Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x anesia future1 en 2x lemon haze hps

Collapse
This topic has been answered.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    8week en 5 dagen echte bloei

    thrichomen gechekt 10% milky 90% glazig en heb al paar oker thrichomen gezien bij een plant

    drinken doen ze zeer slecht tensio lopen slecht 10 mbar per dag op en staan rond de 40 terwijl.je aan de boven kant van de pot ziet erg droog
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ziet er goed uit maat!

    • atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      Met bladvergeling op het eind komt vaak ook het minder drinken. Geelblad laat meer licht door als groen blad.

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Ze hebben de laaste x een flinke voeder beurt gehad 14 liter
      Met 25 ml pk13-14
      En met 25 ml bloei

      En 5 ml cal mag pro

      Dus vanaf nu gaan ze alleen water krijgen en zoveel mogelijk voeding uit de grond trekken
      Daar hebben ze nog 3 week en 1 dag voor dus dat komt vast goed de herst zal nu wel snel gaan komen

    Volgende ronde word snel opgestart nog ff zakje potgrond halen voor de dames

    wand dan kunnne ze starten met 3.5 liter potjes en daar ga ik ze mee voorgroeien


    en zat ook te denken om maar 2 week 24 uur licht over potten en 1 week op 18-6 en dan schakelen wand wil niet weer zoon lange ronde

    wand de opbrengst gaat toch weer tegen vallen
    en als k daar zolang voor voorgroeien .

    wil k nu kijken hoe het gaat met 3 week voorgroeien scheelt een boel aan tijd


    en word sws een kortere ronde deels

    wand dr komen weer 2 amnesen en die lateb nu al zien dat ze nog lang niet klaar zijn met 9 week bloei

    en dr komen wat kortere bloeiers bij van 8 week tot 10 week de amnees niet mee gerekent

    ben zeer benieuwt naar de volgende ronde wand hoop toch echt een x met minder vliegjes en minder blad problemen

    heb al stukken minder blad problemen dan met bio dus dat is goed nu nog meer op maat voeden

    maar de nieuwe ronde heb nog niet beslist in welke potten k ze ga kweeken of toch weer in de 35 liter potten en dan 4 stuks


    of 5 stuks maar dan net 25 liter potten

    licht ook deeels aan of alle zaadjes ga uitkomen

    maar denk dat ik voor de 35 liter ga goede rondes mee gedraait met die stoffen potten alleen lastig de potten te tillen gaat iets van bijna 70 liter grond als k de stoffen potten helemaal vul

    rondes met 10 liter potten vind k niks met zo weinig planten

    al moet k zeggen dat ik nooit watergift problemen heb met die potten en dat heb k wel vaak met de grote potten heb me hoop weer op een nieuwe ronde die snel gaat starten wand deze dames moeten nog maar 3 week


    tot oogsten en ga ze waarschijnlijk toch in een x oogsten zodat de tent zo snel mogelijk leeg is wand met 8 watt voorgroeien gaat niet zo snel hehehe

    maar aan de andere kant beter dat en ze kunnen al gaan ontkiemen de zaden en onder de 8 watt lamp gaat niet super snel maar het gaat als nog sneller dan 3 week moeten wachten en dan pas gaan ontkiemen en voorgroeien

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Welke voedingslijn geef je nu eigenlijk? Kan t zo 1,2,3 niet terug vinden

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Voedings lijn mineraal van plagron

      Cal mag pro
      Pure zyme
      Bloei
      Groei
      En pk13-14

      Dat is mijn voedings lijn

    Mooi dat je nog een ronde kunt draaien!

    Ik zou zeggen neem 18 literpotten, die zijn groot zat en scheelt je weer grond. Wateren is makkelijker omdat de tensio's beter af te lezen zijn én je kunt de potten even optillen. Zeker als je mineraal gaat voeden is een medium groter dan 18 liter zeker niet nodig. Het is een mythe dat meer wortels meer oogst betekent. Het enige voordeel aan een groter medium is dat je minder vaak hoeft te wateren. De oude grond hergebruiken is een goeie optie maar die vliegjes blijven dan. Overigens ligt dat niet uitsluitend aan Welkooppotgrond want Remco heeft ze ook én een zeer effectief middel er tegen gevonden las ik in zijn topic. Gezien je problemen met over bewateren zou ik de grond mengen met 35% hydrokorrels of iets anders om inklinken te voorkomen.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Maar als.de helepor vol zit met alleen wortel heb k toch niks aan die grond wat wortels oke maar de hele.potten zitten vol maar eens kijken hoeveel k dr van kan gebruiken zal.vast wel.iets van 50% en hydrokorrels perliet heb k niet.meer

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Maakt helemaal niet uit, jonge planten zijn dol op oude wortels en ook op de voeding die nog in de grond zit van je vorige ronde. Ze zouden zelfs groeien op alleen maar oude wortels. Pot met oude grond leeg kiepen in een metselkuip, de wortels met een schepje o.i.d. los steken, kluit er uit en terug in de pot. Maar ik zou je echt aanraden voor 18 literpotten te gaan, dat maakt het allemaal makkelijker. Dan inwateren met alleen water pH 5.0. Pas als je planten lichter worden van kleur beginnen met voeding. Meestal is dat bij mij pas in week twee van de bloei.

      Overigens heb ik ook wel eens alleen de kluit er uitgetrokken en gewoon een nieuw stek in het gat geplant en dat ging ook prima. Maar meestal krijg ik die kluit er niet uit zonder de pot leeg te kiepen.

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Dan ga ik dat maar doen straks de potten leeg kiepen en kluit dr uithalen en weer door

    9 weken echte bloei vandaag dr gebeurt nog maar weinig als je het mij vraagt

    tensio meters lopen 5 mbar per dag niet snel dus

    lamp flink naar beneden gezet hangt nu tussen 18 tot 20 cm boven het gewas

    de nieuwe zaden gaan in de koffie filters zometeen en gaan we ze ontkiemen

    maar word een ronde met max 5 stuks afhankelijk hoeveel dr uitkomen

    en zal dit x wel goed de namen van de soortjes op de filters zetten vorige x alles door elkaar hehehe


    moet nodig weer een nieuwe voorraad zaad hebben dit zijn de laaste wat k heb binnenkort maar eens kijken voor wat lekkere soortjes

    ga denk ik wel weer ff paar rondes wat soortjes nemen van max 8 tot 9 week bloei en niet meer 6 week voorgroeiene duurt nu veels te lang een ronde kweeken zo dat moet veel sneller en korter kunne
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Worden al lekker dik

    Zo vandaag de 3.5 liter potjes schoon maken en vullen met grond


    en vandaag vast ff de hydro korrels schoonspoelen wand heb nog een zak staan en die wil.ik straks in de potten van de 25 liter hebben wand heb geen perliet dus dan maar hydrokorrels erdoor heen miss nog wel beter ook


    de zaden liggen al vanaf gister te ontkiemen

    de zamnesia zijn niet de sterkte soortjes maar wiet zal dr zijn cbd is wel aardig hoger 3 %
    dat zijn ze alle 3 van zamnesia


    de amnesia haze zaden zijn de zelfde ala van deze ronde die nu staat 5 stuks totaal

    nu hopen dat ze allemaal uitkomen

    Heb een hekel aan 4 planten liever 5 maar meer ga ik ook niet meer zetten

    me vrouw en ik zijn dr gelukkig samen uitgekomen dat ik gewoon mag blijfen kweeken voor mezelf als k maar niet meer neem dan 5 stuks liefer 5 planten kweeeken dan niet kweeken zeg ik dan maar
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Jup de zaden liggen in de keuken kastje dus donker liggen ze sws

      Zal ze zo nog even aan wasknijpers hangen zodat ze niet liggen

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Kijk maar eens naar de verslagen van Remco.

      Wel tof van je vrouw om je je hobby te gunnen. Ik ben ook gezegend met een topper

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Ik ken de verslagen al van remco volg zijn topic al een flinke poos die ontkiemt ze zaden ook zo tis ook makkelijker als je ze aan wasknijpers hangt kan je zo met een lampje scheinen of ze al ontkiemt zijn

    Zo de hydro korrels schoon en gespoelt
    potjes staan in de vaatwasser

    alles weer mooi schoon en fris voor gebruik nou hopen dat alles snel ontkiemt

    morgen ff de led tl ophangen
    2x 4 watt niet veel maar beter dan niks


    ze kunnen snel genoug in de grote tent als alles geoogst is met paar week

    Comment


      9 week en 2 dagen bloei

      Temp 17-21 graden

      lv 40 -44 zo laag heb k het nog nooit gehad
      maar heb de afzuiging aangepast 50 cm slang er op doet wonderen

      zat een slang op van 12 meter daarom had k veel verlies en nu heb ik gewoon veel meer afzuiging en das is dikke prima gaat mooi zo

      nog niks geen toprot vliegjes worden al stukken minder


      tensio meters lopen weer wat sneller op tussen 59 mbar tot 73 mbar

      k wou nog zak potgrond ophalen maar zag knheb nog een zak potgrond van de welkoop

      verder ga k de grond 50 % gebruiken en de andere helft mixen met nieuwe grond en veel hydro korrels erdoor heen en er komt nog wat cocos grond door voor een super luchtige mix

      half hydro half grond eens kijken of we daar goede resultaten mee gaan halen

      denk wel dat het beter werkt en meer luchtiger word de grond dan met perliet

      Comment


      • DerpiE
        DerpiE commented
        Editing a comment
        Zou niet TE veel hydrokorrels gebruiken, heb het zelf ook gedaan en creëert best veel luchtigheid MAAR het neemt niets van vocht op he, niet vergeten.
        Denk dat ik ongeveer 15-20% van mijn totale inhoud gebruikt heb en zou er volgende keer niet terug zoveel in doen

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        K ga 15 liter hydro korrels gebruiken voor 4 of 5 planten in 25 liter potten gaat flink wat grond in dus dat beetje hydro korrels


        Zal wel niet zo super veel uitmaken genoug grond wat wel vocht vast hangt komt ook mix van soorten grond biobizz cocos grond gemixt met welkoop grond en perliet

        K wil nu wat makkelijker water kunne afvoeren en lekker luchtig houden de grond heb vaak genoug gehad dat de grond dicht slaat dat zal nu niet meer gebeuren

      De bubble gum is ontkiemt nog 4 te gaan

      Comment


        9 week en 3 dagen echte bloei thrichomen bij de dames gechekt

        tis nu zoon 85% milky 12% glazig 3 % amber al

        dus ze zijn flink bezig naar finish te gaan

        nog ff gedult en op de handen zitten


        ze stinken echt gruwlijk erg als de tent open gaat dus met de geur zit het wel goed

        en de plant die met 8 week geoogst was ben k al flink knetter stoned van dus dat belooft wat als de rest staks zoon 20 tot 25 % amber heeft gaan we oogsten

        gelukkig heb k wat afleiding met de nieuwe ronde te starten altijd genoug te doen dan
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 3 photos.

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          K oogst me wiet altijd met zoon 20 tot 25% amber wand dan vind ik de wiet het lekkerst en het beste

          Oogsten waarneer alles milky is
          Is niks voor mij vind het effect dan niet fijn

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Maar langer als 12 week gaan ze sws niet staan dan worden ze hoe dan ook geoogst maar tegen die tijd is dr wel genoug amber te zien

          Plan is met 11 week de hooft toppen te oogsten en dan de rest van de planten nog een 7of 8 dagen laten staan en dan de rest oogsten

          Wand dan kunne me babys van de coveuze naar de grote tent


          Dr zijn al 2 ontkiemt dus die worden zometeen al gepot in ingewaterde potjes

          Of ik ze nou in 1 liter potjes doe of 3.5 liter zal niet veel verschil maken

          K zet ze meestal gelijk in 3.5 liter potjes tegen de tijd dat ze moeten verpot worden hebben ze mooie wortels

          En gaan ze als een speer in de grote potten dan

        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          goe bezig èé

        Zo grond klaar en cocos grond met perliet en hydro korrels mooi mixje en wat grond van de welkoop

        deze grond heb k heb k al eerder erg goede resultaten mee gehaalt





        de sour diesel is geplant nu

        en de bubble gum is geplant

        en staan nu onder de lamp in de kleine droog tent / voorgroeitent

        onder 2 x 4 watt met een reflector kap van hps
        zo word het licht nog wat beter verspreid

        dit werkte ook super voor de stekken dus verwacht dat de zaailingen het ook wel goed onder gaan doen en ze hoefen dr niet lang onder te staan ze gaan snel naar de grote tent

        nog 3 zaden te gaan
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Met de cocos grond heb ik me beste kweek gehad maar ik wou de grond toch nog ff wat luchtiger en wat betere drainage

          Dus zoals ik het bekijk gaat deze mix me alleen voordelen geven


          Cocos grond is tot nu me het beste bevallen

          Heb van goedkope grond geprobeert tot duure ja stek en zaai grond zou inderdaad beter zijn mooie lage ec voor een snelle start

          Maar de cocos grond is hergebruikte grond met kleine stukjes wortels heb een goed gevoel bij deze ronde

        • Ketelhuis
          Ketelhuis commented
          Editing a comment
          Cocosgrond kun je toch ook gewoon spoelen naar een lage ec waarde.

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Dat was niet nodig tis hergebruikte grond en wat nieuwe grond ec zal niet zo hoog zijn denk ik

        De eerst nieuwe dame heeft het koppie boven de grond laten zien

        Ze staan nu met 3 en das precies wat zaai

        liever 5 stuks maar twijfel nog om dt wat bij te zetten of het zo te laten

        betekent wel als k er niks bij ga zetten dat het wel kaal word in de tent of deze dames krijgen alle aandacht


        en nog wat bud shots van de planten die nu in de grote tent staan bijna 10 week bloei over 2 dagen
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 8 photos.

        Comment


        • Canaboid
          Canaboid commented
          Editing a comment
          Mooie toppen!
          Zien er lekker uit

        Ziet er goed uit! Ook slim dat je al met de nieuwe lichting bezig bent! Ik zou er wel een paar meer bij zetten i.v.m. mogelijke uitvallers.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Altijd die buren weer. Waarom halen zoveel mensen zoveel voldoening uit klikken, wat is dat toch met de mens🤷🏼‍♂️

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Snap het ook niet, maar voor hetzelfde geld bellen agenten zelf met meld misdaad anoniem om maar een reden te hebben je huis te doorzoeken. Hoe het ook zij, ik ben sindsdien nog voorzichtiger geworden en heb geen bezoek meer gehad van de petten.

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Met buiten planten is het vaak als je afstand doet kom je dr vaak wel mee weg daarom ook nooit binnen kweeken als je buitrn planten hebt

          Wand dan willen ze binnen ook kijken

        Het word al gezelliger met 2 nu nummer 3 gaat ook niet lang opzich laten wachte gaan snel met dat zaad van zamnesia
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment


        • Snuitje
          Snuitje commented
          Editing a comment
          Gezelligheid kent geen tijd

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Dat is ceker hehehe baal alleen dat het er niet meer zijn hehehe had graag een ronde met 4 of 5 tis niet anders

        Volgende week toch maar weer wat zaden halen

        We gaan weer bij de zelfde zaadboer zaden kopen

        miss niet super veel keus maar toch lekkere soortjes maar voor 1.25 pst niet duur


        gefeminiseerde wietzaden:
        – White Widow
        – Amnesia Haze
        – Power Plant
        – Cheese
        – Bubblegum
        – O.G. Kush
        – Critical
        – Gorilla Glue
        – Bruce banner
        – Zkittlez
        – Gelato


        de bruce banner
        zkittels
        gorila gleu
        critical
        ​zit ik toch tussen te twijfelen maar k hou wel van soortjes dus denk dat ik een stuk 5 of soortjes kies


        en dan laat ik nog 2 zaden ontkiemen en die komen dr dan nog bij

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Normaal heb k altijd wel wat ja maar dit is alles schoon leeg kwa zaad ff weekje wachten komen dr wel weer wat nieuwe soortjes bij voor 3 rondes zaak kan k wel weer een pooosje mee doen

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Ja dat valt toch tegen, maatje van me koopt ook elke x z’n zaad pas een maand voor dat z’n ronde klaar is. Hij wilt zo gezegd “vers zaad”

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Dat zaad wat je maatje maand van te voren koopt is net niet vers zaad wat je koopt licht vaak al.wel.ff


          Je merkt het wel snel genoug of je vers zaad hebt of niet

          Je merkt het gelijk aan het ontkiemen die moeilijk ontkiemen zijn sws niet vers

          Al is dat ook niet helemaal waar k bewaar ze gewoon in de la niet in de koelkast of dergelijke zamnesia zaden waaren super snel met ontkiemen


          De haze zaden wat ik had wou gewoon niet ontkiemen bij terwijl vorige ronde ze allemaal ook al.wat traag ontkiemde

        10 week bloei en 1 dag


        nog 6 dagen dan gaan alle grote toppen dr af


        7 dagen later de rest


        nog 13 dagen tot de tent leeg is en de nieuwe ronde dr ingaat

        Comment


        • hetismij
          hetismij commented
          Editing a comment
          Mis wat foto’s 😁😜

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Dr komen vandaag wat fotos bij de grote tent begint wat kaal te worden met nog 4 planten

          K heb vanmorgen nog de kleinste plant geknipt

          Vanmiddag gaan de meeste grote toppen dr af die zijn al mooi milky met her en der al amber dus die gaan we knippen vandaag had niet verwacht dat het al zo snel rijp werden

          Helaas de nieuwe dames nog steeds maar 2 boven dus dat word volgende week maar weer wat nieuwe zaden ontkiemen met 2 stuks ga k geen ronde draaien
      Bezig...
      X