Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4xpeanapple chunk 400watt hps

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Ik til de potten op en na 2dagen zijn ze kurk droog pot weegt niks als je hem optilt dan nee io gooi niet klakkeloos de potten vol toen ze rond de 500ml per pot kregen na een paar dagen bladeren alles hangen en futt loos en nu ze meer krijgen gaat het prima en bij zit 50liter potgrond in elke pot dan gaat de water gift ook wat omhoog met 10 liter potten gaf ik altijd ook maar weinig water in vergelijking tot nu tensio meters gaan dr nog wel een x komen miss maar eens voor tijdelijk van alie express heb je ze al voor een paar euro analoge en digitale vanaf 6eu ofzo miss een idee voor jezelf als je met een budget zit meten ph in de grond en het licht volgens mij

    mijn planten beginnen nu net met bloeien naar 2week op 12uur en sinds de klok om is zuipen ze een stuk meer waar ze in de groei miss 300ml kregen ging dat al snel omhoog met de klok en omdat ik telkens problemen had met water gift heb ik maar klok omgezet en maar kijken wat ze doen sinds dien een stuk beter

    Comment


      #62
      Maar vanaf morgen ga ik ze een liter per plant geven om de dag en dit even een week aan kijken of het beter of slechter word nu ff goed leren me plant te lezen wat fie nodig heeft word een goede leer deze kweek

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Wat natter in de bloei zegt men , ik vind 1,5 l niet te veel . Ze zijn het gewend en doen het goed, toch ?

      #63
      dag 39
      dag 16 12-12
      dag 1echte bloei
      max temp 21 graden
      min 15.6

      max lv 68
      min lv 44


      Ja klopt de bloei is begonnen en ik dus ook met tellen mooie kroontjes heb gekeken na 1liter
      potten toch nog net te droog dus toch maar weer 1.5liter ja nu ze dit krijgen gaat het beter dan ooit

      ze hebben vandaag voor t eerst de nieuwe voeding gehad van plagron naturel dus hoef ook niet meer ph te meten
      om het een beetje rustig op te bouwen met de overgang
      2ml alga grow
      6ml power roots
      2ml bloei voeding
      dus dit was de laaste x grow voeding
      dus ik blijf maar voorlopig op dit tot dat k voel dat de pot te licht of te zwaar is dan verander ik het natuurlijk ze beginnen eindelijk ook wat groter te worden en wat voller mag ook wel een x hahaha
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 4 photos.

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Jaja gij kunt gaan aftellen

        15.6 is precies zo fris en de winter moet nog beginnen !!

        6ml power roots waarom zo veel of is dit een tik foutje ??

        BTW het zijn mooie dames

      #64
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 5 photos.

      Comment


        #65
        Nee was geen type fout heb het rustig opgebouwt met power roots was vandaag laaste x dat ze het meekrijgen en is max 1ml per liter staat er bij

        Comment


          #66
          Ja de temperatuur is inderdaad niet ideaal maar kijk het nog ff aan mocht het nog echt gaan daalen maar een kacheltje dr bij weet nie wat de minimaal mag zijn voor binnenkweek voor nu kan het nog net hoop dat het weer een beetje gaat mee werken en niet al te koud word word snel koud op zolder met dit weer maar meestal kouder als dit gaat het voor lopig nog niet
          Last edited by Tijnie82; 5 December 2021, 19:09.

          Comment


            #67
            dag 40

            dag 2 bloei

            max temp 21graden

            min temp 18

            max lv 58

            min lv 49

            de dames krijgen vandaag geen water pottel getild.en waren nog aardig zwaar

            niet echt veel te melden. dat het nu lekker gaat is ceker laten we dit volhouden. en blijf de temp
            in de gaten houden mocht de kou aan houden .

            dan gaat er een kacheltje bij heb voor nu snachts de kachel op 21 .staan deuren open zodat de warmte .naar boven gaat het helpt iets maar het liefst wil ik de min temp rond de 20zien te krijgen als de lamp uit is. der zullen wel niet echt simpele manieren zijn .behalve isoleren maar dat gaat hem niet worden voor lopig. alleen op zolder licht geen vloer in .beton zal het helpen als ik hier vloer isolatie zal neer leggen. kwa temp of zal het niet de moeite waard zijn .

            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 3 photos.

            Comment


            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment

            • Old dawg
              Old dawg commented
              Editing a comment
              Wat Remco al zei, de bodem isoleren, ik heb voor mijn tent van 1.20 x 1.20 x 2.00 op de bodem piepschuim platen van 6cm (of 8 cm?) dik, dat isoleerd heel goed en houdt optrekkende kou uit de betonnen vloer tegen.
              Er zijn hier op JD die de tube heater gebruiken en daar wel over te spreken waren.

              Ikzelf gebruik een verwarmingskabel, zeer tevreden over, niet duur in aanschaf en gebruik.
              Ook heb ik een olieradiator aangeschaft, dat moet ik wel omdat mijn tent in een ongeisoleerde schuurtje staat.

              Het klopt dat ze wel wat lagere temperaturen kunnen hebben, als je er maar voor zorgt dat de wortel temperatuur niet onder de 18⁰C zakt, anders gaat de groei/bloei vertragen en/of stilstaan, plantje zelf kan veel hebben.

              Succes

            #68
            Warmte matten zijn nog al duur in aanschaf
            dus ik kwam dit tegen alleen heb ik hier geen ervaring mee mischien mensen die dit kennen of hebben gebruikt ik kwam tube heaters tegen zou dit mischien een goede oplossing zijn om het een paar graden hoger te krijgen als de lamp uit is als zo iets werkt zou mooi zijn alleen staat er niet bij hoe zoon ruimte je dr mee kan verwachten hij moet een tent verwarmen van 1m2 als dat kan is dit een betaalbare oplossing vandaar dat ik een mening vraag hehe alvast bedankt
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #69
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #70
                En ik kwam deze tegen een booster heather die 250watt en verwarmt tot 40graden een van deze twee lijkt me dan de beste oplossing alleen heb geen idee of die tube heather hoeveel die kan verwarmen in een kweek ruimte en die booster heather het zelfde idee denk dat die het mischien iets makkelijker kan verwarmen maar ik kan der naast zitten

                Comment


                  #71
                  Tube heater warmt je ruimte niet echt op. Wel de temperatuur van je potten met aarde. Dan heb ik het over een 80watter die op de grond van kweektentje staat

                  Comment


                    #72
                    Ik denk dat ik dat maar zo snel mogelijk wat piepschuim ophaal heb ik de potten van de koude grond af in iedergeval eerst ff kijken wat dat gaan doen of wat van die vloer isolatie spul maar gaat goed komen bedankt dat iedereen even mee denkt mijn dank is groot en die wortels maar op mooie temp zien te houden heb ik ook weer wat te doen hahaha

                    Comment


                    • Remco
                      Remco commented
                      Editing a comment

                    • Tijnie82
                      Tijnie82 commented
                      Editing a comment
                      Piepschuim word van de week gehaalt voor de bodem en een tube heater 80w voor op de bodem wand vanacht was het maar liefst 14.8graden

                    #73
                    dag 41

                    dag 3 bloei

                    goedemiddag iedereen zo het gaat weer lekker

                    zo vandaag de dames maar een klein beetje water heb een klein litertje gemaakt en verdeelt over de vier planten ik heb een poging gedaan om te kroppen weet niet of dat zin heeft gehad zal voorlopig de dames.maar met rust laten wand ze lijken het fijn te hebben zo zonde om ze onnodig te laten stressen ze drinken wel iets minder valt me op dus de watergift er maar op aan passen ze beginnen eindelijk de goede kant op hopelijk blijft het zo gaan verder niet veel te melden dit was het weer voor vandaag

                    Comment


                      #74
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 8 photos.

                      Comment


                        #75
                        Goedemorgen
                        heeft iemamd nog een goede aanrader kwa zaadjes

                        wil deze ronde hier na lemon haze en amnesia haze zetten iemand nog een goede stabiele strain of soortjes met een super hoge opbrengst met hoge thc weet hoor ik het graag mvg
                        Last edited by Tijnie82; 8 December 2021, 10:38.

                        Comment


                        • Zors
                          Zors commented
                          Editing a comment
                          Ik bestel altijd bij zamnesia maar kijk op wietzaadjes.nl want daar kan je alle soorten filters instellingen naar wens, maakt de keuze gemakkelijker. Volgens ik weet moeten haze soorten wel veel langer bloeien...

                        • Wesley pipes
                          Wesley pipes commented
                          Editing a comment
                          Runtz is een hoge opbrenger met 27% thc ..

                        • Remco
                          Remco commented
                          Editing a comment
                      Bezig...
                      X