Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De 2de Ronde!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: De 2de Ronde!

    emielschut en ijscoman, gebruik de quote functie AUB zoals het hoort.
    (Gebruiken wanneer er 1 of meerdere posts tussen staan)

    Julie waren alleen tegen elkaar bezig en toch gebruikten julie de quote functie, dat is dus onnodig.

    Peace

    Comment


      #47
      Re: De 2de Ronde!

      EDIT:GEBRUIK DE QUOTE FUNCTIE WANNEER ER 1 OF MEERDERE POSTS TUSSEN STAAN -S-

      Dat bericht van mij bovenaan dat begint met "dat is ook zo....." is een reactie op de persoon erboven en daar staat ook bij "gebruik de Quote functie" vandaar dat ik het nu ook deed...

      pff lastig hoor haha Bij mijn vorige kweekverslag had ik dit nooit of letten jullie daar nu meer op?

      Excuus als ik het niet goed begrijp, zal wel niet de enige zijn..... hoop ik

      Comment


        #48
        Re: De 2de Ronde!

        Nu gebruik je hem weer verkeert...
        Ik let daar wel op ja, ook dubbelposten enz is allemaal niet nodig.

        Is erg ambetant als je dat 502x tegen iemand moet zeggen en dat hij het erna weeral doet.

        Peace

        Comment


          #49
          Re: De 2de Ronde!

          ....Ja ik weet dat dat vervelend is, vind ikzelf ook want dit komt mijn kweekverslag niet ten goede he maar het is gewoon zeer verwarrend als je mijn bovengenoemde voorbeeld leest. Maar goed ik zal mijn best doen. Ik gebruik nu geen Quote functie omdat ik op jou, Smokey, reageer. Dit klopt hoop ik anders word ik echt gek hier. (dit deed ik in het voorbeeld ook maar toch kwam er te staan "gebruik quote" dus ja... zeer verwarrend)

          Straks gaat mijn hele kweekverslag over Quoten en rode zinnen....

          Mocht het toch de spuigaten uitlopen, wat het al bijna doet, reageer ik voortaan wel in het algemeen en niet meer persoonlijk op een vraag.

          Comment


            #50
            Re: De 2de Ronde!

            Ik snap niet wat er moeilijk aan is om gewoon de reply knop te gebruiken.
            Als iemand een vraag stelt kan je die toch beantwoorden via reply, moet je niet altijd de quote functie voor gebruiken.

            Zoals je kon zien stond het al vol met quote's, Hij quote jou, dan quote jij terug en zo gaat dat verder.
            Na een tijdje staat je post vol quotes die niets meer met die post te maken hebben.

            Ik wil je niet lastig vallen ofzo maar het is gewoon onnodig, ik had het ookal een paar keer gezegd.

            Peace

            Comment


              #51
              Re: De 2de Ronde!

              En weer terug on topic....het kweken vandaag dag 30. Het gaat toch nog steeds niet goed met de TS3 en ook de kleine Mad.S heeft hetzelfde rare blad. Ze krijgen genoeg water en genoeg wind en heb de temperatuur op 27-28 graden. De lv is 59. Ik check de aarde elke keer goed of deze niet uitgedroogd is. Heb ook de lamp wat hoger gehangen maar ook dat helpt niet echt

              Naar mijn weten kan ik niets anders meer doen dus ja ik zie wel of het nog wat word. De anderen doen het prima!
              Last edited by ijscoman1; 24 February 2009, 12:07.

              Comment


                #52
                Re: De 2de Ronde!

                Hier nog 3 van de 4 anderen die het zoals ik zei prima doen
                Last edited by ijscoman1; 15 October 2008, 16:00.

                Comment


                  #53
                  Re: De 2de Ronde!

                  heeys die zien er goed uit maar als ik het goed ziet de laatste foto dat is een mannetje lijkt wel....
                  want ik zie ballen

                  Comment


                    #54
                    Re: De 2de Ronde!

                    Ik schrok even haha maar heb even gekeken en het zijn geen ballen maar hele kleine blaadjes die open gaan vouwen. Het lijkt op de foto wel zo ja

                    Comment


                      #55
                      Re: De 2de Ronde!

                      Ah ne sannieklant se
                      Ziet er al heel goed uit daar man!
                      Komt wel goe in uw handen, dat weten we nog van je vorige ronde
                      Succes ermee man, schoon planten.

                      Comment


                        #56
                        Re: De 2de Ronde!

                        Erg mooie plantjes man. Die TS zijn vanaf het begin al erg bossig, zie ik.
                        Dit soortje moet ik zeker onthouden.
                        Verzorg ze goed!

                        Greetz,
                        zion

                        Comment


                          #57
                          Re: De 2de Ronde!

                          EDIT: Verkeerd gebruik van de Quote Functie -S-

                          idd
                          Schutto In tha house

                          Comment


                            #58
                            Re: De 2de Ronde!

                            Ziet er heel goed uit ijscoman!

                            @emielschut ik heb je al 3 keer uitgelegd hoe je de Quote functie moet gebruiken.
                            Laatste keer was nog niet zo lang geleden, lees A.U.B dit topic eens door:
                            quote-functie-t2027.html

                            Volgende keer krijg je een warning.

                            Peace

                            Comment


                              #59
                              Re: De 2de Ronde!

                              Ik weet niet of het die kleine Mad.S en de TS 3 ten goede komt maar heb vandaag de klok op 12/12 gezet. Misschien kunnen ze wat herstellen langer in het donker en ik wil de anderen niet weer zo groot laten worden als de vorige keer. Ze zij nu 25-27 cm en ze hebben 4 weken op 18/6 gestaan.

                              Ga bij de eerste tekenen van de bloei, bloeivoeding meegeven en ga dan ook opbouwen met cannaboost. Maar hopen dat de vier mooie plantjes dames zijn en de twee twijfelaars mannetjes

                              Zal in het weekend weer even wat foto's maken.

                              Comment


                                #60
                                Re: De 2de Ronde!

                                hee ijscoman,

                                Vraagje waar heb jij je tent staan en waar haal je de schone lucht vandaan?
                                Rechtstreeks van buiten of uit de ruimte?
                                Heb zelf ook een homebox xl gekocht met buisventilator 360m3, een 500m3 koolstoffilter
                                2 cooltube 600 watt + extra nieuwe 400watt lampen.
                                Hij staat in de schuur, afvoer is direct naar buiten, toevoer van schone lucht komt rechtstreeks uit de schuur.
                                Ik hoor het graag van je.

                                grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X