk te koud naar mijn zin (32/17). Ik heb de afzuiger een tandje hoger gezet (het minimum toerental) en hoop dat dit iets verbetering oplevert. Had zojuist gewoon dor blad ertussen. Snap dan ook niet dat ze zo blijven groeien
        Lampen wederom een stuk hoger gehangen maar nu nadert het einde daarmee wel snel.. Ik hoop dat er snel verbetering in de situatie komt want anders begin ik opnieuw. Jammer van de tijd en energie maar steeds gefrustreerd de kast opentrekken is ook niet wat.
        Afgezien daarvan.. de dames die echt bloeien doen het erg goed, denk dat ik deze week maar eens naar de bloeivoeding ga want merk toch wel een beetje stikstofoverschotten terwijl ik al een paar dagen alleen water geef.
        3882F835-52F5-4110-81A6-EA57100AA849.jpeg C273FAED-9296-4470-9522-894C25700076.jpeg 07520E3F-0A90-4615-9569-EC2075059483.jpeg
        Attached Files
        Lopend Verslag

        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Kunichika Eerlijk duurt het langst toch.... Vind ik ook, weet niet of dat door de lampen of door het continu 12/12 komt. Dat zien we aan het einde wel weer, ga er niets aan veranderen nu want dan weet ik nog niets over de lampen. Heb ook al drivers besteld, besloten deze ook pas NA deze ronde te monteren

        • Waterfall420
          Waterfall420 commented
          Editing a comment
          Mss is dit een nadeel aan de volledige cyclus 12/12...
          Wat gaan de drivers precies doen? Grtz

        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Het idee is dat de drivers de intensiteit iets opschroeven, de lampen dimbaar maken maar vooral wat koeler blijven (en eventueel buiten de ruimte geplaatst kunnen worden)

        Je kunt ze toch zoiezo buiten de kweekruimte hangen of mis ik iets?

        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Hmm ik zou zweren dat ik hier al geantwoord heb... Maar goed. Nu is dat niet mogelijk want 4 drivers per board en beperkte kabellengte. Nu kan ik voor even de kabels wel verlengen maar onnodige tijdsverspilling als je bedenkt dat de nieuwe drivers al onderweg zijn

        Zojuist maar weer eens wezen kijken... dit is niet mijn ronde... Bleek dat de app de laatst geregistreerde temperatuur blijft weergeven. Ze hebben dus veel te koud gestaan. Gisteren een kacheltje bijgeplaatst en kijk het nog 24 uur aan maar denk dat ik 4 planten uit het hok gooi om er 4 nieuwe neer te zetten. Tevens wissel ik dan 1 lamp om met een tsl2000. Jammer maar ik heb er eigenlijk al geen vertrouwen meer in dat het met deze dames nog goed komt. Ik hou jullie op de hoogte (momenteel erg druk i.v.m. de sneeuw dus daarom wat minder updates dan gebruikelijk)
        Lopend Verslag

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Hou es op met dat sneeuw!!!!

          Het hele land gaat er an!

        Goedemorgen allen. Een paar dames doen het prima (4 stuks). De rest is kut. Heb de beste dus maar een beetje bij elkaar gezet en ga daar mijn tijd en energie in stoppen (beiden momenteel nogal beperkt) en er het beste van hopen. De andere dames laat ik gewoon maar ff staan, ze strekken als idioten, maken geen toppen aan en zien er eigenlijk in het geheel ook gewoon niet uit. Nu is het makkelijk om de schuld bij de lampen neer te leggen maar er zijn nog wel meer factoren die verantwoordelijk zijn. Ik beschouw deze ronde dan ook maar als een pech-ronde. Waar ik absoluut niet op had gerekend was de enorme kou en de gevoeligheid van mijn ruimte voor deze kou. Isolatie is prima in orde maar ja, er wordt wel gewoon lucht van -4 tot -14 graden aangezogen. Deze wordt wel verwarmd maar dat is lang niet voldoende.
        Ook het 12/12 schema zal zijn rol hebben in deze. Heb dan ook besloten om 2 af-jes in 38 liters onder een TS2000 te zetten. Hier ga ik verder geen verslag van bijhouden, ben vooral benieuwd wat er mee gebeurd (weet niet eens welke soort het is, gratis gekregen bij seedstockers bestelling).
        Vandaag wel wat foto's gemaakt.... Gewoon omdat het anders zo'n kaal verslag wordt.

        IMG_2348.jpeg
        Attached Files
        Lopend Verslag

        Comment


        • Waterfall420
          Waterfall420 commented
          Editing a comment
          Ik vermoed ook dat de temp er wat mee te maken hebben... Die lampen moeten zeker niet onderdoen als je het vergelijkt met mijne 600hps. China heeft goed matriaal. Ik denk combinatie van koude/warmte direct op 12 uur mss ook... Als je de buitenlucht nu dezer dagen aanzuigt zit je idd wel met problemen...

        • TegridyRandy
          TegridyRandy commented
          Editing a comment
          Misschien niet de juiste kleurtemperaturen? Voor de groei zat het wel goed, dus strek genoeg, blad genoeg, takjes genoeg, maar bij de bloei en topvorming gaat het inderdaad mis, dus ik zou zeggen dat de lampen enkel voor groei bestemd zijn en minder voor bloei, uiteindelijk gaat het lukken, maar traag en kleinere topvorming. Denk ik toch :p

        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Is het geen mogelijkheid in de eigen ruimte aan te zuigen. Als ik mijn buiten klep open zet dan wordt het ook - 5.nu binnen aan zuiging is 16,6 met dit weer. En voor de kouw 18,6

        Goed... zoals beloofd heb ik het nog even aangekeken. Het blijkt inderdaad aan de temperaturen te liggen en niet aan de lampen. Daar ben ik wel blij mee. Temperatuur heb ik nu dus ook weer op peil, nu hopen dat het niet veel te warm wordt als de buitentemperatuur weer omhoog gaat. Nacht nu 16 graden, dag 21. Beiden wat aan de lage kant maar acceptabel voor nu. Alle dames zijn weer mooi bijgetrokken en vreemd genoeg is er ook veel nieuw blad aangemaakt. Ben erg benieuwd hoeveel ze nog gaan strekken. Ik heb dan ook besloten dit experiment door te laten lopen, ook omdat ik eigenlijk momenteel helemaal geen tijd/ruimte heb voor een nieuw project. De net aangeschafte potgrond blijft nog wel even staan. Ik zal de aankomende weken wat minder aanwezig zijn op het forum als de weersomstandigheden zo blijven want veel issues met bevroren leidingen etc. Tevens moeten de paarden dagelijks verplaatst worden omdat ze wel ruimte nodig hebben om te lopen maar de weilanden zijn niet allemaal toegankelijk. Druk druk druk dus. Leuk al die hobbies maar het is wel duidelijk dat deze met dit weer wel voor veel extra werk zorgen.

        E433F995-0921-47BB-B16C-223A81338540.jpeg E908B198-ADE0-4C8A-A138-CE66FA622558.jpeg
        Attached Files
        Lopend Verslag

        Comment


        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Dat houd je bezig ben wel blij dat je het toch af gaat maken was wel nieuwsgierig naar het eind resultaat

          Ik wou dat ik het zo druk had man ik moet de dag door komen met niks doen tv kijken
          muziek luisteren dan houd het wel op

        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Kom maar langs hoor... werk zat. Wel fysiek zwaar en ernstig onderbetaald (paar koppen koffie en wat broodjes tussen de middag). Ik doe het dan ook om in beweging te blijven en omdat ik niet wil dat ook dat iemands bedrijf naar de klote gaat door een beetje sneeuw en een of ander vaag virus

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Zou wel een idee zijn thx onbetaald maakt niet uit zo lang ik maar rond kan komen

          Ik ga wel dagbesteding doen bij een Garage maar dat duurt nog even vanwege het virus
          En uiteindelijk weer bij een sloperij werken is me doel

          Werkze dan maar we merken het wel weer als je tijd hebt
      Bezig...
      X