Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4xpeanapple chunk 400watt hps

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ik merk toch bij een plant dat die toch wat achterloopt op de rest ook heeft die aanzienlijk minder thc op nog amper eigelijk en van deze plant zijn de toppen toch veel kleineriemand nog een idee wat het zou kunne zijn ik denk zelf dat de plant een beetje still staat dus deze ga ik proberen alleen even water te geven kijken wat het doet 3van de 4planten zit mooi veel thc op en zie je toppen dikker worden dus geen zorgen daarom

    Comment


    • Zors
      Zors commented
      Editing a comment
      Enkel water geven zal de stilstand niet oplossen...maar is het gewoon niet, zoals je al zei, een plant die wat achter komt? En er kan altijd wel 1 tje inzitten die het wat minder doet. Had ik ook maar dit had te maken met het licht nie niet mooi verdeeld was.
      Last edited by Zors; 7 January 2022, 10:58.

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      kroket zij me dat de planten van mij stress kregen door dat ik ze elke dag een kwart slag draaien dat was dus niet goed maarja k zie al een poos geen verschil de hooft top ontwikkelt wel goed bij die plant alleen de topjes eronder zijn super klein en zie nog steeds geen verbetering dus die krijgt ook maar weer bloeivoeding mee en greensensation vanaf morgen maar weer en maar kijken wat er gebeurt gelebladeren heb ik bijna hele kweek al last van en ook al weer een paar x grow gegeven maar helpt allemaal niet dus ik laat deze maar aan het lot over wat gebeurt dat gebeurt dan maar als de hooft cola dan maar dik wordt kan altijd nog wel hasj of iets er van maken

    dag 72

    dag 49 op 12/12

    dag 33 echte bloei


    nog 30dagen bloei te gaan

    lv min 45%
    lv max 50%

    max temp 21.7

    min temp 18.2

    temperatuur is voorlopig mooi stabiel
    en de lv ook hopen dat het zo blijft wand we willen geen top rot verder zal ik van de week planten weer eens even goed controleren op balletjes ik wil geen mannetjes wil alleen maar toppen hehe ik wou de toppen bij de hooft cola een beetje spreiden zodat alles beter licht heeft alleen iets te veel geknakt weer een paar spalkjes aangebracht en klaar alweer niets gebroken hoor

    zou het zin hebben om de onderste kleine topjes bij de stam dat heeft toch geen zin om te laten zitten zou ik dat beter weg kunne halen zodat de plant zich beter ontwikkeld boven wand denk niet echt dat daar rook bare topjes aan zitten die lopen al zover achter op de rest van de toppen heb geen idee eigelijk wand ik wil me plantjes niet meer gaan stressen

    wand merk nog steeds dat een plant het wat minder doet dus die geef ik alleen even afgezuurd water wand als het overvoeding is had je dat volgens mij wel aan de bladeren gezien
    dit wat het weer voor vandaag

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      De onderste kleine topjes verwijderen noemt men 'dieven'. Het advies is om dat maximaal 2 weken na het omschakelen naar 12/12 te doen. In de bloei geeft dit namelijk veel stress met kans op herma..

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Kroket bedankt dan gaan we dat niet meer doen dus top

    dag 74

    dag 51op 12/12

    dag 35 echte bloei

    nog 28 dagen bloei te gaan
    volgens barneys farm 8tot 9week al.denk ik dat het nog wel een week langer gaat duuren

    vandaag weer liter per plant afgezuurd water
    met ph op 6.5
    gaat opzich wel lekker alleen weer die gelebladeren komen weer terug ga hier ook denk ik niets meer aan doen we gaan de kweek hier mee maar mee uitzinnen ontwikkeling blijft goed gaan bij 3planten mooie toppen vol sneeuw al ziet het er bagger uit zo op de fotos

    aangezien ik de planten niet meer draai en ze nu dus op hun vaste plek blijf staan hoop ik hier met een week vast wel verschil mee te zien verder kunne we alleen afwachten en hopen op een mooi resultaat

    ze krijgen de ene dag afgezuurt water en dan dag niets en dan weer een dag voeding met bloei en green sensation om en om wil niet over voeden al denk ik dat ik de bloei voeding nu wel iets mag opkrikken ze krijgen momenteel 2ml bloei voeding per liter en 1ml green sensation
    denk dat ik vanaf over morgen maar de bloeivoeding omhoog schroef naar 4ml per liter de max dosis dus dit was het weer iedereen een fijne avond gewenst
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    Comment


      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 4 photos.

      Comment


        nu is het al wat laat , maar met zo'n potten , zou ik toppen , nog is toppen en lst.
        rond de 2de week 1212 alles vanonder wegnemen en enkel 4 tot 6 nodes laten staan.
        de scheuten bind je met binddraad aan je pot zodat je een horizontaal canapé hebt.

        dit zorgt voor veel minder knipwerk op de einstreep en vele vollere colas.

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          deze potten ga ik ook niet weer gebruiken heb bij 2planten beetje lst gedaan en beetje knikken maar als je kijkt dat die planten het meest geel zijn zal dan wel met wrijven van de steeltjes toch wat kapot hebben gemaakt

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          toppen heb ik niet gedaan ik wou ze fimmen en had toen driekwart weg geknipt maar dat is mislukt helaas alleeselijk blad heb ik er vangekregen

        dit is me kweek schema beetje raar dit schema bij plagron moet ik vanaf week 4tot week 9bloei moet ik bloeivoeding geven en green sensation tot aan de oogst dat lijkt me niet zo handig wand zat zelf te denken vanaf week 8bloei te beginnen met spoelen dus een week spoelen week later bloeiweek9 dus de grote toppen er uit te knippen en de kleine topjes geef ik dan nog een week bloei week 10zou ongv alles geoogst gaan worden hoop dat ik het zo een beetje goed blijkt goed te werken om de onderste toppen nog even een goede week langer te laten staan ik ga vanaf week 8 controleren in hoe verre de plant zelf is

        beetje jammer kan de kweek schema niet uploaden

        Comment


          dag 75

          dag 52 op 12-12

          dag 36 echte bloei

          week 5 bloei is begonnen heb me een beetje miss berekening gedaan ik dacht namelijk al dat we in week 5 zaten maar dat zitten we nu pas en ze hebben nu al 2x green sensation meegekregen eigelijk veels te vroeg en veels te veel namelijk 1ml per liter en dit dus al 2x de gele bladeren blijfen een ding ik las dat het nu waarschijnlijk erger gaat worden omdat ze van green sensation dat ook krijgen dus deze week tot week 6bloei geen afgezuurd water laat de ph iets oplopen nu en maar een week geen voeding even de plant een beetje spoelen en dan weer rustig beginnen als de planten bij trekken zie nog geen verschil door green sensation maar ook geen verbetering

          alleen de min temp gaat wel flink naar beneden maar daar ga ik nu ook niks meer aan doen

          en de plant die achter loopt maar eens even wat proberen te bedenken zodat die ook meer ze best gaat doen dus die krijgt nog afgezuurt water om en om nu met voeding kijken of dit wat verandering brengt alleen water geven heeft ook geen effect gehad vanmiddag of vanavond komen er nog wat fotos


          Last edited by Tijnie82; 10 January 2022, 14:55.

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Hij typt wat ongelukkig, maar het zijn zo. Dat de temperatuur omlaag gaat is in de bloei alleen maar goed. Die gele bladeren kunnen meerdere oorzaken hebben.

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            klopt blad is al de hele kweek een heuvel maar valt me wel op dat vanaf ik alga bloom heb gegeven dat blad ineens heel snel geel werd

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            ik weet het punten en commas is niet voor mij weggelecht zal wel eens wat vaker ruimte tussen de regels laten als dat makkelijker is voor jullie

          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 10 photos.

          Comment


            dag 78

            dag 55 op 12-12

            dag 39 echte bloei

            max lv 70%

            min lv 48%

            watergift 5liter

            13ml alga bloom

            2,5ml green sensation

            de planten gaan opzich lekker komt iets kano blad aan dus de plant verdampt te snel.
            verder de topontwikkeling gaat mooi door de achterblijfer begint aan ze inhaal race komt nu ook mooi thc op en beginnen ook lekker te zwellen een paar gekrulde blaadjes bij een plant dus ik denk dat die iets te veel voeding heeft gehad

            volgende x maar weer even alleen water heb de voeding ff opgeschroeft kijken of ik het blad weer wat groener krijg wand denk persoonlijk dat ze toch nog iets meer voeding willen lijkt het blad blijft licht dus we gaan kijken wat dit gaat doen het mooie is als je fotos terug kijkt van een week geleden zie je duidelijk dat ze nu toch een stuk dikker zijn geworden mag nog wel veel dikker hahaha dikke knuppels willen we hebben

            zijn alweer 5 week en 4dagen bloei nog 24dagen volgens barney al denk ik niet dat ze dan al klaar zijn ik had gelezen in de recensies dat sommige zijden dat bloei wel 10tot 11week is weet niet of dat onder les of hps is dat stond er dan weer niet bij denk persoonlijk 10week dat ze klaar gaan zijn

            me pocket microscoop komt een deze dagen ook binnen die vergroot tot 60x moet genoug zijn lijkt me weet niet met hoeveel x jullie vergroten
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 10 photos.

            Comment


              dit is het microscoopje
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment


              • Zors
                Zors commented
                Editing a comment
                Heb deze ook, werkt goed al mag je niet teveel beven zoals ik :-p

              • Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                dat gaat dan nog wel een dingetje worden trill ook altijd wel wat met me hand

              • Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                heb hem binnen snap wel wat je zecht inderdaad dat je niet mag trillen hehe

              dag 80

              dag 57 op 12-12

              dag 41 echte bloei

              5week en 6 dagen bloei alweer

              vandaag 4liter voeding gemaakt
              10ml alga bloom
              2ml greensensation

              toppen zwellen mooi op her er der een blad opgekrult blad en weer wat dood blad van de grond afgehaalt niet echt veel verder te melden alles gaat prima vind ik zelf op t geleblad na

              Comment


                bijna 6 week bloei morgen ik zie ze alleen
                nog niet klaar zijn in twee week maar we gaan zien denk minimaal over week of drie verwacht ik dat het pas klaar is wil niet te vroeg oogsten
                zonde van de wiet anders ga pas met 8 week bloei maar eens kijken met de microscoop
                zelf nog nooit zo gedaan dus dat wordt nog spannend om te bepalen waarneer ze om te hakken
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 6 photos.

                Comment


                • Takketoelli
                  Takketoelli commented
                  Editing a comment
                  Dikke vette knotsen man, doe je goed. Met kweken gebruik je wel punten en komma's zeg maar (....)

                  Als ik ze zo zie, nog zeker een week of drie. Vooral die laatste week wordt je helemaal gek, zo hard gaan ze dan zwellen.

                • Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  dank u we doen oms best dacht k zelf ook aan ongv 3week de tijd zal het leren

                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 8 photos.

                Comment


                • Corleone1933
                  Corleone1933 commented
                  Editing a comment
                  Ziet er goed uit,mooie toppen

                • Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  groene vingers valt wel mee toch keep it green dat had ik graag ook gezien inderdaad
                  maar het is vooral geel hahaha

                • Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  ik zat er aan te denken de hooft toppen te knipper met ongv 9week als ze dan klaar zijn teminste en dan de kleinere topjes nog een weekje te geven met het volle licht kunne die ook ff mooi dikker worden en die kleine topjes lopen toch achter ivb minder licht denk dat dat het beste is om een mooie oogst te halen en dat allewiet ook echt klaar is

                dag 80

                dag 60 op 12-12

                dag 44 echte bloei

                vandaag weer watergift van 4 liter

                met 14ml alga bloom

                met 2.4ml green sensation

                gaat lekker bladeren worden wel weer geeler
                toppen worden dikker alleen een flink verschil te zien onderling kwa top op bouw en blad
                opbouw de een echt brede bladeren

                en de andere lijkt meer sativa bijzonder zoveel verschil had ik niet verwacht van barneys farm

                als het maar een mooie opbrengst word
                en een lekker rokertje dan kan ik weer een mooie poos vooruit en wil zoveel mogelijk laten rijpen
                in weckpotten 10a 15 gram appart voor mezelf te roken en dan de rest pas roken als het goed gerijpt is wil wel een lekker wietje
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 6 photos.

                Comment


                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 6 photos.

                  Comment

                  Bezig...
                  X